Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-27, 12:48   #871

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Colombia @ 2,10 plockade jag direkt, kan nog ta gift på att den hamnar en bit under dubbla pengarna innan kick-off. Bara det faktum att Suarez är borta kommer att få folk att lira Colombia...

Samma sak med Holland mot Mexico, den lär också trilla ned mot 2,00 innan matchstart! Köpte en hög för att trada där @2,20!
Enig Colombia. Mexico tror jag däremot kommer gå ned från sina ~3.8, 2.2 H. är förstås lysande, världen är större än vi tror här uppe i norden... men vi får se.

Sen en kommentar till folk (inte du Cc) som citerar sina rekar eller i värsta fall enbart spelförslag, varför inte starta ett spreadsheet och komma igen efter några tusen spel !?

Som det är nu känns det som att en grupp är på väg att etablera ett beteende som går ut på att förseslå ett spel, gärna utan motivering, och slå sig på bröstet vid träff.

Over and Out

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fozho (+1)

Senast redigerad av clarund den 2014-06-27 klockan 13:43.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-27, 14:20   #872

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6071
Standard

Speldagbok är nog något som hade passat några här inne. Där kan ni skriva hur många meningslösa inlägg om era spel ni vill

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sprite (+2)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-27, 14:59   #873

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Håller med ovanstående gubbar.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-27, 16:45   #874

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Enig Colombia. Mexico tror jag däremot kommer gå ned från sina ~3.8, 2.2 H. är förstås lysande, världen är större än vi tror här uppe i norden... men vi får se.

Sen en kommentar till folk (inte du Cc) som citerar sina rekar eller i värsta fall enbart spelförslag, varför inte starta ett spreadsheet och komma igen efter några tusen spel !?

Som det är nu känns det som att en grupp är på väg att etablera ett beteende som går ut på att förseslå ett spel, gärna utan motivering, och slå sig på bröstet vid träff.

Over and Out
Gjerne si hvem du sikter til, for som en naiv nordmann trur jeg at jeg er en av de du sikter til?
"Nå må noen ta seg sammen" blir for difust og de det gjelder får det ikke med seg.
motsi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-27, 17:31   #875

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av motsi Visa inlägg
Gjerne si hvem du sikter til, for som en naiv nordmann trur jeg at jeg er en av de du sikter til?
"Nå må noen ta seg sammen" blir for difust og de det gjelder får det ikke med seg.
Nu är vi off topic igen .

Allt är inte svart eller vitt, och som jag sa var det en "kommentar".

Var tvungen att kolla igenom dina inlägg, du har iaf lite text som talar om hur du tänkt, men ärligt ser jag inte skärpan i inlägget som gör det värt att citera igen.

Grattis till ditt spel !

Senast redigerad av clarund den 2014-06-27 klockan 17:46.
Gammal 2014-06-27, 17:41   #876

Gimlis avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Comandini Visa inlägg
Ett special spel till i VM från betsson/Betsafe.

Blatter Kommer inte att överlåta VM-bucklan till vinnarna
JA: 15.50

Enligt diverse medier både i Brasilien och utomlands ska han inte lämna över den. Det ska istället gisele bundchen göra. Hur trovärdig den källan är kan diskuteras men borde ligga någon sanning i det.

Förra vm i Sydafrika tillfrågades Nelson Mandela som då tackade nej.

En länk som skriver om detta med gisele;
http://www.thekarachiite.com/2014/06...rld-champions/

Fritt fram att googla för mer info..
Tog inte många timmar innan det spelet försvann. Tänkte ryggat det men det strulade med insättningen så jag hann aldrig :(

Gimli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-27, 17:44   #877

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Ett år går så fort
grymmer (+5), fireas (+100)
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-27, 17:49   #878

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Nu är vi off topic igen .

Allt är inte svart eller vitt, och som jag sa var det en "kommentar".

Var tvungen att kolla igenom dina inlägg, du har iaf lite text som talar om hur du tänkt, men ärligt ser jag inte skärpan i inlägget som gör det värt att citera igen.

Grattis till ditt spel !
Flott at Sharps har deg til å passe på da. Skal for all del ikke vise noen glede igjen og beklager på det sterkeste.
motsi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 17:35   #879

clarunds avatar

Standard

Ny speldag.

Noterar att Colombia inte gått ned utan till och med upp lite ikväll oddsmässigt.

Min tro är att Suarez är ett allvarligt avbräck för Uruguay men att de förvisso har ett lag även utan sin största stjärna. Tycker han står för massor i form av förmåga att avgöra och lägga upp lägen för sina kamrater.

Colombia har som de flesta vet imponerat både framåt och bakåt.

Skulle välja Colombia 1a på 1X2 spelet @2.15 Pinnacle för stunden. Minushandikapp känns magstarkt , gäller även att ducka oavgjort här.

---

Brasilien tycker jag höjde sig såpass mycket senast att jag kan tänka mig -1.5 eller Europeisk Hcp -1 @2.40 på Youwin trots att motståndet blir tuffare och även matcherna såhär en bit in i turneringen. Vad som får mig att prova är att Chile kan vara en smula överskattade på sin fina match mot ett uselt spelande Spanien.

En full analys skulle innehålla mycket mer men det jag nämnt ovan ser jag som tungan på vågen, "fotboll är oförutsägbart" som Hamrén sade och må domarna vara med oss !

Gammal 2014-06-28, 19:19   #880

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Pajasdomare
Linjemannen som står närmast ser bäst
Men Anders Frisk kopian vill stå i centrum
Gammal 2014-06-28, 21:09   #881

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Kan man hitta någon statistik för hur många mål som görs i straffläggning? SvS hade mål 1.23, miss 3.65. Fem bom nyss gör 1.825 i odds om man bara spelar bom...
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 21:18   #882

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Pajasdomare
Linjemannen som står närmast ser bäst
Men Anders Frisk kopian vill stå i centrum
Faktum är att Howard Webb hade en bättre vinkel än linjedomaren vilket man ser på de två olika repriserna. På den första reprisen såg det ut som att nedtagningen skedde via bröstet och den andra lutade mer mot överarmen. Ser ingenting konstigt i avblåsningen. Oavsett vad bör man ju komma ihåg att domaren har en väldigt svår uppgift och om det är svårt att se på repriser kanske man inte ska klandra hur domaren dömer i det läget.
Kan påpeka att jag satt med Brasilien -1 och därför inte heller gynnades av domslutet
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 21:26   #883

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Efter alla repriser anser jag han drog in armen och anände armhålan för att ta med sig bollen
Armen fladdrar för balansens skull men används inte för att ta bollen
Svårbedömt, visst, men då friar man

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Faktum är att Howard Webb hade en bättre vinkel än linjedomaren vilket man ser på de två olika repriserna. På den första reprisen såg det ut som att nedtagningen skedde via bröstet och den andra lutade mer mot överarmen. Ser ingenting konstigt i avblåsningen. Oavsett vad bör man ju komma ihåg att domaren har en väldigt svår uppgift och om det är svårt att se på repriser kanske man inte ska klandra hur domaren dömer i det läget.
Kan påpeka att jag satt med Brasilien -1 och därför inte heller gynnades av domslutet
Gammal 2014-06-28, 21:35   #884

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Efter alla repriser anser jag han drog in armen och anände armhålan för att ta med sig bollen
Armen fladdrar för balansens skull men används inte för att ta bollen
Svårbedömt, visst, men då friar man
Försök ta emot en fotboll med armhålan, utan att använda armen. Då får man fan vinkla armen 270 grader bakåt... Nyttjar man armen för att få fördel så är det väl inget att snacka om..?
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 22:03   #885

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 286

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

La in två bet precis före matchstart på X mellan Brasilien Chile och ett att Brasilien vinner efter straffar.. Det slutade ganska bra med 4.7 i odds på Xet och 17 på andra oddset
Schdefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td