Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-28, 23:52   #31

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Finns ingen dödens grupp.. Solklara ettor och tvåor i samtliga grupper.
Du kan väl inte på allvar mena att CSKA eller Roma ska utmana om andraplatsen?

Var har jag påstått detta? Men du kanske inte anser att alla fyra lagen är topplag i Europa? Nämn någon annan grupp som du skulle kunna/vilja benämna "dödens grupp"!

Har funnits klart sämre grupper som kallats "dödens grupp", så jag förstår inte vad det är du motsätter dig?

Att Bayern och Man C. blir etta respektive två, det tror jag med - men de kommer få kämpa för varje, djävla poäng... Något alla lag INTE kommer att behöva göra i de andra grupperna...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 23:55   #32
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Jämnaste gruppen måste vara C.

Tror Benfica o Leverkusen går vidare där.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 23:57   #33
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Grupp C är väl allt annat än solklar? Känns rätt öppet där...

Håller med om att grupp E är "dödens grupp", klart tuffast lag där. Finns inget 3:e lag som är bättre än Roma och inget 4:e lag som är bättre än CSKA i någon annan grupp. Lär väl heller inte finnas någon 1-2 combo som är bättre än den i grupp E. Visst City och Bayern går vidare men det är ändå klart tuffast lag i den gruppen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 01:07   #34

FoxMulders avatar

Sharp$: 4008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Grupp C är väl allt annat än solklar? Känns rätt öppet där...

Håller med om att grupp E är "dödens grupp", klart tuffast lag där. Finns inget 3:e lag som är bättre än Roma och inget 4:e lag som är bättre än CSKA i någon annan grupp. Lär väl heller inte finnas någon 1-2 combo som är bättre än den i grupp E. Visst City och Bayern går vidare men det är ändå klart tuffast lag i den gruppen.
Roma räknas som ett 4:e lag och CSKA Moskva som ett 3:e lag, i alla fall sett till seedningen.

Roma må vara det bästa 4:e laget, men CSKA (och till o med Roma för den delen) är inte bättre än Liverpool eller Leverkusen från seedningsgrupp 3 enligt min mening.
Fulsprit (+1)
FoxMulder är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 01:32   #35
Administrator

Lazlos avatar

Sharp$: 25027

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FoxMulder Visa inlägg
Roma räknas som ett 4:e lag och CSKA Moskva som ett 3:e lag, i alla fall sett till seedningen.

Roma må vara det bästa 4:e laget, men CSKA (och till o med Roma för den delen) är inte bättre än Liverpool eller Leverkusen från seedningsgrupp 3 enligt min mening.
Jag pratar inte om seedningsgrupper alls eftersom dom många gånger inte indikerar på hur bra lagen är.

Porto och Benfica är i seedning 1 men är klart sämre än City, Dortmund, PSG m.fl som är i grupperna under.

Basel är i seedning 2 vilket är ett skämt eftersom man normalt är klart sämre än många lag i grupperna under.

Jag menar hur grupperna utformade sig och hur bra lagen egentligen är, inte är seedade.

Roma är 3:e bästa laget i grupp E och jag anser inte att det inte finns något "3:e bästa laget" i någon annan grupp som är lika bra som Roma. Roma skulle ha goda chanser att vara 2:a bästa laget i många andra grupper.

CSKA är sämsta laget i grupp E och det kan endast vara möjligen Zenit som kan matcha dom i klass angående vad man på förhand anser är det sämsta laget i gruppen. Alla andra grupper har skitlag som är mil ifrån CSKA's normala klass.

Liverpool och Leverkusen som du nämner är inte 3:e bästa laget i sina grupper, dom är 1:a eller 2:a i sina grupper. Seedningen är helt oväsentlig, ingen kan säga att Porto eller Benfica som är seedade 1:a är ens bättre än Liverpool som är seedade 3:a. Knappt så dom ens är bättre än Roma som är i 4:e seedningsgruppen.

Så grupp E känns vass, Roma och CSKA kommer åka ut, fast dom hade haft goda chanser att gå vidare i många andra grupper. City+Bayern lär väl som sagt vara starkaste 1-2 kombon i alla grupper.

Så jag håller med Fulsprit, E är dödens grupp sett till kvaliteten på lagen men visst är det klart att City och Bayern går vidare men dom ska slå Roma och CSKA, inte Ludogoretz och Ajax, lite skillnad...
FoxMulder (+1), Fulsprit (+5)

Senast redigerad av Lazlo den 2014-08-29 klockan 01:35.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 01:51   #36

FoxMulders avatar

Sharp$: 4008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag pratar inte om seedningsgrupper alls eftersom dom många gånger inte indikerar på hur bra lagen är.

Porto och Benfica är i seedning 1 men är klart sämre än City, Dortmund, PSG m.fl som är i grupperna under.

Basel är i seedning 2 vilket är ett skämt eftersom man normalt är klart sämre än många lag i grupperna under.

Jag menar hur grupperna utformade sig och hur bra lagen egentligen är, inte är seedade.

Roma är 3:e bästa laget i grupp E och jag anser inte att det inte finns något "3:e bästa laget" i någon annan grupp som är lika bra som Roma. Roma skulle ha goda chanser att vara 2:a bästa laget i många andra grupper.

CSKA är sämsta laget i grupp E och det kan endast vara möjligen Zenit som kan matcha dom i klass angående vad man på förhand anser är det sämsta laget i gruppen. Alla andra grupper har skitlag som är mil ifrån CSKA's normala klass.

Liverpool och Leverkusen som du nämner är inte 3:e bästa laget i sina grupper, dom är 1:a eller 2:a i sina grupper. Seedningen är helt oväsentlig, ingen kan säga att Porto eller Benfica som är seedade 1:a är ens bättre än Liverpool som är seedade 3:a. Knappt så dom ens är bättre än Roma som är i 4:e seedningsgruppen.

Så grupp E känns vass, Roma och CSKA kommer åka ut, fast dom hade haft goda chanser att gå vidare i många andra grupper. City+Bayern lär väl som sagt vara starkaste 1-2 kombon i alla grupper.

Så jag håller med Fulsprit, E är dödens grupp sett till kvaliteten på lagen men visst är det klart att City och Bayern går vidare men dom ska slå Roma och CSKA, inte Ludogoretz och Ajax, lite skillnad...
Ah, I see your point, du har såklart rätt i din analys.

Det skulle eventuellt vara Benfica/Leverkusen/Monaco från grupp C som skulle kunna matcha Roma som det bästa tredje laget (även om Monaco har varit riktigt usla senaste tiden). Måste säga att jag inte helt är såld på Roma.
Lazlo (+1), Fyran (+1)

Senast redigerad av FoxMulder den 2014-08-29 klockan 01:53.
FoxMulder är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td