Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-15, 10:34   #61

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Det är väl bra på samma vis som att betaltjänsterna kontrolleras? Jag menar, det känns hyfsat uppenbart att Glenn inte är någon att rygga blint efter att ha sett denna tråd, men innan dess visste vi ingenting om hur bra Glenn var på att värdera matcher
Snark..
Gammal 2014-12-15, 11:31   #62

NiLus avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Snark..
Fantastiskt moget svar

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Jinx (+1)
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-15, 14:37   #63

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Snark..
Du vet, ingen tvingar dig å läsa i den här tråden.
Migge (+1), clarund (+1)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-15, 14:43   #64

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Fortsätt med detta, skoj läsning.
one (+1), Migge (+1), Lunkan (+1), clarund (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 12:40   #65

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Kan inte ha mycket till fritid pojke. Gör en dagbok över dina egna spel istället.

auch - tror detta är ett klassiskt case där avsändaren av meddelandet inte vet vem mottagaren är....

God Jul!
sskssk (+5), the_mirage (+1)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 18:31   #66
Cc

Ccs avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Kan inte ha mycket till fritid pojke. Gör en dagbok över dina egna spel istället.
Gillar epitetet "pojke"! Det var nog typ 35 år sedan sist...
NiLu (+2), Bettingamatoren (+10)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 19:00   #67

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Jag tycker du gör ett gediget jobb som sammanställer Glenns spel/vad in i detalj.
Uppskattas verkligen av en novis.
Bettingamatoren (+10)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-18, 02:42   #68

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Kommer en ung autistisk mans besatthet av att i efterhand dokumentera varenda avsnitt att bingolotto att leda till några större framsteg för mänskligheten? Nej, förmodligen inte. Men det sprider glädje till människor som tycker att det är roligt och han själv får uppenbarligen ut någonting av det.
http://bingolottowiki.se/index.php/Huvudsida

Kommer bokföringen av Glenn Strömbergs spel att medföra någon viktig och bestående kunskap som potentiellt sett kan förändra någons liv? Nej, förmodligen inte.

Jag personligen finner det väldigt intressant och tycker att det är kul att människor tar sig tiden att bokföra spelen. Bara för att man själv inte är vetgirig som person så betyder det inte att det är en bra idé att gå runt och ifrågasätta nödvändigheten i det som intresserar andra människor. Att bokföra några spel då och då tar heller ingen större tid i anspråk.

Att Glenn kommer att gå back var det väl inget tvivel om, det som är intressant är att se om han lyckas hålla en ROI över 95%. Visar han upp en ROI på 97% efter ett stort antal spel så är det ju faktiskt möjligt att han skulle vara B/E eller svagt vinnande om han hade bemödat sig med att spela till marknadshögsta.
softpojk (+20)

Senast redigerad av Slurf den 2014-12-18 klockan 02:53.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-18, 05:43   #69
Cc

Ccs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Kommer en ung autistisk mans besatthet av att i efterhand dokumentera varenda avsnitt att bingolotto att leda till några större framsteg för mänskligheten? Nej, förmodligen inte. Men det sprider glädje till människor som tycker att det är roligt och han själv får uppenbarligen ut någonting av det.
http://bingolottowiki.se/index.php/Huvudsida

Kommer bokföringen av Glenn Strömbergs spel att medföra någon viktig och bestående kunskap som potentiellt sett kan förändra någons liv? Nej, förmodligen inte.

Jag personligen finner det väldigt intressant och tycker att det är kul att människor tar sig tiden att bokföra spelen. Bara för att man själv inte är vetgirig som person så betyder det inte att det är en bra idé att gå runt och ifrågasätta nödvändigheten i det som intresserar andra människor. Att bokföra några spel då och då tar heller ingen större tid i anspråk.

Att Glenn kommer att gå back var det väl inget tvivel om, det som är intressant är att se om han lyckas hålla en ROI över 95%. Visar han upp en ROI på 97% efter ett stort antal spel så är det ju faktiskt möjligt att han skulle vara B/E eller svagt vinnande om han hade bemödat sig med att spela till marknadshögsta.
Spot on, Slurf!

Kan addera att den analytiska delen av spelandet (backspegeln) är om inte annat ett bra verktyg för en själv. Nu är det som sagt inte värst mycket jobb jag lägger ned, matar in matcherna, tipstecken och rättar sedan. Resten tar Excel hand om.

Jag passerade just 35000 bokförda spel själv för nån vecka sedan, det Excelbladet har varit ovärderligt genom åren. Det har framförallt inneburit färre dåliga spel ochfler bättre. Det har gett ett kvitto på egna värderingar, talat om vilka ligor jag är bäst eller sämst på. Likaså vilka bookies som varit bra resp. dåliga på desamma osv. Numera är den sistnämnda biten borta då de få bookies jag spelar hos har marknadsstyrda odds.
zorba (+25)
Gammal 2014-12-18, 05:52   #70

softpojks avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1934
Standard

F.ö så beundrar jag er som spelar på oddset som jag kallar det, har aldrig varit en vinnande spelare där. Därför jag håller mig helt till travet, jag tycker fan odds är för jävla svårt. Menade inte att förolämpa någon med min kommentar.
Gammal 2014-12-22, 08:02   #71
Cc

Ccs avatar

Standard

En Liverpoolkvittering i 90+7 vände en katastrofhelg till lite vinst

Tottenham – Burnley 1,45 1
Cardiff – Brentford 2,30 1
Sampdoria – Udinese 1,85 1
Liverpool – Arsenal 3,40 X
St Etienne – Evian 1,50 1

Insats åter +/-
13000 12596 -404 96,89%
Migge (+1), clarund (+1)
Gammal 2014-12-29, 08:32   #72
Cc

Ccs avatar

Standard

Vet inte om Glenn tog julledigt från spelandet eller om självförtroendet fått en knäck efter de 2 spelen på Annandagen! Inga lagda spel alls i helgen senast efter dubbeltorsken.

Sunderland – Hull 2,00 1
Everton – Stoke 1,80 1

Insats åter +/-
13200 12596 -604 95,42%
Gammal 2015-01-03, 17:21   #73

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1294
Standard

Skulle vara intressant att se vad GS skulle ligga på om han bara spelade till marknadshögst och använde sig av lite asian hcp dessutom.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-04, 07:42   #74
Cc

Ccs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Skulle vara intressant att se vad GS skulle ligga på om han bara spelade till marknadshögst och använde sig av lite asian hcp dessutom.
Absolut!

Ibland får jag för mig att Glenn kollar den här tråden emellanåt! Eller så är det bara en slump att han fokuserat spelen där han vunnit mest formmässigt. PL gick bra tills jul, därefter dipp. Nu är det dags för enbart multipelspel, 3 dubblar närmare bestämt där första satt igår!

Redovisar efter matcherna!

WBA+Swansea Dubbel 1,77 1

C.Palace+Aston Villa Dubbel 2,04 1
Sunderland+South´ton Dubbel 2,17 1

Insats åter +/-
13500 12977 -523 96,13%

Senast redigerad av Cc den 2015-01-05 klockan 14:36. Anledning: Saldouppdatering
Gammal 2015-01-05, 14:27   #75

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 1665
Standard

Snyggt
simpanes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td