![]() |
Vad har ni på kupongen idag? 2010-04-26
Valsta Syrianska IK - Syrianska IF Kerbura Most scoring half 2nd @ 2.00 (2u)
Valsta Syrianska IK - Syrianska IF Kerbura ö2.5 @ 1.70 (4u) |
Citat:
Har även: Randers DnB 5/10 @ 1.70 |
Landskrona Bois - Syrianska FC @ 2.50
|
Tjena! Någon som har någon tanke om Mff-Dif ikväll? Mff vinner utan tvekan till 1,50 men jag är mer sugen på att spela Dif under 0,5 till 2,25 någon som har koll på skador/avstägningar m.m.?
|
Citat:
MFF till 1.50 är ett uselt spel, de saknar dessutom Ofere och Wilton. Jag spelar DIF+1 AH @ 1.98. |
Dubbel
Landskrona - Syrianska FC Norrköping - Brage Total odds: 4.29 =) |
Visste inte att dom saknade dom spelarna! Haha du kan ju inte jämföra med lag som har gått så in i helvete tungt? Och om du såg matchen mot åtvidaberg kanske du la märke till att alla mål som gjordes gjordes av åtvidaberg! ;) Nee Dif kommer få det tungt att hålla sig kvar medans Mff kommer ligga i toppen,klasskillnad! Mff har hemmaplan också! 7 mål av Mff på tre hemma matcher och 3 för djurgården på 3 matcher.
|
Citat:
DIF är bättre än tabellen visar och jag kan jämföra med lag som haft det tungt, för det finns knappt någon klasskillnad i AS. Alla slår alla. |
Nee men nu vet jag ;) Man är alldrig bättre än vad tabellen visar! Lycka till med ditt spel! :)
|
Dessutom så är både Halsti och Sudic borta ( om nån missat det )
|
Citat:
|
Norrköping -1, 2.10
Syrianska dnb, 2.11 |
Kupongen lyder som följande.
Singlar. Crystal Palace - West Bromwich 1, 2,50 Malmö FF - Djurgårdens IF 1, 1,55 det är nästan för lågt för världens sämsta liga men Malmö vinner. IFK Norrköping - Brage 1, 1,64 Mjällby - Helsingborg över 2,5 mål. 2,20 Randers FC - Midtjylland båda lag att göra mål, 1.83 http://spelbloggen.bettingbloggen.com/ Vi hörs |
har gått troll i att spel jag skriver in här går inte in men gör ett försök igen så får vi se om viruset lever eller inte.
Norrköping -1(asia) @ 2,10 pinnen. BOL |
Citat:
|