Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-08, 22:53   #1021
Banned

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 622
Standard

Inte så konstigt, detta är det sämsta brasilianska landslaget någonsin i VM.
Avdankade spelare som Julio Cesar, Maicon och Fred, kryddat med medelmåttor som Luiz Gustavo och Bernard. Synd att inte den enormt överskattade Neymar är med, för nu kommer man skylla på det...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 22:55   #1022

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5970

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2.20 på att Tyskland gör nästa mål känns intressant. Inte orkar väl Brasilien att ladda om?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 22:56   #1023

htsolna08s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1987

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Inte så konstigt, detta är det sämsta brasilianska landslaget någonsin i VM.
Avdankade spelare som Julio Cesar, Maicon och Fred, kryddat med medelmåttor som Luiz Gustavo och Bernard. Synd att inte den enormt överskattade Neymar är med, för nu kommer man skylla på det...
hulk är en stor flopp han också..
Gammal 2014-07-08, 23:01   #1024

Abysss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 318

Standard

Kollade just Google Maps över Brasilien....

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moffegrev (+5), Wagner (+5)
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 23:01   #1025

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
2.20 på att Tyskland gör nästa mål känns intressant. Inte orkar väl Brasilien att ladda om?

Jag drog in en tusing på det så fort jag såg det, men det kanske är en fälla.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 23:04   #1026
Banned

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
hulk är en stor flopp han också..
Hulk kan nog räknas in bland avdankade spelare, för han var faktiskt bra för några år sedan.
Sen måste jag faktiskt hylla den tyska mentaliteten. Vilket annat lag som helst hade börjat försiktigt borta mot mäktiga Brasilien men inte tyskarna inte...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 23:06   #1027
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Snacka om att man ger Brassarna handicap när Tyskarna byter ut Hummels mot Mertesacker.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 23:37   #1028

NiLus avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Måste bara njuta av den skönaste karossen i VM historien.
Blir jobbigt att filma till sig 7 straffar

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 23:38   #1029

NiLus avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Haha. .. Krossen ska det vara

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 00:02   #1030

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Kan eventuellt vara lite värde i hörnspelet över 9 @ 1,8 pa Bet365. I 7 av de 10 spelade matcherna av Brasilien och Tyskland har det blivit över 9 hörnor. Varje lag har hittills under VM gjort i genomsnitt 5,2 (Tyskland) och 6 (Brasilien) hörnor.

Väldigt litet sample jag gick efter, men med tanke pa att andra sidor har spelet till 1,68 (Marathon) och 1,72 (5dimes) testar jag med en liten insats.

Till och med det här jävla bettet satt!

Fyfan vilken sjuk jävla match! Utklassa Brasilien på hemmaplan!

Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 00:49   #1031

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Brasilien-Tyskland.

Världens bäste fotbollsnation på hemmaplan mot ett Tyskland kända för att choka när det som mest gäller. Die Mannschaft är inte den maskinen som beskrivs i Sverige. Iaf inte enligt tysk press. Jogi Löw är en choker. Han har aldrig riktigt lyckats och jag ställer mig frågande till om han verkligen är en världsklassig coach.

Historiken: Brasilien>Tyskland
Coachen: Scolari>Löw
Hemmaplan>bortaplan

Jag tycker mig ha sett att brassarna har tagit det rätt lugnt hittills. De har utan tvivel ett par växlar till att lägga i. Vi får komma ihåg att de totalt sopade undan Colombia TOTALT första 60 minuterna fram till 2-0. Det var understundom slakt. Colombia som många ansåg var helt fantastiska innan matchen. Svensken underskattar brassen. Världen underskattar brassen.

Tyskland hade STORA problem mot ett lag som Algeriet. Algeriet som besitter massiv fart i sitt anfallsspel, exakt det som brassarna gör. Säg mig, HUR ska Mertesacker, Boateng och Hummels som alla är stabbiga och sega hänga med i en förmodad öppen matchbild? Jag tror det blir ytterst svårt. Algeriet slog hål på luftslottet Tysklands defensiv.

Ser vi spelare för spelare är brassarnas backlinje klart bättre, även utan Silva (ty Dante är inte en duvunge). Enbart Lahm som skulle platsa i deras backlinje.

Neuer klart bättre än Caesar, inget snack.

Mittfältet får ses som tyskarnas styrka. Jag anser dock att bristen på kreativitet på det defensiva fältet i Tyskland är en redig akilleshäl. När Schweini och Khedira sätts under press är de ytterst begränsade. Brassen kommer sätta hög press och då är frågan hur tyskarna ska kunna hitta upp till sin offensiva "fyra" som mkt väl kan vara bäst i världen i landslagssammanhang. För det är egentligen enbart den fyran som kan sätta stopp för brassarna ikväll.

Jag håller Gustavo och Fernandinho klart högre än Schweini och Khedira. De kompletterar varandra bättre. Gustavo är en fröjd för ögat när han sätter sina medspelare i gynnsamma positioner.

Neymar är en klar klar försvagning. Världens bäste landslagsspelare utan tvekan. Men ser vi mot Colombia var han rätt anonym. De klarade sig ändå.
Willian-Oscar-Hulk-Fred är en fantastiskt rörlig, dynamisk offensiv fyra som inte har några egentliga svagheter. Kan dyrka upp varenda defensiv i världen med tiotals olika nycklar.

________

På neutral plan håller jag dessa lag som jämbördiga. Med Neymar håller jag brassarna klart högre än tyskarna. Nu är det hemmaplan, en hemmaplan brassarna inte förlorat på i tävlingssammanhang på sedan -75. Tror inte folk förstår vikten av hemmaplan.

Jämbördiga lag med kraftig hemmaplansfördel så hamnar man uteslutande på en låg -0.25:a alt en hög -0.5:a och då är jag snäll.

Jag klickade -0.25 2.12 innan Neymars officiella skada och fyllde på +0 1.98 igår. I mina ögon är brassarna stora favoriter i denna match. Ffa då matchbilden bör passa dem.

Man kan bara skratta åt matchen. Med lätthet senaste decenniets största förnedring. Kanske i hela världsfotbollens historia.

Man kan se det som att jag underskattade tyskarna rejält, vilket kanske stämmer. Men de fick en rätt passande matchbild efter 1-0. Bedrövligt att det ska behöva rinna. Vid 4-0 stänger man butiken och spelar av matchen. Detta kommer sitta djupt rotat i brassarnas fotbollskultur i minst 100 år, förmodligen så länge fotboll existerar som sport.

Själv är jag fortfarande i någon form av chocktillstånd.

Man skulle kunna ha det sämre dock, tänk att vara Fred.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 09:19   #1032
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Hej alla tippare!

Skön match igår, när man fick se ett riktigt fotbollslag vinna så enkelt mot ett överskattat motstånd. Det var total kontroll från minut ett och hade Tyskarna velat mera, så hade matchen slutat med tvåsiffrigt. Ändå var ju Tyskarna snälla som började med Klose på topp.

Nu återstår det endast två matcher innan GRANDE finalen. Hittills tycker jag Argentina har spelat hyfsat bra, men möter samtidigt ett bra Holland. Matchen kommer troligtvis spelas med defensiva inslag och det skulle inte förvåna alls om matchen slutar 0-0 ikväll. Dock är det helt omöjligt att sia hur matchen kommer att spelas om man inte ser matchens första 5-10min. Själv hoppas man ju på ett tidigt mål av någon för att matchen skall öppna sig.

Lycka till.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 09:24   #1033

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5774
Standard

http://www.earthcam.com/brazil/riode...rio_copacabana

Copacabana från olika håll live via webbkameror.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 10:57   #1034

Khans avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 2322
Standard

Lite sent, men ändå intressant läsning: http://www.espnfc.us/blog/tactics-an...-role-reversal

Nu väntar vi bara på vad zonalmarking har att säga om matchen.
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 11:57   #1035

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khan Visa inlägg
Lite sent, men ändå intressant läsning: http://www.espnfc.us/blog/tactics-an...-role-reversal

Nu väntar vi bara på vad zonalmarking har att säga om matchen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td