![]() |
Citat:
Men visst, jag vet att de flesta inte brukar tänka så här. Ville bara göra en kanske lite onödig poäng av det hela. :) |
Citat:
Ibland har man ju dock en så pass sjuk magkänsla att man på allvar kan ge över 50% chans till något som står i 10x+, hehe. |
Vad tror ni om dagens drabbningar?
Åtvidaberg - Falkenberg Häcken - IFK Göteborg |
Citat:
Tips till er som är allmänt intresserade om någon nu missat. I eftermiddag sänds debatt i P1 på temat "Hur många våldsamma supportrar tål svensk fotboll?" kl 16.03 http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4645 Utgår ifrån att den går att lyssna på i efterhand. Oavsett vad man tycker om frågan eller debatten i sig så kanske det kan vara intressant att lyssna, bara ett litet halvt off-topic tips. |
Citat:
|
Citat:
|
Har en känsla att Hbk slår BkH ikväll min motivering är att Häcken saknar spets i anfallspelet och detta gör dom till svaga favoriter här! så de blir en dubbel med Blåvitt och Hbk!
|
Noterade att oddsen på HIF idag var otroligt höga tidigare i veckan, men glömde bort matchen sedan och såg att de vunnit med 4-1. Kan någon vettig människa förklara hur de kunde stå i nästan 6x i en helt vidöppen match? Seriöst, det var längesedan jag sett mer felsatta odds inför matchstart i en relativt stor liga. Helvete vad sur jag är.
|
6.23 stod Helsingborg i 30 minuter innan matchstart. Tycker det vart många gånger i år som Bajen har vart övervärderade.
|
Var nog det enklaste spelet i år tror jag.
Citat:
|
Citat:
|