Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-09, 11:55   #1

eznezns avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 4
Standard

9/5 Allsvenskan Örebro - Djurgården

Pinnacle erbjuder idag ett odds på Örebro till 1,92. Detta är alldeles för högt i mina ögon.

Örebro ligger 3a i tabellen. Förra matchen förlorade man borta mot Helsingborg med 1-2 efter att man skakat dom och gett dom en ordentlig match. Senaste 6 matcherna har Örebro förlorat 2 st, mot Helsingborg, och konstigt nog mot Kalmar, annars har man bara 3poängare.

Djurgården är en av seriens sämsta bortalag, har endast 1 bortavinst, mot krislaget AIK. Det var iofs deras senaste bortamatch, men fortfarande var det inget speciellt bra genomförd match, och just nu känns det som att alla lag klarar att slå AIK.

Malmö FF vann gårdagens match och Örebro ligger nu 9 poäng efter dom, något som man antagligen vill se till att minska idag.

1,92 är alldeles för högt helt enkelt, lägg ett spel innan dom sänker det!
eznezn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 12:05   #2
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eznezn Visa inlägg
Pinnacle erbjuder idag ett odds på Örebro till 1,92. Detta är alldeles för högt i mina ögon.

Örebro ligger 3a i tabellen. Förra matchen förlorade man borta mot Helsingborg med 1-2 efter att man skakat dom och gett dom en ordentlig match. Senaste 6 matcherna har Örebro förlorat 2 st, mot Helsingborg, och konstigt nog mot Kalmar, annars har man bara 3poängare.

Djurgården är en av seriens sämsta bortalag, har endast 1 bortavinst, mot krislaget AIK. Det var iofs deras senaste bortamatch, men fortfarande var det inget speciellt bra genomförd match, och just nu känns det som att alla lag klarar att slå AIK.

Malmö FF vann gårdagens match och Örebro ligger nu 9 poäng efter dom, något som man antagligen vill se till att minska idag.

Finns till 1.95 på sina håll bara så att du vet!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 12:18   #3
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eznezn Visa inlägg

Du kommer förlora dina pengar, det är jag rätt säker på x2 är mitt tips...

Djurgården kommer äntligen få spela ut på det man behärskar bäst, en bred bra plan.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 14:02   #4

mistersevens avatar

Standard

Jag tycker det luktar kryss.
misterseven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 16:25   #5

forxas avatar

Sharp$: 7
Standard

Tackar
forxa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 16:33   #6
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Får erkänna att det såg inte alls bra ut som jag tänkte här, men utan ordentliga bollvinnare på plan och en vänsterback som suger kuk så är det här såklart en rak match för ÖSK.

Helt fel ute och det är sjukt att överspelet inte gick in.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 16:42   #7

eznezns avatar

Standard

Skönt att den satt
Gammal 2010-05-09, 16:45   #8

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 49
Standard

för dem som såg matchen, speglade matchen resultatet ?
razzey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 16:49   #9

eznezns avatar

Standard

Japp. Örebro var det bättre laget och förtjänade segern, även om Djurgården lyckades skapa ett visst tryck sista 20-30 min.
Innan det spelade dom rent ut sagt dåligt, Örebro borde ledit med fler mål.

Senast redigerad av eznezn den 2010-05-09 klockan 17:01.
Svara

td