Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-08, 10:58   #976

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 5323
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Hittar tyskarna till 2,9 nu. Med bade Neymar och Silva ute ur spelet borde Tyskland vara favoriter. Historiskt sett är det nu Tyskland chokar, men oddsen känns bara för bra för att inte betta tysk seger ikväll.
är övertygad om att Tyskland kommer fixa det här!
men kommer säkert att bli en jämn fight ikväll....går säkert till straffar.
lite av en final ikväll i mina ögon...den som vinner ikväll, vinner oxå finalen.
därför tycker jag att 3.60 på Tyskland som vinnare är ett bättre spel.
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 11:41   #977
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1763
Standard

Tyskland har bara visat det som behövs så här långt, dom har ett fantastiskt bra lag, och dessutom enormt bra bänk! Brasilien tycker inte jag visat mycket av värde, med lille Neymar borta får dom det ytterst svårt att gå till final. Tips Tyskland till final, dock kanske via OT, men mest troligt att dom avgör innan.
Holland mot Argentina känns helt jämn, första målet blir viktigt. Ogillar när så bra lag som Argentina lägger sig på försvar och väntar på klockan, trist att se på och dom hade förmodligen tjänat på att våga spela mer offensivt.
Holland har kapacitet att vinna, lite sämre försvar men med god offensiv, tror och hoppas att Holland tar finalplatsen. Matchen mot Costa Rica var ju spel mot ett mål, där borde/kunde dom gjort 4-5 mål,kanske kommer dom nu istället.
Kommer lira att Tyskland/Holland möts i finalen, vilken Tyskland sedan vinner.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 12:06   #978

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Tro vad ni vill, hade allt gått rätt till hade Brassarna åkt redan mot Colombia. Med Referinhos hjälp tog de helt bort Rodriquez.

Ska bli spännande att se vilka knep de tar till mot Tyskland... kanske ansträngningen senast får deras ansträngda luftvägar att haverera (sabotaget som gav "förkylningssymptom" hos Tyska spelare).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 12:17   #979

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Relativt mycket trams i tråden just nu. Tipsa om värdiga spel istället för att hålla samma låga nivå som Pauline 16 år som bloggar på finest.se.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), Sprite (+2), the_mirage (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 12:20   #980

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Relativt mycket trams i tråden just nu. Tipsa om värdiga spel istället för att hålla samma låga nivå som Pauline 16 år som bloggar på finest.se.
kom med nåt bättre själv vet ja!
clarund (+1)
Gammal 2014-07-08, 12:21   #981

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
kom med nåt bättre själv vet ja!
Syftade inte på dig utan allt tjafs om allt annat än just fotbollen.
cochise (+1)
Gammal 2014-07-08, 12:28   #982

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Syftade inte på dig utan allt tjafs om allt annat än just fotbollen.
Men alltså är du blind för vad som försigår ?

Alla medel tas till:
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19185081.ab

Jaja var och en är salig på sin egen tro.

Måste ändå påpeka att du själv just skrivit ett antal icke spelrelaterade inlägg Larsson, fram med tipsen

EDIT: Glömde reken baserad på dessa konspirationer:
Final: Brasilien - Argentina "Drömfinalen".

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2014-07-08 klockan 12:35.
Gammal 2014-07-08, 12:32   #983

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Men alltså är du blind för vad som försigår ?

Alla medel tas till:
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19185081.ab

Jaja var och en är salig på sin egen tro.

Måste ändå påpeka att du själv just skrivit ett antal icke spelrelaterade inlägg Larsson, fram med tipsen
Skiter fullständigt i vad som försiggår eller inte. Jag är här för att tjäna pengar inte diskutera konspirationsteorier.
Migge (+1)
Gammal 2014-07-08, 12:46   #984

Standard

tycker att såna där "konspirationsteorier" platsar här i alla högsta grad!

va inne i ett tidigt skede på att spela Tyskland - Holland i final (13 ggr)
men tyvärr avstod jag.
tror fortfarande dom lagen i final.
men blir dock lite tveksam efter såna patetiska påfund för att få till en hellatinamerikansk final...

faaan vad jag hoppas på en heleuropeisk final!!!!!!!!!!!!
clarund (+3)
Gammal 2014-07-08, 13:23   #985

sirlarssons avatar

Standard

Klarar sig Bastian att hålla sig ifrån en varning idag tro? Han fick en mot Frankrike, Marathon betalar hela 5,40 på kort medans Unibet har 3,60.
Gammal 2014-07-08, 13:51   #986

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5970

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Plockade Brasilien till 2.98 tidigare. Tror det passar dem utmärkt att vara lite underdog och släppa lite på den hysteriska press som varit. Neymar och Silva är dock tunga avbräck. Känns som 50/50 i min värld och då är ju 2.98 hyggligt
clarund (+2)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 14:34   #987

sirlarssons avatar

Standard

50/50 om vilka som vinner ja ink övertid och straffar, men du glömmer det ack så vanliga krysset

God lycka, själv har jag inte bestämt mig riktigt men tycker nog värdet ligger på Tyskland 2,90+.
Gammal 2014-07-08, 14:57   #988

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6071
Standard

Jag har tagit Tyskland nu när man kan få +0 @2.07.

Jag tycker att brassarnas försvarsspel har sett allmänt virrigt ut under mästerskapet och nu med Silva borta lär det inte bli bättre. Det som talar för är väl att det ser ut att bli ett ganska defensivt mittfält med Gustavo, Paulinho och Fernandinho men de två sistnämnda har ju knappast vart något speciellt under detta mästerskap.

Tyskarna tycker jag ser mer stabila ut och har en bättre balans. Svagheten tycker jag ligger i att mittbackslåset är för långsamt men ett Brasilien utan Neymar hotar inte speciellt mycket i djupled. Speciellt inte när det ser ut som att Willian eller Bernard inte startar istället.

Troliga startelvor

Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 15:02   #989

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Brasilien-Tyskland.

Världens bäste fotbollsnation på hemmaplan mot ett Tyskland kända för att choka när det som mest gäller. Die Mannschaft är inte den maskinen som beskrivs i Sverige. Iaf inte enligt tysk press. Jogi Löw är en choker. Han har aldrig riktigt lyckats och jag ställer mig frågande till om han verkligen är en världsklassig coach.

Historiken: Brasilien>Tyskland
Coachen: Scolari>Löw
Hemmaplan>bortaplan

Jag tycker mig ha sett att brassarna har tagit det rätt lugnt hittills. De har utan tvivel ett par växlar till att lägga i. Vi får komma ihåg att de totalt sopade undan Colombia TOTALT första 60 minuterna fram till 2-0. Det var understundom slakt. Colombia som många ansåg var helt fantastiska innan matchen. Svensken underskattar brassen. Världen underskattar brassen.

Tyskland hade STORA problem mot ett lag som Algeriet. Algeriet som besitter massiv fart i sitt anfallsspel, exakt det som brassarna gör. Säg mig, HUR ska Mertesacker, Boateng och Hummels som alla är stabbiga och sega hänga med i en förmodad öppen matchbild? Jag tror det blir ytterst svårt. Algeriet slog hål på luftslottet Tysklands defensiv.

Ser vi spelare för spelare är brassarnas backlinje klart bättre, även utan Silva (ty Dante är inte en duvunge). Enbart Lahm som skulle platsa i deras backlinje.

Neuer klart bättre än Caesar, inget snack.

Mittfältet får ses som tyskarnas styrka. Jag anser dock att bristen på kreativitet på det defensiva fältet i Tyskland är en redig akilleshäl. När Schweini och Khedira sätts under press är de ytterst begränsade. Brassen kommer sätta hög press och då är frågan hur tyskarna ska kunna hitta upp till sin offensiva "fyra" som mkt väl kan vara bäst i världen i landslagssammanhang. För det är egentligen enbart den fyran som kan sätta stopp för brassarna ikväll.

Jag håller Gustavo och Fernandinho klart högre än Schweini och Khedira. De kompletterar varandra bättre. Gustavo är en fröjd för ögat när han sätter sina medspelare i gynnsamma positioner.

Neymar är en klar klar försvagning. Världens bäste landslagsspelare utan tvekan. Men ser vi mot Colombia var han rätt anonym. De klarade sig ändå.
Willian-Oscar-Hulk-Fred är en fantastiskt rörlig, dynamisk offensiv fyra som inte har några egentliga svagheter. Kan dyrka upp varenda defensiv i världen med tiotals olika nycklar.

________

På neutral plan håller jag dessa lag som jämbördiga. Med Neymar håller jag brassarna klart högre än tyskarna. Nu är det hemmaplan, en hemmaplan brassarna inte förlorat på i tävlingssammanhang på sedan -75. Tror inte folk förstår vikten av hemmaplan.

Jämbördiga lag med kraftig hemmaplansfördel så hamnar man uteslutande på en låg -0.25:a alt en hög -0.5:a och då är jag snäll.

Jag klickade -0.25 2.12 innan Neymars officiella skada och fyllde på +0 1.98 igår. I mina ögon är brassarna stora favoriter i denna match. Ffa då matchbilden bör passa dem.
clarund (+1), the_mirage (+2), Serj (+3)
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 15:14   #990

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Plockade Brasilien till 2.98 tidigare. Tror det passar dem utmärkt att vara lite underdog och släppa lite på den hysteriska press som varit. Neymar och Silva är dock tunga avbräck. Känns som 50/50 i min värld och då är ju 2.98 hyggligt
2.98 förstås lysande.

50/50 på en trevägs, hoppla !?

Svårt värdera dessa avbräck, men hemmaplan har hittills betytt en hel del och kan fortsatt göra det.

---------
Även om många väljer att blunda för allehanda trick i form av blinda domare och olika räder för att störa lagens uppladdning så ser jag det som en faktor att ta hänsyn till, WC går i Brasilien om nu någon tvivlat innan.

Svara

td