Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-22, 20:58   #691

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Unibet däremot, där är det fan inte lätt att få in några summor att prata om. En travhäst på 20 gånger får jag max spela 10-20kr på.

Sen vad har andras resultat med Patriks oneliners att göra? Patrik körde oneliners redan för 5-6 år sen när jag hängde på tipszonen. Det ger inte mycket och omöjligt att rygga om man inte får någon relevant information mer än hans känsla.
Jag förstår och är enig om det mesta. Jag må inte vara Patriks största fan, men detta är ett spelforum där spel diskuteras, rekas osv och då kommer blandad kvalité i motiveringen alltid finnas. Nu skriver ändå Patrik ett par rader ofta om sina prespel, inte mkt men bättre än inget.

För egen del är motiveringar ofta överflödigt för om jag ska rygga eller inte. Jag ryggar av princip inte spelare jag tycker är skarpa alt inte kan visa upp plusresultat över tid. Skulle inte rygga Tobbe Holms även om han hävdade med en hyfsad motivering att han har 50% värde på ett spel. Om däremot Ace Whale eller Gowi skriva ut Nigeria+ som en oneliner på twitter så kan jag med lätthet rygga det spelet "blint".

Sedan tycker jag detta forum behöver mer aktivitet, och med en von oben-attityd tror jag man skrämmer bort många duktiga spelare som kanske inte har tron på sin egen förträfflighet.

Nåväl, det är mina tankar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+5)
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 20:59   #692

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

http://imgur.com/XVJwVdb

Nog om detta nu. Jag behöver inte reka ett enda spel mer om "ingen" kan spela på europabookies.
AndyMart (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 21:05   #693

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Ja, visst är det löjligt och jävligt barnsligt att hålla på att vuxenmobbas på nätet. Det finns ju dock en viss poäng i kritiken mot Patrik. Sajten har tydliga regler och där ingår att trådarna inte ska användas till någon slags privat chat-monolog. Patricks inlägg är ju faktiskt helt meningslösa och ointressanta för alla andra användare. Vill han hålla på och posta så får han så klart göra det, jag undrar mest vad han själv får ut av det?
Patrik verkar ju tycka om att dela med sig av sina spel, så varför inte låta honom göra det? Om det sen är så att andra användare inte kan stå ut med dessa fasansfulla inlägg så finns det en underbar funktion på detta forum som gör att man kan ignorera användare, men det verkar majoriteten av personerna här inte veta om! Nu vet ni iallafall.
O12 (+1)

Senast redigerad av AndyMart den 2014-06-22 klockan 21:07.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 22:49   #694

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Sydkorea-Algeriet:

Över 2.5 mål (2.62) @ Unibet

3-Units

Kryss (3.30) 2 Bet365

2-Units

Kanske inte dom målgladaste lagen på pappret. Men när man får över 2.50 till och med 2.62 på tre mål ser jag värde i överspelet. Sydkorea 1-1 mot Ryssland senast och Algeriet 2-1 förlust mot Belgien senast. Båda lagen bör gå för seger här för att ha ett bra utgångs läge sen i sista matchen. Hoppas att inte Algeriet ställer ner bussen lika mycket som mot Belgien och det tror jag inte heller mot ett betydligt sämre lag. Tror på kryss med mellan två jämna lag och spelar krysset med. Har kryss på tipset med. Ska vi säga 2-2?
4-2 till Algeriet i en av dom bästa matcherna jag sett i detta VM underhållning på högnivå där Sydkorea kom igen bra i andra. Överspelet satt lätt krysset gick inte. Men + i denna match.
Gammal 2014-06-22, 22:57   #695

gesons avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 900

Standard

Trött tråd nu, kan vi hålla oss till ämnet dvs fotbolls-VM i Brasilien?
clarund (+10)
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 22:59   #696

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1577
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
4-2 till Algeriet i en av dom bästa matcherna jag sett i detta VM underhållning på högnivå där Sydkorea kom igen bra i andra. Överspelet satt lätt krysset gick inte. Men + i denna match.
Önskar jag kunde säga det samma. Fem siffrig förlust. Precis varenda trade gick åt helvete. Suck nu får man bita ihop och tänka att det inte är pengar utan units, ta ett djupt andetag och positionera sig för nästa match kl 24.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 22:59   #697

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av geson Visa inlägg
Trött tråd nu, kan vi hålla oss till ämnet dvs fotbolls-VM i Brasilien?
Absolut, dock är det väldigt tunnsått med speltips kan jag tycka, finns 300 spelalternativ per match så finns extremt många godbitar.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 23:05   #698

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 339
Standard

Nu såg jag inte USA's match mot Ghana men de ska ha haft en jäkla tur?

Jag tror stenhårt på Portugal i den här matchen, det är vinna eller försvinna.
Visst har USA vind i seglen efter vinst i matchen men Portugal kommer styra detta.
Att Pepe är borta kan gynna Portugal då alla hans uppspel går mot CR7.(och som motståndarna läst sönder)

Jag sätter en röding på Portugal!

Lycka till med era lir!
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 23:06   #699

Gimlis avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1844
Standard

Fortsätter Algeriet att spela som i första halvlek idag så kanske man även slår Ryssland?
Oddset har ju dock tokdroppat.
Gimli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 23:11   #700

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

USA-Portugal:

USA har ett bra läge i gruppen efter 2-1 segern mot Ghana i första matchen. Ska vara nöjd med den segern då man fick jaga mycket boll i andra halvleken mot Ghana. J. Altidore som gick av skadad senast startar inte idag.

Portugal åkte på stor stryk mot Tyskland med 4-0 efter 3-0 i HT. Där Pepe ännu en gång skämde ut sig med en utvisning och saknas idag. Ett avbräck i defensiven. Fabio Coentrao och Hugo Almeida är skadade sedan tidigare. Ronaldo är med från start men hans knä är långt ifrån 100%.

Jag tycker oddset på rak seger USA är alldeles för högt för att inte testas. Sen kommer jag lägga en högre insats på 1X som betalar bra med.

USA rak seger (4.80) @ Unibet

Insats: 2-Units

USA 1X (2.10) @ Svs

Insats: 5-Units

Ett litet målskytt spel (tv-peng) måste med också

Bradley målskytt (6.50)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 23:13   #701

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

De fåtal jänkare jag mött i rio tror på torsk.
Samtidigt säger de att laget är det bästa någonsin

Citat:
Ursprungligen postat av Farjkarlen Visa inlägg
Nu såg jag inte USA's match mot Ghana men de ska ha haft en jäkla tur?

Jag tror stenhårt på Portugal i den här matchen, det är vinna eller försvinna.
Visst har USA vind i seglen efter vinst i matchen men Portugal kommer styra detta.
Att Pepe är borta kan gynna Portugal då alla hans uppspel går mot CR7.(och som motståndarna läst sönder)

Jag sätter en röding på Portugal!

Lycka till med era lir!
Gammal 2014-06-22, 23:20   #702

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2060
Standard

Ser man på saken med objektiva glasögon så går ju inte en enda spelare i USA (möjligtvis Dempsey en bra dag) in i Portugals elva inatt. Dessutom ett passande klimat för portugiserna.
Farjkarlen (+15)
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 23:27   #703

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6071
Standard

Jag tar Belgien -0.5 redan idag. Finns just nu till 1.80 och jag tror oddset kommer spelas ner betydligt lägre.

Korea gjorde en bra match mot Ryssland. En match där man lät Ryssarna föra spelet vilket man i sanningens namn är väldigt dåliga på, man är betydligt bättre på att spela försvarsspel vilket vi såg mot Belgien idag. I dagens match mot Algeriet spelade man betydligt offensivare från start och man fick stora problem i försvarsspelet. Det var allmänt kaos plus att man hade väldigt jobbigt i det fysiska spelet.
Speciellt fasta situationer. Målvakten verkar gilla att gå ut och flaxa medan försvararna inte är några jättar.

Belgien tycker jag har spelat dåligt men stabilt. Spelet har varit allt annat än bra men man har vunnit matcherna till slut ändå vilket visar stark karaktär. Man spelad även väldigt bra försvarsspel och är tuffa att möta. Sydkorea har ingenting att spela för medan Belgien iaf behöver en poäng för att säkra gruppsegern.
Man har väldigt tunga spelare på fasta situationer som Kompany, Fellaini och Lukaku.
Och med rörliga spelare som Mertens och Hazard tror jag Sydkorea får det väldigt jobbigt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs (+1)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 23:34   #704

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är vinter här nu, dvs svensk sommar
Många ställen i usa har samma klimat.
Vädret kommer inte spela någon roll.

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Ser man på saken med objektiva glasögon så går ju inte en enda spelare i USA (möjligtvis Dempsey en bra dag) in i Portugals elva inatt. Dessutom ett passande klimat för portugiserna.
Gammal 2014-06-22, 23:47   #705

Abysss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 318

Standard

Från en annan betting forum

Citat:
This game is being played in the Arena Amazonia, where the conditions are very harsh, Marchisio even claiming to have been subject to hallucinations during the match against England.

I have been reading a bit about the world cup, not solely on a betting perspective, and I have stumbled across something which might be relevant. The USA were actually glad that the match against Portugal was scheduled to take place at Manaus and they have even trained in Florida where the climate in nearly identical to those in Manaus.
Sedan att Ronaldo lämnade träningen för två dagar sedan med ispåse på knät ställer ju frågan om Ronaldo verkligen är 100%, på det tre spelare (Almeida, Postiga and Nani) som inte ens platsar i sina klubblag.

Jag tror faktiskt USA gör en repris från VM 2002 idag, kanske inte en 3-2 vinst, och med Klinsmann och alla supportrarna, kommer tvåa efter Brasilien på antal köpta biljetter, på plats så tror jag USA kommer ha mer energi att hämta än Portugal och spelar därför en liten slant på rakt USA samt +1.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td