|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-05-05, 10:52 | #1 |
Fotboll 5/5
man city-spurs o mallis-real är väl de största samtalsämnena kanske, men det finns mycket annat också.
klarar man sig på mallis+1? 1,90-2,00 i odds. då räknas en push som att klara sig enl mig... |
|
2010-05-05, 11:11 | #2 |
Finns några andra intressanta matcher i spanska ligan också.
Racing Santander-Sevilla -Sevilla förmodligen måste vinna för att ha chans på CL-plats, samt Racing som försöker klamra sig ovanför nedflyttningsstrecket. -Racing med dåligt hemmafacit och Sevilla med dåliga bortafacit. Racing ska ha en del skador, vet inte på hur tongivande spelare dock. Sevilla saknar framförallt Fabiano. -Racing har 2 lättare matcher kvar efter Sevilla och kanske satsar dom mer på dom? -Man kan ju tycka att Sevilla borde vinna lätt, men jag litar inte riktigt på dom, särskilt inte på bortaplan. Malaga och Valladolid slåss också mot nedflyttning i 2 matcher, båda är på bortaplan mot lag som inte har särskilt mycket att spela för. Tänker inte komma med några tips, staplar lite fakta(förhoppningsvis korrekt sådan ) bara så kanske någon kan argumentera för/mot samt komma med spelförslag. |
|
2010-05-05, 18:30 | #3 |
Athletic Bilbao har europa plats att spela om så ja tror malaga får de svårt
|
|
2010-05-05, 18:41 | #4 |
|
|
2010-05-05, 22:06 | #5 |
Bilbao kan dra åt h..........
Hade dom som singel, och bara dom kvar i en parlay som hade suttit fint! Men dom kan ju tydligen inte leverera för fem öre när det gäller nått!? Hemmastarka? Pffff.. Jävla baskiska hundar! Aldrig mer |
|
2010-05-05, 23:33 | #6 |
Frages. Spar flisen och ge dom till din farsa
|
|
2010-05-05, 23:45 | #7 |
|
|
2010-05-06, 00:30 | #8 |
Hehe, ja jag gluttade lite på Bilbao matchen och det såg inge vidare ut, var ju långt ifrån fullsatt på läktarna(förmodligen pga. det usla vädret) vilket bidrog till att dom inte hade det starka hemmastödet som de brukar ha. Målet dom släppte in var ju dessutom en hörna direkt i mål
Men ändå lite märkligt att dom inte kunde prestera bättre när dom har chans på topp-platserna. |
|
|