Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-18, 22:52   #526

htsolna08s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Där satt tilläggspelet på över 5,5 minuter som jag tipsade om för någon vecka sen. En liten tröst i en annars usel bettingdag.
Gammal 2014-06-18, 22:55   #527

Abysss avatar

Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 22:56   #528

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Specialspelen går bra, synd bara att snubben som skulle invadera planen och sätta på Alexis en Arsenaltröja blev tagen precis när han skulle hoppa över reklamlängorna.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 22:59   #529

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 339
Standard

Så, va tror ni om Kroatien?
De var ju riktigt bra mot Brasilien och Kamerun hade inte mkt mot Mexico! Dessutom är inte Etó med idag, ska vi säga -1 på Kroatien? MANDŽUKIĆ och OLIĆ gör ett varsitt! Tankar?
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 23:01   #530

lodmajsters avatar

Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Kör på ett underspel i Kamerun-Kroatien.

Kamerun var riktigt dåliga i första matchen och nu saknar man även sin "fadersfigur" Eto'o.

Matchen spelas i Manaus där England och Italien spelade en gåmatch senast.

Ganska säker på att Kroatien är nöjda så länge man har tar 3 poäng och kommer inte orka kriga ihjäl sig för målskillnad i värmen.
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 23:03   #531

Galeocerdo cuviers avatar

Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Det är precis sådana besserwisser-inlägg av Slurf som gör att man skrämmer bort nya användare och nybörjare. Men visst, kräv 3000 tecken per inlägg och gnäll sedan över att det bara startas travtrådar.

Sen måste jag säga att det är fruktansvärt låg nivå att kapa någon vid fotknölarna när någon råkar särskriva. Skäms!
Jag håller med båda parter, till viss del. Du har rätt i det att det råder en ganska otrevlig besserwisser-stämning på forumet, klimatet här kan vara ganska ruttet till och från. Håller även med dig i påståendet om att särskrivning inte är ett skäl till påhopp. Har man svårt att förstå textstycken såsom "mål skytte" så är det nog man själv som är den imbecilla.

Vissa människor är sämre på språk och bättre på annat. Vissa personer är bättre på språk och sämre på annat. Jag är nog inte den enda som känner personer som när de uttrycker sig skriftligt ger en bild av att vara lätt efterblivna samtidigt som de är otroligt logiskt lagda och intelligenta.

Samtidigt håller jag även med de frustrerade i tråden gällande förekomsten av för många "rekar" som motiveras med "känsla" eller i bästa fall "magkänsla". Jag tycker att patrik_g bör ta åt sig av kritiken och faktiskt skärpa sig, men samtidigt bör kritiken framföras på ett mera respektfullt manér.

Ser fram emot att läsa seriösa rekar ifrån dig patrik_g.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+100), sskssk (+1), sskssk (+1), sskssk (+1), sskssk (+1), sskssk (+1), sskssk (+1), sskssk (+1), sskssk (+1), sskssk (+1), sskssk (+1), sskssk (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 23:04   #532

sirlarssons avatar

Standard

Funderar lite på bollinnehavet 54,5% för Kroatien. Nu hade ju Kroatien endast 42% mot Brasilien men det var väl ganska förståeligt mot ett på pappret så klart starkare lag. Kamerun hade om jag inte missminner mig också 42% mot Mexiko och visade verkligen INGET, förmodligen den sämsta insats jag sett hittills i VM tillsammans med Iran som var hemska att se på. Kroatien har haft lite från och till mycket boll i vänskapsmatcher innan VM men här känns det som laget bör kunna komma upp i 55% med duktiga Modric och Rakitic i mitten. Vad tror ni?
Gammal 2014-06-18, 23:06   #533

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Tog det på marathon Slurf! Låg limit men har fått in insatsen två gånger iallafall
Ok, det var ett bra spel, jag slötittade lite på slutet men jag såg i alla fall någon spanjor satsa på en glidtackling bakifrån som dock missade spelaren. Dessutom så kontrade Chile ganska lite, men jag tycker spelet var ganska nära trots att det blev en för ditt spel icke gynnsam matchbild i slutet.

Citat:
Där satt tilläggspelet på över 5,5 minuter som jag tipsade om för någon vecka sen. En liten tröst i en annars usel bettingdag.
Vad var det för spel? Allmänt i gruppspelet eller för denna specifika match, om så varför? Är bara genuint nyfiken, tolka inte detta som någon kritik med anledning av stämningen tidigare i tråden.

---

Jag vill faktiskt inflika att jag är mycket imponerad över kommentatorsinsatserna under turneringen och idag bjöds det på en mycket klarsynt analys om Spaniens problem i den här matchen. Jag har inte alltid förmågan till speciellt klarsynta matchanalyser, men även jag noterade att Spanien visade upp ett spel som jag inte har sett dem spela förut. De är helt enkelt inte vana att jaga mål och än mindre två och helst tre sådana, att det redan fanns lite instabilitet i laget gjorde inte saken bättre. Spanien skall rulla boll och nöta ned motståndarlaget och inte stressa. Jag funderade ett tag på att försöka lägga något spel baserat på denna observation, men avstod.

Senast redigerad av Slurf den 2014-06-18 klockan 23:07.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 23:06   #534

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farjkarlen Visa inlägg
Så, va tror ni om Kroatien?
De var ju riktigt bra mot Brasilien och Kamerun hade inte mkt mot Mexico! Dessutom är inte Etó med idag, ska vi säga -1 på Kroatien? MANDŽUKIĆ och OLIĆ gör ett varsitt! Tankar?
Jag har sedan Kroatiens match emot Brasilien trott på en målsnål drabbning då de var så organiserade och bra i försvaret. Kamerun - Mexiko var väl inte sådär jättekul att kolla på heller om jag nu inte minns fel match, så det mesta tycker jag talar för få mål. Lägg därtill att Etoo inte ska vara med ikväll om inget ändras sedan igår.
Gammal 2014-06-18, 23:07   #535

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Ok, det var ett bra spel, jag slötittade lite på slutet men jag såg i alla fall någon spanjor satsa på en glidtackling bakifrån som dock missade spelaren. Dessutom så kontrade Chile ganska lite, men jag tycker spelet var ganska nära trots att det blev en för ditt spel icke gynnsam matchbild i slutet.

Vad var det för spel? Allmänt i gruppspelet eller för denna specifika match, om så varför? Är bara genuint nyfiken, tolka inte detta som någon kritik med anledning av stämningen tidigare i tråden.

---

Jag vill faktiskt inflika att jag är mycket imponerad över kommentatorsinsatserna under turneringen och idag bjöds det på en mycket klarsynt analys om Spaniens problem i den här matchen. Jag har inte alltid förmågan till speciellt klarsynta matchanalyser, men även jag noterade att Spanien visade upp ett spel som jag inte har sett dem spela förut. De är helt enkelt inte vana att jaga mål och än mindre två och helst tre sådana, att det redan fanns lite instabilitet i laget gjorde inte saken bättre. Jag funderade ett tal på att försöka lägga något spel baserat på denna observation, men avstod.
Spelet gällde att någon match i VM skulle fjärdedomaren visa 6 minuter eller mer på skylten, gav 1,85 på nordicbet. Skrev ut detta några dagar innan VM började och verkade som några ryggade. Jag motiverade spelet med att det räcker med någon skada av den allvarligare sorten för att spelet skulle sitta. Nu behövdes det inte ens det. Jonas Eriksson la ju till 5 minuter igår utan någon direkt skada.

Med facit på hand skulle man maxat insatsen men alltid lätt att vara efterklok.

Edit: Spelet gällde halvlek 2. Annars hade det varit ett riktigt uselt spel om det gällde halvlek 1

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-06-18 klockan 23:15.
Gammal 2014-06-18, 23:11   #536

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Jag har sedan Kroatiens match emot Brasilien trott på en målsnål drabbning då de var så organiserade och bra i försvaret. Kamerun - Mexiko var väl inte sådär jättekul att kolla på heller om jag nu inte minns fel match, så det mesta tycker jag talar för få mål. Lägg därtill att Etoo inte ska vara med ikväll om inget ändras sedan igår.

Har själv andra sidan. Vinna är det som gäller för båda lagen (om inte Kroatien tänkt slå Mexico med 2 mål i sista) så hamnar bara något lag i underläge så lär matchen öppna upp sig rejält.

Kan ju förvisso tillägga att spelet togs när över 2.5 gav 2.28 vid 11 tiden. Nu med regn och helt andra odds är det lite andra förutsättningar.

Senast redigerad av kingofding den 2014-06-18 klockan 23:15.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 23:15   #537

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 86
Standard

Citat:
Funderar lite på bollinnehavet 54,5% för Kroatien. Nu hade ju Kroatien endast 42% mot Brasilien men det var väl ganska förståeligt mot ett på pappret så klart starkare lag. Kamerun hade om jag inte missminner mig också 42% mot Mexiko och visade verkligen INGET, förmodligen den sämsta insats jag sett hittills i VM tillsammans med Iran som var hemska att se på. Kroatien har haft lite från och till mycket boll i vänskapsmatcher innan VM men här känns det som laget bör kunna komma upp i 55% med duktiga Modric och Rakitic i mitten. Vad tror ni?
Jag hittar bara över 56.5% på Unibet, tror du att det är värt det ändå? Jag tror definitivt att Kroatien kommer vinna bollinnehavet av de anledningar du beskriver men 56.5% osäkert, vad säger du?

Oddset ligger på 1.85 ska tilläggas.
Gammal 2014-06-18, 23:17   #538

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 1756

Bjurling allt och inget
Stats: 2123 - 1981 - 179
ROI: 101.35%
Vinstprocent: 51.73%

Standard

Citat:
Är inne på samma tankebanor som dig angående detta. Gillade det jag såg av Kroatien i öppningsmatchen, och tror att de kommer dominera matchen spelmässigt mot Kamerun som verkligen inte imponerade mot Mexiko. Har redan lirat Kroatien över 56.5% hos Nordicbet, vart hittar du linan 54.5?

Edit: Oddset var 1.93 på Ö 56.5%

Senast redigerad av Bjurling den 2014-06-18 klockan 23:20.
Bjurling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 23:17   #539

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Spelet gällde att någon match i VM skulle fjärdedomaren visa 6 minuter eller mer på skylten, gav 1,85 på nordicbet. Skrev ut detta några dagar innan VM började och verkade som några ryggade. Jag motiverade spelet med att det räcker med någon skada av den allvarligare sorten för att spelet skulle sitta. Nu behövdes det inte ens det. Jonas Eriksson la ju till 5 minuter igår utan någon direkt skada.

Med facit på hand skulle man maxat insatsen men alltid lätt att vara efterklok.
Men herregud vad bra, jag hade dock ändå inte kunnat rygga även om jag sett ditt inlägg. Riktigt jävla snyggt, det är ju för i helvetet 64 matcher i ett VM, så det är ett av de absolut mest sjuka odds jag någonsin har skådat. Det känns som att det är mer vanligt med långa tidstillägg nu för tiden och chansen blir ännu större i ett VM med allt maskande som ändå kommer att förekomma.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 23:18   #540

sirlarssons avatar

Standard

Antingen 54,5 på betsafe 1,64 eller 55,5% marathon 1,90. Lutar åt det sista även om jag tror det kan bli tufft.
Svara

td