![]() |
Real-Juve 13 maj
Stormatch ikväll! Två av de mest framgångsrika lagen i Europa möts på Santiago Bernabeu.
Vad har ni för spel ikväll? Finner en del intressant info inför Real-Juve Kan vi tro på -1.5 Real? Bra spelvärde! |
Den dagen du hittar "bra spelvärde" på en sådan marknad på en CL-semifinal så kan du lägga av med sportsbetting.
|
Lirade Real -1.
Juventus hade en del flax hemma, och nu ställs dom på prov, för vad har dom haft för motstånd i CL? Gruppen: Malmö, Olympiakos och A Madrid. Sen ett dåligt Dortmund. Och i kvarten 1-0 totalt mot Monaco. Ikväll åker dem ut, sen hur vet jag inte. Men Real -1 till 2.60 känns rätt kassaskåp säkert. |
Citat:
Som förövrigt redan har blivit sågad här på Sharps. |
Spelar en knapp unit på 2-1 till 9x. Är bara AM - Leverkusen och Chelsea - PSG som gått till förlängning i årets CL. Det går kanske inte att motivera ett spel med att det är "dags för en förlängning" men jag tycker att det i grunden känns som ett ganska rimligt resultat för ett lite skakigt Real.
EDIT: Tar tillbaka mitt "bara", mitt minne av antalet förlängningar tidigare år var visst lite selektivt. |
Stormatch var ordet och bettingdegen till detta alkoholstinna spektakel går på nöjeskontot och inte från ord. spelkassa. Real kan pga pressen underprestera å det grövsta om det skär sig i ett tidigt skede.
Jag tror att det blir nervöst och skakigt, U2.5 är mitt bud. |
O folk gnäller på att Chelsea parkerar bussen.
|
Citat:
Juventus behöver knappast skämmas för att ha tagit sig till final. |
Citat:
Sen kan vi båda gratulera Barcelona till trippen. |