![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Om vi kollar schemat som finns kvar för Spurs:
Manchester United - Tottenham Hotspur Tottenham Hotspur - Bolton Wanderers Manchester City - Tottenham Hotspur Burnley - Tottenham Hotspur Troliga resultat: Manchester United - Tottenham Hotspur: 3-1 Tottenham Hotspur - Bolton Wanderers: 3-0 Manchester City - Tottenham Hotspur: 1-1 Burnley - Tottenham Hotspur: 0-2 = 7 poäng Om vi kollar på Citys schema har de: Arsenal - Man C Man C - Aston Villa Man C - Tottenham Hotspur West Ham - Man C Troliga resultat: Arsenal - Man C: 2-2 Man C - Aston Villa: 3-1 Man C - Tottenham Hotspur: 1-1 West Ham - Man C: 0-3 = 8 poäng - Haha, nice med 3-1 och X i dagens matcher, hittills går det enligt "planen"! Tror själv att hemmaplansfördelen för Man C avgör det hela i nyckelmatchen mot Spurs. ![]() Odds från bet365 för Chelsea - Stoke; Rak 1a; 1,14 -1 AH 1a; 1,115 Någon med en logisk förklaring? Eller borde oddssättaren byta jobb? ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Jag vet. Ganska snyggt
![]() Jag tror som dig, men då MÅSTE Man C vinna mot Villa. Det tror jag iofs de gör, Tevez var helt osynlig igår, de plockade bort honom effektivt. Det klarar inte Villa... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Angående handikappet tror jag det är som RobinD sa, varje marknad förändrar sig självt, AH-odds är inte beroende av 1x2-odds och vice versa
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Vad tror ni om Shay Givens skada. Han är ju helt Man C's trygghet därbak...riktigt tråkigt att han gjorde illa sig...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Jag är glad att Lennon är tillbaka och hoppas att han är helt tillbaka mot just City.
Det som är lite jobbigt är att Villa och Pool har börjat lägga sig i kampen om 4:e platsen också. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Njaa... har de verkligen det. De har båda en match mer spelade än Spurs och City. Ska extremt mycket till för att någon annan än de ska ta det.
Liverpools odds är t. ex 21.00 för att sluta fyra.... Du kan säkert knipa den till mycket mer på Betfair vid intresse. Saknar helt spelvärde dock, in my opinion, även till mer i odds. Skulle Villa mot alla odds (hehe) vinna mot City...ja då är de helt klart med på banan igen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Tycker för övrigt att Citys backlinje såg riktigt stabil ut mot Gunners. Bättre än på mycket länge med Touré som agerade självsäkert och riktigt stabilt
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Liverpool får det enormt svårt att blanda sig i det här igen, alldeles för många resultat som måste gå deras väg för att de ska lyckas komma fyra. Aston Villa däremot tror jag inte alls ska räknas bort, de kan absolut vinna mot Man C borta. De trivs egentligen mycket bättre i sådana matcher, där de kan ligga med sin låga backlinje och kontra med Young och Agbonlahor än vad de gör när de behöver föra spelet, vilket syntes hemma mot Birmingham nu i söndags då insatsen var synnerligen blek. Ett bortasvagt Blackburn, utan någon riktig motivation, i sista omgången bör dock kunna övervinnas trots det.
Tottenham är ju helt klart i förarsätet dock, men som den sanna förlorarklubb det är skulle de mycket väl kunna fucka upp mot Bolton eller t.o.m Burnley på Turf Moor i sista omgången, även om de tar poäng mot Man C borta. Vem vet, de kanske råkar äta lite dålig lasagne igen inför sista omgången... ![]() Svårt att säga hur mycket Givens skada påverkar Man C, hade Stuart Taylor varit frisk hade det nog inte betytt speciellt mycket men hur bra den där Gunnar Nielsen från Färöarna är mer eller mindre omöjligt att säga. Att de försöker få till en dispensinlåning inför de sista tre matcherna säger väl att de inte litar riktigt på honom iallafall. I övrigt tycker jag att Man C är ett ganska överskattat lag. Visst, det är bra att ta en poäng på Emirates men med tanke på vilket lag Arsenal var tvungna att ställa på benen tycker jag att de borde gått för tre. I första halvlek var de ju inte överhuvudtaget intresserade av att anfalla, och de hade inte en farlig målchans på hela matchen. Men det känns verkligen som att det här kan gå hur som helst, vilket är oerhört roligt. Tycker nog att mest spelvärde ligger i 9.00+ på Aston Villa, men jag lär avstå själv. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Jag avstår också spel på detta, och håller med om att värdespelet troligen ligger i Villa.
Tottenham behöver dock inte "fucka upp", det räcker med att Man C tar de tre hemmapoängen som man SKA ta om man ska vara en CL-klubb. Men som sagt. Ytterst roligt detta! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Nielsen såg förresten stabil ut. Men tror de gör rätt i att få tag på en annan.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Utan att tänka spelvärden etc. Onsong: vilket lag tror du magkänslan säger?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Min magkänsla säger nog Man C ändå. Hemmaplan i två viktiga matcher kan mycket väl fälla avgörandet. Dessutom tycker jag att det finns fler utpräglade vinnartyper in Man C än i övriga lag.
Men jag hoppas på alla lag förutom just Man C. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|