Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-26, 16:30   #841

Oscars avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3519
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
överklagas säkert och sänks därmed.
Om jag inte minns helt fel kan väl straffet även höjas av överklagan?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 16:32   #842

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Motivation, hemmaplan, taktik osv känns inte som det viktigaste för vm-betting. Det som gjort att jag förvandlat 600:- till 11k den här sommaren är hur public bettar ner stora favoriter till rena drömpriserna för underdogs. Visserligen lite tur med skrällar men, när det skrällt har man fatt rejält betalt.

Fade the public money = autovärde!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
sirlarsson (+3)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 16:51   #843
Cc

Ccs avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Motivation verkar inte ens vara en faktor att ta hänsyn till nu för tiden och jag har fan backat mest av allt på dessa förbannade motivationsvinnare trots att man tagit dem innan oddsen slashats. Ärligt talat, jag kommer inte ihåg senaste gången jag satte ett spel på en sådan, varken i fotboll, hockey eller handboll.

Bara i det här världsmästerskapet så ser vi ju flera exempel på högst motiverade lag mot omotiverade lag som ändå förlorar, t ex Japan och Iran. Tycker mig se en stor skillnad mellan utfallet i sådana matcher idag och hur det såg ut för bara fem-tio år sedan, även fast jag inte har någon statistik att backa upp min ståndpunkt med.

Ny grej borde vara att spela på det omotiverade laget när oddset har stigit, det verkar till och med vara en fördel att vara helt omotiverad och möta ett högst motiverat lag. Typexempel: http://www.oddsportal.com/hockey/wor...land-IVyOHdxQ/
Motivation är sällan värt mer än 2-3% för en erfaren oddssättare. Helt enkelt för att det kan slå båda vägar, det kan lika gärna låsa sig för spelarna. Otaliga är motivationsrekarna men spelare har övervärderat den faktorn i alla tider...
Slurf (+1)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 16:55   #844

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Men herre gud det är VM!! Är man inte motiverad för 90 minuters fotboll då så tillhör man nog den stora skaran som inte är på plats och spelar.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
mikeybikey (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 16:57   #845

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
...
....
....

99% av alla skrivna rekar bygger ju på ett subjektivt tyckande snarare än analytiskt tänkande. Det är mer "om jag vore coach i Portugal så skulle jag...." än "Portugals coach tänkte så här förra gången läget var liknande".

Vi har alla stark tro på att vårt sätt att resonera är det rätta och bör helst inte ifrågasättas. Vi känner oss osårbara i ett vinststreak och som galltorskar när vi förlorar många spel i rad. Jag tror att när vi befinner oss i ett vinststreak så glömmer vi lätt den noggranna analysen och lägger spel som är baserat på hybris istället! När vi torskar blir det motsatt läge, vi lägger inte spel vi egentligen borde för att osäkerhetsfaktorn känns för stark!

...
...
Kan hålla med om rätt mycket.

Känslospelaren är sårbar rent mentalt och kommer kastas mellan hopp och förtvivlan när variansen visar sig.

Statistikbitaren kommer att sila mygg och svälja kameler, missa helt uppenbara saker som ställer statistiken om inte på kant så lite offside, för vad är det egentligen statistiken gäller...

Jag har jättesvårt att värdera matchen Portugal Ghana, av massor av skäl.

Är Ronaldo 100% eller ens 70% ?

Har verkligen Portugal moral och motviation med den målskillnad som Pepe ställde till ?

Att media basunerar ut problem med i Ghanas lag vet vi men har inte afrikaner en förmåga att prestera i kaos ? De kanske rent av gynnas av att man istället för att på svenskt manér hålla god min o sopa saker under mattan skicka hem i praktiken en spelare i denna match och rensar luften .

Det basunerades ju ut fullt kaos inför tysklandsmatchen och ingen tycker väl de gjorde en dålig insats då !?

Market har sagt sitt och tokgillar Portugal... hur det går ? Ja säg det. Jag gillar iaf de 5.00 jag spelat Ghana till även om förutsättningarna tycks ha ändrats en del sedan dess

clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 17:01   #846

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

5 på Ghana är kanon så klart. Hade jag tagit alla dagar i veckan trots "problemen".
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 17:02   #847

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 818
Standard

Provar Ghana att få flest kort till 2.30 på bet365. Det verkar vara lite kaos i truppen och jag tror att några spelare kan tappa huvudet om det inte går deras väg här!

Det borde vara ungefär 50% chans att Ghana får fler (trots att Pepe är tillbaka)
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 17:06   #848

sirlarssons avatar

Standard

Inget kryss på den forbannat? Tvåvägs?
Gammal 2014-06-26, 17:11   #849

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Inget kryss på den forbannat? Tvåvägs?
3 vägs
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 17:11   #850

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
3 vägs
Då var det inte lika intressant
Gammal 2014-06-26, 17:30   #851

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2081
Standard

Bet365 ö3 kort asian @2.05 i Ghana - Portugal tror att även portugal kan dela ut en del smällar om resultatet inte går deras väg.
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 17:33   #852

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 4184
Standard

Portugals lag borgar för en hawaiimatch. Miguel Veloso spelar vänsterback, mittfältet består av unge Carvalho, Amorim och Moutinho.
Tänk bara defensivarbetet på en kant där Veloso spelar bakom CR7, det borde bli åka av.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 17:45   #853

patrik_gs avatar

Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Med tanke på vädret i matchen USA-Tyskland så är underspel givet för mig till (2.02) hos BS. 4-Units

Sen måste kryss-spelet testas med i den matchen (3.10) Bet365

2-Units

Sen ska nog Portugal livas när oddset gått upp mer. Inte spelbart nu efter sänkningen.
Gammal 2014-06-26, 19:54   #854

patrik_gs avatar

Sharp$: 4616

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Med tanke på vädret i matchen USA-Tyskland så är underspel givet för mig till (2.02) hos BS. 4-Units

Sen måste kryss-spelet testas med i den matchen (3.10) Bet365

2-Units

Sen ska nog Portugal livas när oddset gått upp mer. Inte spelbart nu efter sänkningen.
Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Portugal fjärde målet (3.55) Svs

1-Units
Underspelet satt klockrent. Kryss spelet gick inte. Live-spelet var nära. En helt frisk Ronaldo hade inte ränt dom två jättelägena i slutet där.

Varnings spelet satt efter Portugals varning i 94-minuten tack för den abber
Gammal 2014-06-26, 20:03   #855

Izacfoshos avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 368

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Izacfosho Visa inlägg
Jag spelar Ronaldo Ö74.5% lyckade passningar @ 2.08 på Unibet.
Han ligger mellan 80-85 i CL och La liga, än så länge har han haft 78% i VM efter matcher mot USA och Tyskland, varav framförallt sistnämnde får ses som betydligt bättre än Ghana. Kan Portugiserna få äga bollen så kommer det återspeglas i passningssäkerheten hos spelarna. Inbördes problem i Ghanas lag hjälper naturligtvis också spelet, eftersom laget som helhet lär prestera sämre än annars.
Känns som om linan är orimligt låg här, så jag provar.
Inget gehör på spelet, så vet inte om någon följde, men enligt WhoScored slutade CR på 80%, vilket isåfall innebär att spelet sitter med marginal.
daders (+5), forbannat (+1)
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td