Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-19, 20:11   #571

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timoko Visa inlägg
Varför är det en så bra match för?? Hela arenan är väl inrökt!! det är väl inte smog man ser???

Ta prov på alla!! men det spelar väl ingen roll då colombianska drog maffian har ett finger i spelet
Kan inte du sluta spamma tråden med massa skit? Ska du hålla den nivån finns alltid RoK eller travforumet där sådant är standard och säkert också uppskattas.

Angående Uruguay - England...
Jag gillar annars överspelet i Uruguay - England. Tycker att engelsmännen skapade bra många målchanser mot Italien vilka i sin tur känns defensivt starkare och mer disciplinerade än Uruguay. Jag gillar det "nya" england med mycket fart och fläkt framåt.
Uruguay har förutom defensiva avbräck också Suarez tillbaka och som någon tidigare nämnde tror jag att han om någon inte behöver lida nämnvärt mycket av sin tidigare frånvaro. Tillsammans med Cavani tycker jag att även de ska ha goda chanser att hitta målet minst en gång.
I och med att detta är en ödesmatch för båda lagen bör ett mål kunna öppna upp matchen rejält.

Nu har oddset på över gått ner en del sen imorse men det kan vara värt att kolla oddsrörelserna första 10 min. Jag tycker själv att översidan ibland kan stiga lite väl snabbt inledningsvis.
Över 2,5 till >2,00 efter första tio?
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 20:13   #572

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 379
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timoko Visa inlägg
Det är ju svårt att tippa när man lägger WM i korrupta länder.
Kontakter är en del av kompetensen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Timoko (+1), clarund (+1)
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 20:17   #573

Skyripper101s avatar

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 10
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snitch Visa inlägg
Kontakter är en del av kompetensen
Haha instämmer!
Skyripper101 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 20:34   #574

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sittler Visa inlägg
Uruguay flest offsides mot England @1.68 Unibet.

Uruguay 6-2 mot Costa Rica.
England 0-7 mot Italien.
Jag har kört Ö4.5 offsides till 2.34 på Marathon (körde 2.15 men det har alltså stigit). Unibet ligger mer rätt med 1.72. Dessutom finns Ö2.5 Offsides för Uruguay till 1.99, men jag tycker att det andra spelet är bättre.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 20:48   #575

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Just hemma från jobbet.

Varit inne på rak etta på Uruguay till 3.90. Men det blir spel på 1X på Uruguay till 1.85 hos Bet365. Visst man förlorade mot Costa Rica senast. Men tror man spelar bättre idag. England överskattat som vanligt. Sen Suaarez målskytt spel tv-peng.

Se om det blir live spel sen med.

1X Uruguay Bet365 (1.85)

6-Units
Gammal 2014-06-19, 20:52   #576

Slurfs avatar

Sharps.se Kirtap million

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Just hemma från jobbet.

Varit inne på rak etta på Uruguay till 3.90. Men det blir spel på 1X på Uruguay till 1.85 hos Bet365. Visst man förlorade mot Costa Rica senast. Men tror man spelar bättre idag. England överskattat som vanligt. Sen Suaarez målskytt spel tv-peng.

Se om det blir live spel sen med.

1X Uruguay Bet365 (1.85)

6-Units
Jadu, det måste vara ett riktigt tungt kroppsarbete om du är så pass trött att du inte ens orkar scrolla ned till asian handicap för att erhålla ett odds på 1.98.
kusagwa (+10), htsolna08 (+1)
Gammal 2014-06-19, 21:17   #577
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3899

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Varför ska alla hoppa på varandra?

För helsike låt folk reka till det odds dem själva kanske spelar på och kan du själv få högre odds TA det istället då. Allt jäkla klagande börjar göra mig lätt irriterad på att läsa igenom trådarna.

Vi flesta seriösa kollar väl alltid en oddsjämförelsesida ändå eller?!

Lägg ner alla påhopp och se för f*n till att det blir trevligt att läsa trådarna istället!
sskssk (+5), BroderH (+5), Skuumberg (+100)
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 21:24   #578

Slurfs avatar

Sharps.se Kirtap million

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Varför ska alla hoppa på varandra?

För helsike låt folk reka till det odds dem själva kanske spelar på och kan du själv få högre odds TA det istället då. Allt jäkla klagande börjar göra mig lätt irriterad på att läsa igenom trådarna.

Vi flesta seriösa kollar väl alltid en oddsjämförelsesida ändå eller?!

Lägg ner alla påhopp och se för f*n till att det blir trevligt att läsa trådarna istället!
Om man har varit medlem i 4 år och 4 mån på ett seriöst spelforum där asian handicap är den vanligaste spelformen så bör man veta vad det är och därför inte spela t ex 1X till ett - vid det aktuella tillfället - odds som var 13 punkter läge. I det här fallet så var det dessutom ett odds som återfanns på samma spelbolag, så det var inte så att han inte hade tillgång till det. 2424 inlägg har han också, större posthora får man allt leta länge efter. Trots att jag ännu inte sett ett substantiellt inlägg ifrån honom så hävdar han ju dessutom att han har bidragit mer till forumet än betydligt mer seriösa och uppskattade medlemmar.

Hade han varit en ny medlem som inte kände till vad AH var så hade jag välvilligt och artigt upplyst honom om spelformen samt förklarat hur den fungerar, alternativt länkat till spelskolan.
Gammal 2014-06-19, 21:39   #579

patrik_gs avatar

Standard

Så snyggt framspel och rätt målskytt med
Gammal 2014-06-19, 21:43   #580

patrik_gs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jadu, det måste vara ett riktigt tungt kroppsarbete om du är så pass trött att du inte ens orkar scrolla ned till asian handicap för att erhålla ett odds på 1.98.
Ja jag använder kroppen en del i mitt jobb och man blir rätt sliten då. Hann inte kolla asian var inne på 1X bara och glömde det. Så nu kan du anteckna det. Får nöja mig med 1.85.
Gammal 2014-06-19, 21:56   #581

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5970

Standard

Kan någon vänlig skäl förklara varför bolagen erbjuder olika odds på samma spel?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 21:58   #582

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Kan någon vänlig skäl förklara varför bolagen erbjuder olika odds på samma spel?
Olika marginaler på olika marknader. Finns gott om folk som inte dubbelkollar och då tjänar bolagen lite extra.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 22:01   #583

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Elfenbenskusten - Colombia mest bollinnehav Elfenbenskusten 2,35 @ unibet

Här känns det som Unibet har vänt på oddsen, Elfenbenskusten bör enligt mig vara favoriter att vinna bollinnehavet. Hade 58-42 mot Japan medans Colombia låg ganska lågt mot Grekland och försökte ställa om, förlorade då bollinnehavet med 54-46. Som sämst har vi en 50/50 här men enligt mig bör som sagt Elfenbenskusten vara lillfavoriten-
Denna satt fint 55-45 elfenbenskusten.
Stooges (+50)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 22:07   #584
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3899

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Om man har varit medlem i 4 år och 4 mån på ett seriöst spelforum där asian handicap är den vanligaste spelformen så bör man veta vad det är och därför inte spela t ex 1X till ett - vid det aktuella tillfället - odds som var 13 punkter läge. I det här fallet så var det dessutom ett odds som återfanns på samma spelbolag, så det var inte så att han inte hade tillgång till det. 2424 inlägg har han också, större posthora får man allt leta länge efter. Trots att jag ännu inte sett ett substantiellt inlägg ifrån honom så hävdar han ju dessutom att han har bidragit mer till forumet än betydligt mer seriösa och uppskattade medlemmar.

Hade han varit en ny medlem som inte kände till vad AH var så hade jag välvilligt och artigt upplyst honom om spelformen samt förklarat hur den fungerar, alternativt länkat till spelskolan.

Alla ska känna sig välkomna här på Sharps och mothugg av denna kaliber anser jag vara väldigt onödig.

Alla spelar olika oavsett hur lång eller kort tid man hållit på med betting.

Finns säkerligen personer här som uppskattar det mesta av Patriks inlägg och gillar man det inte så skiter man i det helt enkelt.
Gillar man det så delar man ut Sharps till skribenten, och personen kommer således att se att inlägget uppskattades.

Du själv såsom jag ser att Patrik spelar 1x idag till 1.85, han lyfter fram ett spel och det kan få många (t ex mig ibland) att kanske lyfta på ögonen och undersöka matchen lite mer. Kollar upp bästa odds och värderar därefter.

Men för allas trevnad så kan vi väl undvika allt gnäll.
Visst det finns "tomtar" men anmäl då deras inlägg så får Admins ta beslut.

Fyran (+10), Migge (+5), BroderH (+10)

Senast redigerad av O12 den 2014-06-19 klockan 22:12.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 22:14   #585

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Eller så kan alla försöka i alla fall komma med två raders relevant motivering när ett spel postas så höjs nivån markant direkt. Ska inte vara så svårt att motivera ett spel på något sätt?
the_mirage (+1), Fake (+1), Sprite (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td