![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 | |
![]() Citat:
Men visst, jag vet att de flesta inte brukar tänka så här. Ville bara göra en kanske lite onödig poäng av det hela. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+10) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1952Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Det är faktiskt inte en helt onödig poäng. Jag skall i framtiden försöka använda mig mer av uttryck som "jag tror att x har en bättre chans än vad de flesta tror" istället för att säga att jag tror på ett visst resultat som jag vet är mindre sannolikt än 50%
![]() Ibland har man ju dock en så pass sjuk magkänsla att man på allvar kan ge över 50% chans till något som står i 10x+, hehe. Senast redigerad av Slurf den 2015-04-14 klockan 14:55. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
Vad tror ni om dagens drabbningar?
Åtvidaberg - Falkenberg Häcken - IFK Göteborg |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 | |
![]() Citat:
Tips till er som är allmänt intresserade om någon nu missat. I eftermiddag sänds debatt i P1 på temat "Hur många våldsamma supportrar tål svensk fotboll?" kl 16.03 http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4645 Utgår ifrån att den går att lyssna på i efterhand. Oavsett vad man tycker om frågan eller debatten i sig så kanske det kan vara intressant att lyssna, bara ett litet halvt off-topic tips. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 | |
![]() Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cicero (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
Har en känsla att Hbk slår BkH ikväll min motivering är att Häcken saknar spets i anfallspelet och detta gör dom till svaga favoriter här! så de blir en dubbel med Blåvitt och Hbk!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1952Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Noterade att oddsen på HIF idag var otroligt höga tidigare i veckan, men glömde bort matchen sedan och såg att de vunnit med 4-1. Kan någon vettig människa förklara hur de kunde stå i nästan 6x i en helt vidöppen match? Seriöst, det var längesedan jag sett mer felsatta odds inför matchstart i en relativt stor liga. Helvete vad sur jag är.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
6.23 stod Helsingborg i 30 minuter innan matchstart. Tycker det vart många gånger i år som Bajen har vart övervärderade.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|