|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-06-22, 20:58 | #691 | |
Citat:
För egen del är motiveringar ofta överflödigt för om jag ska rygga eller inte. Jag ryggar av princip inte spelare jag tycker är skarpa alt inte kan visa upp plusresultat över tid. Skulle inte rygga Tobbe Holms även om han hävdade med en hyfsad motivering att han har 50% värde på ett spel. Om däremot Ace Whale eller Gowi skriva ut Nigeria+ som en oneliner på twitter så kan jag med lätthet rygga det spelet "blint". Sedan tycker jag detta forum behöver mer aktivitet, och med en von oben-attityd tror jag man skrämmer bort många duktiga spelare som kanske inte har tron på sin egen förträfflighet. Nåväl, det är mina tankar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+5) |
||
2014-06-22, 20:59 | #692 |
http://imgur.com/XVJwVdb
Nog om detta nu. Jag behöver inte reka ett enda spel mer om "ingen" kan spela på europabookies. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+5) |
|
2014-06-22, 21:05 | #693 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1) Senast redigerad av AndyMart den 2014-06-22 klockan 21:07. |
||
2014-06-22, 22:49 | #694 | |
Citat:
2014-06-22, 22:57 | #695 |
Trött tråd nu, kan vi hålla oss till ämnet dvs fotbolls-VM i Brasilien?
clarund (+10) |
|
2014-06-22, 22:59 | #696 |
Önskar jag kunde säga det samma. Fem siffrig förlust. Precis varenda trade gick åt helvete. Suck nu får man bita ihop och tänka att det inte är pengar utan units, ta ett djupt andetag och positionera sig för nästa match kl 24.
|
|
2014-06-22, 22:59 | #697 |
|
|
2014-06-22, 23:05 | #698 |
Nu såg jag inte USA's match mot Ghana men de ska ha haft en jäkla tur?
Jag tror stenhårt på Portugal i den här matchen, det är vinna eller försvinna. Visst har USA vind i seglen efter vinst i matchen men Portugal kommer styra detta. Att Pepe är borta kan gynna Portugal då alla hans uppspel går mot CR7.(och som motståndarna läst sönder) Jag sätter en röding på Portugal! Lycka till med era lir! |
|
2014-06-22, 23:06 | #699 |
Fortsätter Algeriet att spela som i första halvlek idag så kanske man även slår Ryssland?
Oddset har ju dock tokdroppat. |
|
2014-06-22, 23:11 | #700 |
USA-Portugal:
USA har ett bra läge i gruppen efter 2-1 segern mot Ghana i första matchen. Ska vara nöjd med den segern då man fick jaga mycket boll i andra halvleken mot Ghana. J. Altidore som gick av skadad senast startar inte idag. Portugal åkte på stor stryk mot Tyskland med 4-0 efter 3-0 i HT. Där Pepe ännu en gång skämde ut sig med en utvisning och saknas idag. Ett avbräck i defensiven. Fabio Coentrao och Hugo Almeida är skadade sedan tidigare. Ronaldo är med från start men hans knä är långt ifrån 100%. Jag tycker oddset på rak seger USA är alldeles för högt för att inte testas. Sen kommer jag lägga en högre insats på 1X som betalar bra med. USA rak seger (4.80) @ Unibet Insats: 2-Units USA 1X (2.10) @ Svs Insats: 5-Units Ett litet målskytt spel (tv-peng) måste med också Bradley målskytt (6.50)
2014-06-22, 23:13 | #701 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
De fåtal jänkare jag mött i rio tror på torsk.
Samtidigt säger de att laget är det bästa någonsin Citat:
2014-06-22, 23:20 | #702 |
Ser man på saken med objektiva glasögon så går ju inte en enda spelare i USA (möjligtvis Dempsey en bra dag) in i Portugals elva inatt. Dessutom ett passande klimat för portugiserna.
Farjkarlen (+15) |
|
2014-06-22, 23:27 | #703 |
Jag tar Belgien -0.5 redan idag. Finns just nu till 1.80 och jag tror oddset kommer spelas ner betydligt lägre.
Korea gjorde en bra match mot Ryssland. En match där man lät Ryssarna föra spelet vilket man i sanningens namn är väldigt dåliga på, man är betydligt bättre på att spela försvarsspel vilket vi såg mot Belgien idag. I dagens match mot Algeriet spelade man betydligt offensivare från start och man fick stora problem i försvarsspelet. Det var allmänt kaos plus att man hade väldigt jobbigt i det fysiska spelet. Speciellt fasta situationer. Målvakten verkar gilla att gå ut och flaxa medan försvararna inte är några jättar. Belgien tycker jag har spelat dåligt men stabilt. Spelet har varit allt annat än bra men man har vunnit matcherna till slut ändå vilket visar stark karaktär. Man spelad även väldigt bra försvarsspel och är tuffa att möta. Sydkorea har ingenting att spela för medan Belgien iaf behöver en poäng för att säkra gruppsegern. Man har väldigt tunga spelare på fasta situationer som Kompany, Fellaini och Lukaku. Och med rörliga spelare som Mertens och Hazard tror jag Sydkorea får det väldigt jobbigt.
2014-06-22, 23:34 | #704 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det är vinter här nu, dvs svensk sommar
Många ställen i usa har samma klimat. Vädret kommer inte spela någon roll.
2014-06-22, 23:47 | #705 | |
Från en annan betting forum
Citat:
Jag tror faktiskt USA gör en repris från VM 2002 idag, kanske inte en 3-2 vinst, och med Klinsmann och alla supportrarna, kommer tvåa efter Brasilien på antal köpta biljetter, på plats så tror jag USA kommer ha mer energi att hämta än Portugal och spelar därför en liten slant på rakt USA samt +1. |
||
|