|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-05-02, 11:18 | #1 |
2/5 Sörmjöle-Spöland kl.18.00
Sverige, div 4 södra Västerbotten
Sörjmöle IK- Spöland IF Sörmjöle IK @2.40 NordicBet 3 unit Gör ett försök på att skriva min första rek här på Sharps så ha överseende. Sörmjöle ställer upp med ett intressant lag i år efter ihopslagningen med Hörnefors. Tänk på att Gunnar Nordahl spelade i Hörnefors, bara det gör ju det hela till ett bra spel. Har en källa på mitt jobb som spelar i Hörnefors som säger att de kan ha chans att knipa topp 3 platser i denna serie och det styrks av Nordicbets odds på vinnaroddds där Sörmjöle ligger 3:a. De har ett spännande lag med många spelare som har spelat högre upp i seriesystemet och enligt min källa så är har de en ruskig offensiv som kommer att producera mål framåt under denna säsong. Har själv spelat med en att topparna och han är hård som granit och skjuter som en äkta bonnapojk. De som kan vara till Sörmjöles nackdel är att defensiven är lite svagare så där är det upp till bevis om de skall bli ett topplag. Spöland har spelat följande träningsmatcher emot lag som ligger i samma serie här i slutet och inte imponerat: 10-04-21 Sandviks IK - Spöland/Vännäs 2 - 2 10-04-24 Spöland/Vännäs - Täfteå IK 1 - 4 Matchen idag spelas på konstgräs på Nordahlsvallen så underlaget kommer inte att påverka spelet nämnvärt och vädret är mulet och vindstilla med 7 plusgrader, ett hyfsat fotbollsväder med andra ord. Detta är första matchen i serien så dra inte på för stora summor men oddset 2.40 är ett riktigt bra odds på ett lag som Sörmjöle. Senast redigerad av umebon den 2010-05-02 klockan 11:36. |
|
2010-05-02, 11:23 | #2 |
Ingen info om bortalaget?
|
|
2010-05-02, 11:26 | #3 |
Poäng...skall iväg snart så jag skall se om jag hinner
Så uppdaterat...känner att jag måste skriva ihop en rek-mall så jag inte missar att ta med saker i rekarna. Tipsa gärna hur en bra rek skall se ut. Senast redigerad av umebon den 2010-05-02 klockan 11:37. |
|
2010-05-02, 20:16 | #4 |
Skandal...sörmjöle förlora med 0-5. Patetiskt, blir att håna på jobbet imorgon!
|
|
2010-05-02, 22:27 | #5 |
Sörmjöle som var kasst eller Spöland som var bra?