Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-02, 18:28   #16
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kessler Visa inlägg
Korkat.
Smart drag idiot.

Det är skillnad på avstå ett spel man tycker har ett värdeodds som du gjorde igår pga av lagsympatier och att avstå ett spel pga att värdet enligt mig saknades. 1.85 på Chelsea på Anfield kommer jag aldrig röra i mitt liv och skulle spela likadant imorn om matchen var igen.

Om du ska komma med wiseguy-kommentarer så se till att veta vaffan du pratar om.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-02, 20:25   #17

Portugisens avatar

Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Smart drag idiot.

Det är skillnad på avstå ett spel man tycker har ett värdeodds som du gjorde igår pga av lagsympatier och att avstå ett spel pga att värdet enligt mig saknades. 1.85 på Chelsea på Anfield kommer jag aldrig röra i mitt liv och skulle spela likadant imorn om matchen var igen.

Om du ska komma med wiseguy-kommentarer så se till att veta vaffan du pratar om.
+1. Skulle nog även kunna tillägga att avstå spel sällan är misstag. Att lära sig avstå spel är bland det absolut svåraste med betting.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-02, 23:13   #18

Qirrens avatar

Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Finns ingen anledning att sjunka till hans nivå RobinD. Både Kessler och RobinD får ta och lugna ner er, nästa gång kan ni fira det hela med en varning.

//MOD
Gammal 2010-05-03, 00:49   #19

Kesslers avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Smart drag idiot.

Du skrev ju att det var felaktigt sett till hjärnan... Har du ångrat dig? FYI så spelade jag på DIF.
Gammal 2010-05-03, 08:31   #20
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

My god, kan ni låta det här dö alternativt starta en tråd i tänkarhörnan NÄR man ska spela på odds och varför.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-03, 20:06   #21

Kesslers avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 0
Standard

Då väljer jag dö för har absolut ingenting med det du föreslår att göra.
Gammal 2010-05-04, 16:37   #22
PHX

PHXs avatar

Sharp$: 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PHX Visa inlägg
Tror Liverpool gav upp hoppet om en eventuell fjärdeplats redan efter "bara" 0-0 mot Fulham. Nu lär man väl bara spela av denna miserabla säsong och försöka glömma den illa kvickt. Vet att Chelsea underpresterat på bortaplan i år med kryss mot lag som West Ham etc, men samtidigt vinster mot både Man U och Arsenal (bra statistik mot the big 4). Tror man tar sig i kragen nu när det är så lite kvar av ligan och vinner stabilt med 0-2. (Drogba sätter för övrigt en kasse!)
Sen det där med att Liverpool inte vill ge ligaguldet till Man U går bara att spekulera i, men jag tror nog en som Gerrard (aka mr Liverpool) tänker på det mer än t ex Aquilani och El Zhar. Tror vi kommer se sviktande motivation trots att det är Premier League!

Hann fånga den vid 1,95 så bättre än inget iaf.

Spelades matchen efter detta inlägget eller haha? Drogba satt en kasse, 0-2 slutade det och dessutom så fuckade Gerrard up (frivilligt eller ofrivilligt låter jag vara osagt!)

Fin scorecast-peng till 21 ggr pengarna iaf.
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td