Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-23, 00:09   #706

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jag förstår inte Lukakus storhet, jag har bara hört folk snacka om människan men jag har inte sett honom prestera speciellt mycket även om det skall sägas att jag inte har följt så många matcher där han har varit inblandad. Jag är betydligt mycket mer imponerad av Origi som gjorde ett piggt inhopp mot Algeriet och som ju avgjorde idag mot Ryssland.

Sen jag tror mycke på Portugal ikväl och det blir en kul natt match att följa. Känslan säjer Portugal viner o Nani göra mål. Jag tycker odds är mycket hög men nu gjorde Portugal mål när jag skrev detta men räknas ändå för ja han spela inan jag skrev ut.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 00:26   #707

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Edit:

citaten blir fel.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2014-06-23 klockan 00:28.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 00:58   #708

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ag tror på högst 1 mål i andra med tanke på värmen och trötta spelare. Svs ger 1.90 på under 2.5 mål mot bet365 som har 1.83 på under 2.5 mål. Hoppas på 1-1 då jag har 1X på USA.

Under 2.5 mål (1.90) @ Svs

3-Units
Gammal 2014-06-23, 01:03   #709

clarunds avatar

Standard

Nu får ni hjälpa mig, novis på fotboll .

Om jag förstått det rätt räknas INTE (?) inbördes möten utan bara målskillnad ?

Trodde man alltid använde inbördes men hittar inte informationen om VM:s regler ?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2014-06-23, 01:06   #710

clarunds avatar

Standard

Tycker Portugal borde vara fortsatt intresserat av att ånga på OM målskillnad är vad som avgör , i händelse av att Tyskland ger bort en poäng eller mer till USA !?

Således finns en del Asian hcp handicapspel som kan vara intressanta...

Gammal 2014-06-23, 01:11   #711

Abysss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 318

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Nu får ni hjälpa mig, novis på fotboll .

Om jag förstått det rätt räknas INTE (?) inbördes möten utan bara målskillnad ?

Trodde man alltid använde inbördes men hittar inte informationen om VM:s regler ?

1. Poäng i gruppen
2. Målskillnad
3. Antal gjorda mål
4. Inbördes möten
5. Målskillnad i inbördes möten
6. Gjorda mål i inbördes möten
7. Lottning
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+7)
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 01:55   #712

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
USA-Portugal:

USA har ett bra läge i gruppen efter 2-1 segern mot Ghana i första matchen. Ska vara nöjd med den segern då man fick jaga mycket boll i andra halvleken mot Ghana. J. Altidore som gick av skadad senast startar inte idag.

Portugal åkte på stor stryk mot Tyskland med 4-0 efter 3-0 i HT. Där Pepe ännu en gång skämde ut sig med en utvisning och saknas idag. Ett avbräck i defensiven. Fabio Coentrao och Hugo Almeida är skadade sedan tidigare. Ronaldo är med från start men hans knä är långt ifrån 100%.

Jag tycker oddset på rak seger USA är alldeles för högt för att inte testas. Sen kommer jag lägga en högre insats på 1X som betalar bra med.

USA rak seger (4.80) @ Unibet

Insats: 2-Units

USA 1X (2.10) @ Svs

Insats: 5-Units

Ett litet målskytt spel (tv-peng) måste med också

Bradley målskytt (6.50)
Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
ag tror på högst 1 mål i andra med tanke på värmen och trötta spelare. Svs ger 1.90 på under 2.5 mål mot bet365 som har 1.83 på under 2.5 mål. Hoppas på 1-1 då jag har 1X på USA.

Under 2.5 mål (1.90) @ Svs

3-Units

Lite + marginellt, men FAN vad synd att Portugal pressa in 2-2 i 95-minuten. Ja, ja så är det i fotboll 90 minuter + övertid
Gammal 2014-06-23, 01:58   #713

Slurfs avatar

Sharps.se Kirtap million

Standard

Seg-marathon har blivit riktigt snabba under VM, vilket kanske inte är så konstigt. Kom på att jag skulle lira oavgjort i USA - Tyskland till hela 5x någon minut efter slutsignalen i denna match, sänkt till 3.75 direkt.
Gammal 2014-06-23, 02:12   #714

Slurfs avatar

Sharps.se Kirtap million

Standard

To Win To Nil, Germany - NO 1.85 Marathon, maxspel. Helt uppenbart att de har missat att ändra.
Samt vad jag fick spela på 0-0 (eller no goals) till 15x.
Gammal 2014-06-23, 02:15   #715

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Nu börjar klassiska hypen om att bara för att X är guld för båda lagen kommer det automatiskt sluta X. Jag kan räkna upp mängdvis av matcher där detta förekommit men tro det eller ej det inte slutat X.

Självklart fick man X till oddsen som fanns innan denna match spela på men annars är de bara vänta tills public dunkat klart X och ta betalat på Tyskarna.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 03:11   #716

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Nu börjar klassiska hypen om att bara för att X är guld för båda lagen kommer det automatiskt sluta X. Jag kan räkna upp mängdvis av matcher där detta förekommit men tro det eller ej det inte slutat X.

Självklart fick man X till oddsen som fanns innan denna match spela på men annars är de bara vänta tills public dunkat klart X och ta betalat på Tyskarna.
Hehe ja OM man ska spekulera kan man lika gärna göra det med stil (USA @15ggr@M....... ) , Tyskland lägger matchen totalt när de har koll på målskillnaden i den andra matchen, så slipper de möta hemmalaget (och Frankrike) innan finalen

Gammal 2014-06-23, 03:11   #717
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Oneliners är fortfarande inte tillåtna.
De rapporteringar som ni gjort har varit på inlägg som är oneliners och som ej hör hemma här. Fortsätt med det.
Jag själv har haft och har fortfarande semester, befinner mig 9 timmar fel atm och med begränsad uppkoppling. Därför kan det dröja med 12-24h innan någon åtgärd görs. Om inget sker inom 4-5h så betyder inte det att inläggen ej bryter mot någon regel.

Så, för att summera.
Inga oneliners!
Inget chattande under matchens gång. Den som vill veta vad resultatet är, kan göra det på flashscore.com lr slå på tvn. Det behövs ingen som skriver ett inlägg med "MÅÅÅÅÅÅÅL" för det.
Det är tillåtet att kommentera/diskutera matchen EFTERÅT.

/MOD
Migge (+1), Sprite (+2), Rejs (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 09:09   #718

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5970

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Oneliners är fortfarande inte tillåtna.
De rapporteringar som ni gjort har varit på inlägg som är oneliners och som ej hör hemma här. Fortsätt med det.
Jag själv har haft och har fortfarande semester, befinner mig 9 timmar fel atm och med begränsad uppkoppling. Därför kan det dröja med 12-24h innan någon åtgärd görs. Om inget sker inom 4-5h så betyder inte det att inläggen ej bryter mot någon regel.

Så, för att summera.
Inga oneliners!
Inget chattande under matchens gång. Den som vill veta vad resultatet är, kan göra det på flashscore.com lr slå på tvn. Det behövs ingen som skriver ett inlägg med "MÅÅÅÅÅÅÅL" för det.
Det är tillåtet att kommentera/diskutera matchen EFTERÅT.

/MOD
Innebär det att man heller inte får diskutera livespel under matchens gång?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 11:31   #719
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Innebär det att man heller inte får diskutera livespel under matchens gång?
Diskussioner är alltid välkomna. Livebets som har motiveringar med.
Men "kliver in på ö2.5 nu" är inte det. Motivera spelförslagen är allt vi andra begär.

clarund (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 11:34   #720

Izacfoshos avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 368

Standard

Neymar under 4.5 skott på mål @ 2.05 på Unibet känns spontant intressant för mig. Någon som har statistik på hur han agerat i tidigare matcher? Visst, Kamerun kan vara ganska kass, men linan känns ändå hög i mina ögon
DD (+2), algottfridsson (+10)
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td