Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-09, 15:40   #1036

Pipans avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 180

Fotboll
Stats: 2 - 5 - 1
ROI: 83.31%
Vinstprocent: 28.57%

Standard

Vad säger ni om HOL - ARG idag? Van Persie är inte med eller? Men Huntelaar kan nog vara bra ersättare. Jag lade iaf in ett spel på Holland, 3.30 (1X2 på bet365) eftersom jag tror det kan slut hur som helst, men det trodde jag iofs om matchen igår oxå :P
Pipan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 16:45   #1037

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pipan Visa inlägg
Vad säger ni om HOL - ARG idag? Van Persie är inte med eller? Men Huntelaar kan nog vara bra ersättare. Jag lade iaf in ett spel på Holland, 3.30 (1X2 på bet365) eftersom jag tror det kan slut hur som helst, men det trodde jag iofs om matchen igår oxå :P
Är inte bekräftat att RVP inte spelar ännu. Jag tycker själv inte att Argentina har imponerat jättemycket den här turneringen, utan har haft rätt lätta matchningar som de med nöd och näppe tagit sig förbi. Holland har haft tuffare motstand i Chile, Spanien & Mexico än vad Argentinarna har mött. Känns som en väldigt jämn match och värdet (om det nu finns ngt värde i denna lina?) lutar at Holland.

Har själv lirat Holland +0,0 @ 2,29

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 19:52   #1038

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Kommer ha svårt hålla mig för skratt när jag ser Brasiliens flagga i framtiden efter att ha sett denna

https://twitter.com/Team_Athlete/sta...702080/photo/1

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 20:57   #1039

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 2925
Standard

Får bli spel på vinst för Holland här. 3,22 på pinnacle. Argentina känns överskattade i den här turneringen precis som Brasilien varit.
spider_f är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 21:09   #1040

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 5323
Standard

robben gör första målet +46 (23 ggr, bet365)
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 21:48   #1041

clarunds avatar

Standard

Jaha då får man hoppas på lite mer än 15 spännande minuter idag.

Blir utgången lika oförutsägbar som gårdagens?

Då jag inte lirar idag heller får jag väl Jinxa 0-0 duktigt men det kanske inte funkar så ?

Som många andra tror jag på en match där det säkert finns en del chanser men inget mål slinker in under 90 minuter. 8 ggr är marknadsoddset och jaha trodde på något lägre men så är det.

Nu åker vi !

Edit: ett litet lir måsta jag prova, hittar inte ja nej på Robben kort så tar honom @21 ggr första spelare att få kort (givetvis för filmning), Argentina är hemskt snälla så chansen finns att han är först och förhoppningsvis enda som får kort ...

Senast redigerad av clarund den 2014-07-09 klockan 22:01.
Gammal 2014-07-09, 22:01   #1042
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 65
Standard

Sneijder och Kuyt spelar i turkiska ligan, nu en turkisk domare som dömer, kan bli bra detta
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 22:51   #1043

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fantastiskt tråkig match. Blås av å låt dem singla slant istället om dem inte tänker försöka, mer spänning i det! Lär bli hemåtpassningar i straffläggningen..

train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 23:01   #1044

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Fantastiskt tråkig match. Blås av å låt dem singla slant istället om dem inte tänker försöka, mer spänning i det! Lär bli hemåtpassningar i straffläggningen..
VM:s roligaste match var den mellan Brasilien och Mexico, helt överlägset bästa matchen, slutade iofs 0-0 men var sjukt underhållande.

Den här är hittills jämnare och visst ingen fart att tala om, men jämfört med gårdagens en riktig höjdare, allvarligt, hur kul var det när allt var klart efter 15 minuter igår ?

Rätt vad det är blixtrar det till så hoppet står kvar, sen förstås mycket beror ju på vad man förväntat sig...

Gammal 2014-07-09, 23:33   #1045

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
VM:s roligaste match var den mellan Brasilien och Mexico, helt överlägset bästa matchen, slutade iofs 0-0 men var sjukt underhållande.

Den här är hittills jämnare och visst ingen fart att tala om, men jämfört med gårdagens en riktig höjdare, allvarligt, hur kul var det när allt var klart efter 15 minuter igår ?

Rätt vad det är blixtrar det till så hoppet står kvar, sen förstås mycket beror ju på vad man förväntat sig...
Beror ju på hur man ser det. Anser. Att Tyskland spelade sjukt bra och snygg fotboll, deras matcher har ju varit kanon jämfört med brassarna som var sjukt dåliga i mina ögon. Brassarna måste ju vara vm:s största besvikelse på bra fotboll med tanke på förväntningarna man hade
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 23:54   #1046

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wijnaldum har ju stoppat upp alla Holländska kontringsförsök.. Ja jag orkar inte ens kolla på den där förbannade förlängningen, hoppas inget av lagen vinner. Flyg in Colombia eller Kroatien som försöker spela fotboll åtminstone. Vidrigt.

train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 23:55   #1047
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Lätta pengar idag också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 23:55   #1048

martinssons avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Wijnaldum har ju stoppat upp alla Holländska kontringsförsök.. Ja jag orkar inte ens kolla på den där förbannade förlängningen, hoppas inget av lagen vinner. Flyg in Colombia eller Kroatien som försöker spela fotboll åtminstone. Vidrigt.
Kuyt agerade stoppkloss rätt många gånger också Helt otroligt tråkig match...
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-10, 00:16   #1049
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Snart lär det ju bli straffar igen... mycket nerver den här gången, när man vet att finalen ligger så nära. Har inte så bra koll om Argentina har bra straffskyttar? Dock har Holland varit med i dessa situationer flera gånger om och gjort det strålande. Fördel Holland om det blir straffläggning.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-10, 00:26   #1050

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Snart lär det ju bli straffar igen... mycket nerver den här gången, när man vet att finalen ligger så nära. Har inte så bra koll om Argentina har bra straffskyttar? Dock har Holland varit med i dessa situationer flera gånger om och gjort det strålande. Fördel Holland om det blir straffläggning.
Kan ha fel nu men var inte senaste straffläggningen Holland vann den andra någonsin (första var mot Sverige)?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+5)
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td