![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 9/4 01.15 Independiente Medellin v Cerro Porteno
Copa Libertadores
Independiente Medellin v Cerro Porteno 1:a 1,60 & -1,5 2,55 spelstopp:9/4 01:15 Bolag:Expekt Detta var en småknepig match,IM har en liten chans att ta sig vidare vid vinst och CP är helt avhängda,så ettan var ju även spelbar på förhand men nu har jag fått information om att CP kommer att ställa över alla a-lags spelare och skickar en trupp med reservlagsspelare och juniorer till Colombia,CP leder sin liga och satsar allt krut där istället,IM har ett avbräck i Gimenez 5 mål 10 matcher men de flsta kom i en å samma match 7-1 sger,på topp har man i dag en annan målskytt i Luis Arias 5mål på 11 matcher.Vinner IM sina 2 sista matcher har man chans att ta sig till slutspel. Men då ska man helst vinna med mer än ett mål i nattens match,då det troligtvis blir målskillnad mot RC Montevido.Formen för IM går inte att klaga på 3 raka segrar och 12-2 i målskillnad,tror och hopas att detta blir slakt,oddsen har börjat sjunka på IM så lira i tid om ni tror som jag. Lycka till! ![]() ![]() insats:8/10 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Plocka denna igår då den rekades av bra cappers, du är i gott sällskap.
Har själv 2U på -0.75 och 2U på -1 ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Kollar lite grann, så svarar jag dig i andra tråden.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Ryggar, bra REK.
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
gick väl jämnt upp, beroende på hur man fördelade insatserna förstås...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Så jävla svagt att inte sätta tvåan med en man mer sista 20 min,får hoppas Alianza gör sitt jobb nu istället.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Missade HELT öppet mål från 1 meter med 10 minuter kvar! de SKULLE ha vunnit med minst två med tanke på alla chanser i andra halvlek
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Min webbläsare hängde sig när jag la detta spel på Bet365. När det släppte igen hade jag tydligen uppdaterat sidan 8ggr vilket resulterade i 8 kuponger!?? Som tur var gick den in. Tack för reken
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat: