Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-17, 17:29   #16

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Bayern München under 61,5% bollinnehav 1,85 @ unibet 3/5 units.

Bayern är tillsammans med Barcelona världens mest passningsorienterade lag och ligger ofta över 60% boll i sina inhemska ligor. Dock möter Bayern här ett enormt kapabelt motstånd som stod upp otroligt bra mot Bayern förra säsongen, då 60 och 58% för Bayern alltså under båda matcherna. City har vunnit bollinnehavet alla matcher i PL i år, varav bland annat mot Liverpool (53%) och Arsenal (55%). Har väldigt svårt att se Bayern på 62% eller mer här, tror det landar runt 58-59% och där hade jag lagt min lina. Spel!
Är det positivt eller negativt att Bayern saknar båda sina yttrar i Ribery och Robben?
Detta borde väl leda till ett något mer statiskt bollrullande på mitten?

Tycker att spelet känns bra oavsett och har ryggat såklart
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5)

Senast redigerad av nahojs den 2014-09-17 klockan 17:31.
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 17:47   #17

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av StefanSchwartz Visa inlägg
Är tydligen limmad på betsson märkte jag nu. Skulle lira på Bayern under 62.5% i bollinnehav men insatsen nekades och oddset sjönk. Jävla tomtar.
Inget ovanligt, mitt konto är nästan bottat nu också. Insatserna har sjunkit från max 700kr till max 300kr och det bara minskar för varje månad som går. Ändå kan vissa på denna sidan få in 2000-3000krs bet konstant i flera månader i följd.
Wagner (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 17:49   #18

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nahojs Visa inlägg
Är det positivt eller negativt att Bayern saknar båda sina yttrar i Ribery och Robben?
Detta borde väl leda till ett något mer statiskt bollrullande på mitten?

Tycker att spelet känns bra oavsett och har ryggat såklart
Saknar Thiago och Schweinsteiger också. Och kunde man inte ha större bollinnehav mot City förra året så tror jag det blir svårt i år. Dessutom får City tillbaka Yaya Toure som jag förstått det, inte ska Bayern ha mer än 60% idag.
Gammal 2014-09-17, 22:40   #19

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Bayern München under 61,5% bollinnehav 1,85 @ unibet 3/5 units.

Bayern är tillsammans med Barcelona världens mest passningsorienterade lag och ligger ofta över 60% boll i sina inhemska ligor. Dock möter Bayern här ett enormt kapabelt motstånd som stod upp otroligt bra mot Bayern förra säsongen, då 60 och 58% för Bayern alltså under båda matcherna. City har vunnit bollinnehavet alla matcher i PL i år, varav bland annat mot Liverpool (53%) och Arsenal (55%). Har väldigt svårt att se Bayern på 62% eller mer här, tror det landar runt 58-59% och där hade jag lagt min lina. Spel!
58% boll som jag gissade, aldrig hotat.
Migge (+1)
Gammal 2014-09-17, 23:20   #20

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 53
Standard

Snygga spel, sirlarsson och Emanresu !
Kom gärna med nya tankar i Europa League imorgon, ni kan ju detta
henkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara