Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-23, 11:44   #721

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Izacfosho Visa inlägg
Neymar under 4.5 skott på mål @ 2.05 på Unibet känns spontant intressant för mig. Någon som har statistik på hur han agerat i tidigare matcher? Visst, Kamerun kan vara ganska kass, men linan känns ändå hög i mina ögon
Det spelet är nog inte så tokigt då Neymar riskerar en avstängning i åttondelsfinalen om han får gult kort i den här matchen. Säg att brassarna leder med ett par bollar i paus, då byts Neymar troligen ut för att inte riskera något. En plusfaktor för ditt spel att ta i beaktning. Vet dock inget om hur statistiken har sett ut i de tidigare matcherna angående skott på mål. Dock är väl ett minus att han lägger alla straffar och frisparkar.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 11:44   #722

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Neymar under 4.5 skott på mål @ 2.05 på Unibet känns spontant intressant för mig. Någon som har statistik på hur han agerat i tidigare matcher? Visst, Kamerun kan vara ganska kass, men linan känns ändå hög i mina ögon
Kanske kan vara något. Man ska ha i åtanke också att det kan bli så att dom plockar av Neymar om Brasilien har en betryggande ledning i andra halvlek då Neymar står på ett gult kort och Brasilien vill nog inte riskera att han åker på en avstängning till åttondelen.

Förövrigt, vilka bolag erbjuder spel på att spelare inte gör mål?

Senast redigerad av Melvin den 2014-06-23 klockan 11:48.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 11:54   #723

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Varför i helvete star krysset mellan USA och Tyskland i 2,5? Har public bettat ned det rejält eller är det USA vs Portugal som dragit ned det tillsammans med tysklands lika mot Ghana?

Tyskland borde väl rimligtvis vara mkt större favoriter mot USA? Är det läge att betta Tyskland nu eller bör man vänta?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 11:56   #724

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Varför i helvete star krysset mellan USA och Tyskland i 2,5? Har public bettat ned det rejält eller är det USA vs Portugal som dragit ned det tillsammans med tysklands lika mot Ghana?

Tyskland borde väl rimligtvis vara mkt större favoriter mot USA? Är det läge att betta Tyskland nu eller bör man vänta?
Är väl för att båda Tyskland och USA går vidare vid ett kryss. Kommer själv lira Tyskland runt matchstart men ha ett getöga på oddsrörelserna där.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 12:02   #725

Izacfoshos avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 368

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Kanske kan vara något. Man ska ha i åtanke också att det kan bli så att dom plockar av Neymar om Brasilien har en betryggande ledning i andra halvlek då Neymar står på ett gult kort och Brasilien vill nog inte riskera att han åker på en avstängning till åttondelen.

Förövrigt, vilka bolag erbjuder spel på att spelare inte gör mål?
Betsson, Nordicbet och Unibet är de jag hittat. Unibet verkar dock inte göra det inför alla matcher. Finns det flera bolag som erbjuder det så är jag idel öra.
Marathon ger 1.65 på att Costa medan andra bolag ligger runt 2. Hade man kunnat spela ickemålskytt där så vore det ett överodds deluxe.

Edit: Kan tillägga ett tips om att Hulk att inte göra mål ger 1.82 på Betsson. Samma spel ligger på rimligare 1.42 på Nordicbet

Senast redigerad av Izacfosho den 2014-06-23 klockan 12:09. Anledning: tillägg
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 12:34   #726

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Under 4,5 skott är bra 3 och 4 skott andra två matcherna, vet inte om det är på mål eller totalt som räknas dock.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 12:36   #727
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Standard

Citat:
Kollade upp det, enligt Opta har Neymar haft 4 skott på mål totalt efter de första två matcherna. Oddset dock nere på 1.70 nu.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 12:40   #728

sirlarssons avatar

Standard

Hulk ej göra mål 1,82, herregud den borde vara 1,40. 2,65 på att göra mål på nordic.
Gammal 2014-06-23, 12:46   #729

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Hulk ej göra mål 1,82, herregud den borde vara 1,40. 2,65 på att göra mål på nordic.
Sida på Hulk oddset?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 12:47   #730

sirlarssons avatar

Standard

Under 52,5% boll för Kroatien 1,67 @ betsson/betsafe måste synas. Jag har Mexiko som favorit att vinna bollinnehavet här, hade 58% mot Kamerun och hela 47% mot Brassarna. Mycket bollskickliga mexikanare. Kroatien hade bara 51% boll mot Kamerun trots en gubbe mer i 50 minuter, dessutom klart mindre boll mot Brassarna än var Mexiko hade.
Gammal 2014-06-23, 12:51   #731

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Sida på Hulk oddset?
Betsson/betsafe.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
Gammal 2014-06-23, 13:00   #732

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1877
Standard

Gammal 2014-06-23, 14:45   #733
Cc

Ccs avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 11053
Standard

Brukar inte vara någon fan av "korta" odds men "Only Brazil to score in the game" på Bet365 står i 1,61 och hur jag än vrider och vänder på det har jag ruskigt svårt att se Kamerun göra mål på Brasilien. Eto´o skadad, Alex Song avstängd av FIFA och Assou-Ekotto avstängd av sitt eget förbund för skallningen av en lagkamrat. Det är 3 bärande spelare som saknas samt allt det strul som föregick VM och det faktum att laget redan är ute ur turneringen borde vara skäl nog. Sedan skall de förbi världsklassparet Silva/Luiz när de dessutom har 0-1 mot Mexico och 0-4 mot Kroatien i bagaget. Att Brasilien hänger ett par är väl mer än troligt så att lira det här isf att lira Brassarna till <1,20 måste vara klart bättre?

Det är möjligt att det finns högre odds på annat håll, men dottern har bara konto på Bet365 så det fick bli ett spel där!
Gammal 2014-06-23, 15:05   #734

martinssons avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Brukar inte vara någon fan av "korta" odds men "Only Brazil to score in the game" på Bet365 står i 1,61 och hur jag än vrider och vänder på det har jag ruskigt svårt att se Kamerun göra mål på Brasilien. Eto´o skadad, Alex Song avstängd av FIFA och Assou-Ekotto avstängd av sitt eget förbund för skallningen av en lagkamrat. Det är 3 bärande spelare som saknas samt allt det strul som föregick VM och det faktum att laget redan är ute ur turneringen borde vara skäl nog. Sedan skall de förbi världsklassparet Silva/Luiz när de dessutom har 0-1 mot Mexico och 0-4 mot Kroatien i bagaget. Att Brasilien hänger ett par är väl mer än troligt så att lira det här isf att lira Brassarna till <1,20 måste vara klart bättre?

Det är möjligt att det finns högre odds på annat håll, men dottern har bara konto på Bet365 så det fick bli ett spel där!
Håller helt med Cc, spelar "Brazil to win with clean sheet" till 1.671 på Pinnen
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 15:06   #735

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg

Du kan hitta samma spel på bet365 till 1.66. Men då heter det Resultat/Båda lagen gör mål. Exakt samma spel, men till 5 punkter högre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cc (+10), Moffegrev (+6)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td