Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-02, 11:18   #1

umebons avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 971
Standard

2/5 Sörmjöle-Spöland kl.18.00

Sverige, div 4 södra Västerbotten
Sörjmöle IK- Spöland IF
Sörmjöle IK @2.40 NordicBet
3 unit

Gör ett försök på att skriva min första rek här på Sharps så ha överseende.

Sörmjöle ställer upp med ett intressant lag i år efter ihopslagningen med Hörnefors. Tänk på att Gunnar Nordahl spelade i Hörnefors, bara det gör ju det hela till ett bra spel.

Har en källa på mitt jobb som spelar i Hörnefors som säger att de kan ha chans att knipa topp 3 platser i denna serie och det styrks av Nordicbets odds på vinnaroddds där Sörmjöle ligger 3:a. De har ett spännande lag med många spelare som har spelat högre upp i seriesystemet och enligt min källa så är har de en ruskig offensiv som kommer att producera mål framåt under denna säsong. Har själv spelat med en att topparna och han är hård som granit och skjuter som en äkta bonnapojk. De som kan vara till Sörmjöles nackdel är att defensiven är lite svagare så där är det upp till bevis om de skall bli ett topplag.

Spöland har spelat följande träningsmatcher emot lag som ligger i samma serie här i slutet och inte imponerat:

10-04-21 Sandviks IK - Spöland/Vännäs 2 - 2
10-04-24 Spöland/Vännäs - Täfteå IK 1 - 4

Matchen idag spelas på konstgräs på Nordahlsvallen så underlaget kommer inte att påverka spelet nämnvärt och vädret är mulet och vindstilla med 7 plusgrader, ett hyfsat fotbollsväder med andra ord.

Detta är första matchen i serien så dra inte på för stora summor men oddset 2.40 är ett riktigt bra odds på ett lag som Sörmjöle.

Senast redigerad av umebon den 2010-05-02 klockan 11:36.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-02, 11:23   #2

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen info om bortalaget?
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-02, 11:26   #3

umebons avatar

Standard

Poäng...skall iväg snart så jag skall se om jag hinner

Så uppdaterat...känner att jag måste skriva ihop en rek-mall så jag inte missar att ta med saker i rekarna. Tipsa gärna hur en bra rek skall se ut.

Senast redigerad av umebon den 2010-05-02 klockan 11:37.
Gammal 2010-05-02, 20:16   #4

umebons avatar

Standard

Skandal...sörmjöle förlora med 0-5. Patetiskt, blir att håna på jobbet imorgon!
Gammal 2010-05-02, 22:27   #5

Grizzlys avatar

Sharp$: 0
Standard

Sörmjöle som var kasst eller Spöland som var bra?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 19:44   #6
WHL

WHLs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2

WHL
Stats: 19 - 15 - 0
ROI: 132.32%
Vinstprocent: 56.00%

Standard

test