Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-30, 21:25   #916

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lirar under i Tyskland-Algeriet, har varit gångbart i åttondelarna där alla lag är livrädda att förlora. 2.30 på under 2.5 känns högt.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-01, 12:22   #917

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 286

Standard

Hittade ett spel på Argentina - Schweiz som jag tyckte lockade..
Oavgjort/Argentina som halvtid/fulltid för 3,75.. Jag tror Schweiz kommer göra vad dom kan och ligga på försvar vilket jag tror dom klarar i ungefär en halvlek.. Sen tror jag Messi och grabbarna får in en boll eller två i andra..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Schdefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-01, 12:51   #918

Izacfoshos avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 368

Standard

Alright. Har hittat ett i mina ögon helt felsatt odds. Eller flera egentligen, men värdet är nog högre här än någon annanstans.
Spelar U28.5 frisparkar @ 2.30 på Bwin.

Schweiz har i sina tre matcher dragit på sig 9, 12 och 17 fouls. Sistnämnde var emot Honduras, som inte är några duvungar som också de fick 17 fouls i den matchen. Honduras fick med sig de Schweiziska spelarna i det hårda spelet, vilket är ett bevis på att det är lätt att bli indraget i hur motståndarna spelar, dvs spelar motståndarna fult så gör du också det, vilket är ett argument jag återkommer till.
Argentina har i sina matcher dragit på sig 5, 7 och 10 fouls, och är alltså ett riktigt snällt gäng.

Statistiken innebär att inte ens om man skulle kombinera lagens fulaste matcher så skulle man komma över linan, en lina som Bwin tycker har 57% chans att gå över. Nog för att det brukar kunna smälla lite hårdare när det kommer till slutspel, men som jag sa tidigare; Argentina är ett riktigt snällt gäng när det kommer till att begå regelbrott, något jag tror kommer att märkas på ostarna också. Alla Argentinas matcher har med marginal gått under linan, och jag ser ingen anledning till att den trenden skulle förändras idag.

Lirar också "How many free kicks will Team 2 be awarded? U13.5" @ 2.00 också det på Bwin. Enligt ovanstående så anser jag att chansen till att Argentina delar ut fler än 13 frisparkar är långt under 50%
djungelhjul (+10)
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-01, 13:02   #919

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Du är säker på att spelet gäller antal fouls då? För annars kommer offside räknas tex som en frispark. Finns två olika, antal frisparkar eller antal fouls. Unibet har 31,5 som sin lina och den gäller bara fouls alltså inte offside.

Linan är hög för att övertiden räknas på unibet.
clarund (+2)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-01, 13:15   #920

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Ta reda på om spelet gäller fouls eller antal totala frisparkar som läggs samt om spelet gäller fulltid eller om även ev förlängning räknas in.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-01, 21:27   #921

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

USA är ett riktigt kämpar gäng som aldrig ger sig och jag har gillat deras spelsätt med i detta VM. Belgien bättre på pappret men man har inte samma rutin på denna nivå som USA-spelarna. Tror mycket väl USA kan vinna denna match. Har spelat Asian +0.5 på USA till (1.92) hos Bet365.

Sen ett målskytt spel som tv-peng med en spelare jag testat förut som var nära att måla då: Michael Bradley målskytt (7.50)

Kul tv-peng: Matchen går till straffar (6.50)
Gammal 2014-07-01, 21:30   #922

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Dempsey målskytt till 4.00 blir mitt spel, flera bolag.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-01, 21:54   #923

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Johnson som målskytt är en riktig rövare till 25.00 på nordicbet, överodds.

edit: Flyttas också upp från högerback till högerytter.
Gammal 2014-07-01, 22:02   #924

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Ah! Uppställningen stämde inte men tror på herr Johnson ändå
Gammal 2014-07-01, 22:03   #925

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Oavgjort - Belgien till 4,5 kändes absolut värt att testa. Belgien har varit slow starters hela turneringen och en 0-0 första halvlek känns inte helt otroligt. Alla Belgiens mål har dessutom kommit i andra halvlek.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund (+1)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-01, 22:16   #926

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Oavgjort - Belgien till 4,5 kändes absolut värt att testa. Belgien har varit slow starters hela turneringen och en 0-0 första halvlek känns inte helt otroligt. Alla Belgiens mål har dessutom kommit i andra halvlek.
En rimlig tanke innan matchen.

Men så här 15 minuter in i matchen:

Anledningen anser jag vara en medveten strategi, designad för spel i värme, idag verkar det inte vara samma värme då matchen går senare.

Jag spelade Belgien Belgien Live men vi får se om de hinner måla

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-01, 23:51   #927

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
USA är ett riktigt kämpar gäng som aldrig ger sig och jag har gillat deras spelsätt med i detta VM. Belgien bättre på pappret men man har inte samma rutin på denna nivå som USA-spelarna. Tror mycket väl USA kan vinna denna match. Har spelat Asian +0.5 på USA till (1.92) hos Bet365.

Sen ett målskytt spel som tv-peng med en spelare jag testat förut som var nära att måla då: Michael Bradley målskytt (7.50)

Kul tv-peng: Matchen går till straffar (6.50)
0-0 och man får tacka Howard i målet mycket till denna vinst och ännu en kämpar insats av USA. Matchen går till straffar lever vidare nu
Gammal 2014-07-01, 23:57   #928

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Efter att ha sett denna match och många andra så förstår jag varför FIFA inte vill ha teknikhjälp för domslut, eller möjlighet att utmana domsluten.

Domarna skulle få så dåligt självförtroende när de upptäcker sina misstag att de knappt skulle klara av att utföra sina uppgifter, och att videogranska varje situation skulle ta tid, om man nu inte reformerar totalt och sätter in ett antal videodomare att assistera.

Det går snabbt i dagens fotboll och TV-granskningen är inte nådig med alla kameravinklar.

clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 16:45   #929

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Sugen pa en gamble pa Colombia som i dagsläget star i 4,75. Ni som har bra koll pa oddsrörelser, är det bättre att ta oddset nu eller vänta tills matchstart? Är den generella trenden att favoriterna bettas ned rejält?

Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-02, 18:13   #930

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Sugen pa en gamble pa Colombia som i dagsläget star i 4,75. Ni som har bra koll pa oddsrörelser, är det bättre att ta oddset nu eller vänta tills matchstart? Är den generella trenden att favoriterna bettas ned rejält?
Just i det här fallet så ligger Brasilien i en svagt stigande trend. Sen om det håller i sig eller inte det vet man aldrig.

Blev lite förvånad när jag såg Brassarnas odds som var 1.85 (1.88 nu) hos Betfair. Kan nästan ta gift på att dom aldrig varit i närheten av liknande siffror hemma mot Colombia.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td