Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-18, 12:49   #481

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
De Vrij, Guzman och Van Persie alla i Neymar-läge att kunna ta ett kort för att bli avstängda nästa gruppspelsmatch om de så önskar. Unibet ger 2.25 på "över 10.5 varningspoäng" på Holland, d v s två gula kort totalt. Me like :-)
Intressant tips, hakar nog på. Men i sådana fall så finns också Över 1.5 Gula Kort till Holland @BWIN till 2.55. Dock osäker på hur ett eventuellt rött räknas, om det räknas som två gula (dvs om det röda kommer direkt).
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 13:00   #482

sittlers avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 191
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Intressant tips, hakar nog på. Men i sådana fall så finns också Över 1.5 Gula Kort till Holland @BWIN till 2.55. Dock osäker på hur ett eventuellt rött räknas, om det räknas som två gula (dvs om det röda kommer direkt).
Det räknas inte som två gula tyvärr. Varningspoängen är 10 för gult och 25 för rött.
sittler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 13:02   #483

sittlers avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 191
Standard

Jag gillar också det där spelet.

htsolna08: Jag har sökt men hittar inte spelet. Kan du vara snäll och guida mig?

Edit: Hittade det.

Senast redigerad av sittler den 2014-06-18 klockan 13:05.
sittler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 13:47   #484

Abysss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Över 1.5 gula kort hos Betsson @ 2.55
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 17:32   #485

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

Lite små spel (tv-peng) på resultatspel och ett målskytt-spel i Australien-Holland.

Sneijder målskytt (2.75)

0-2 Holland (6.00)

0-3 Holland (7.00)

1-3 Holland (13.00)

Sen vänta in e.vt live spel.
Gammal 2014-06-18, 17:39   #486

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nu är det dags för nästa live match
Har laddat genom att gå 1,5 h upp i en bergsby
Nu käk och bira
Gammal 2014-06-18, 17:41   #487

patrik_gs avatar

Standard

Favorit dubbelsystem med Holland, Spanien och Kroatien med 1.94, 2,43 och 1.80 på varje dubbel. 3-Units på varje.

Känslan är favorit segrar ikväll
Gammal 2014-06-18, 18:17   #488

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Favorit dubbelsystem med Holland, Spanien och Kroatien med 1.94, 2,43 och 1.80 på varje dubbel. 3-Units på varje.

Känslan är favorit segrar ikväll
Du spelar alltså seriöst på "känsla" utan någon som helst motivering eller spreadsheet med statistik och känner ett behov av att dela med dig av spelen. Det är spammande av tråden alltså.

Senast redigerad av Sprite den 2014-06-18 klockan 18:18.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 18:27   #489

Abysss avatar

Sharp$: 318

Standard

Dålig felträff av Cahill

Grymt snyggt avslut
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 18:42   #490

Sprites avatar

Standard

Alltså 8.50 på Australienseger på liven lockar lite just nu. Det är Australien som för matchen och har haft två lägen efter 1-1 målet, som jag tycker är 50/50 att det brukar bli mål eller inte på.

Om inte annat så står Australien att göra nästa mål i 4.75 som får ett litet spel av mig just nu. Holland har ju knappt varit över halva plan efter sitt mål i 20e minuten...
Gammal 2014-06-18, 19:34   #491

patrik_gs avatar

Standard

Jag livar Holland sjätte målet (2.25)

2-Units

Tror man kontrar in 4-2 snart
Gammal 2014-06-18, 19:36   #492

patrik_gs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Du spelar alltså seriöst på "känsla" utan någon som helst motivering eller spreadsheet med statistik och känner ett behov av att dela med dig av spelen. Det är spammande av tråden alltså.
Ja jag spelade dom på känsla och hann ingen analys då jag kom hem från jobbet. Jag skriver hur mycket jag vill i denna tråd om mina VM spel.

Stoppa mig du då!

Sen kan jag tyvärr inte vara med i VM-tävlingen då jag inte hade internet på 7-dagar förra veckan. Dålig tajming på att ha internet strul då.

Senast redigerad av patrik_g den 2014-06-18 klockan 19:37. Anledning: text
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 19:48   #493

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Ja jag spelade dom på känsla och hann ingen analys då jag kom hem från jobbet. Jag skriver hur mycket jag vill i denna tråd om mina VM spel.

Stoppa mig du då!

Sen kan jag tyvärr inte vara med i VM-tävlingen då jag inte hade internet på 7-dagar förra veckan. Dålig tajming på att ha internet strul då.
Hahaha du är bra rolig du men aldrig läsvärd så lika bra att blocka istället för att ödsla energi. Verkar ju som att några höll med mig dock i mitt inlägg men fortsätt spamma på du.

Lite intressant dock att du skriver att du spelade på känsla men inte hann med någon analys? Antingen har man ju analyserat en match ELLER så spelar man på matchen på känsla. Blir liksom svårt att spela på känsla efter att man har analyserat

VM-tävlingen är inte stängd efter ett visst datum, man kan gå med när som helst. Just nu har det gått att spela 16 spel sedan i måndags och med +500 på varje spel så hade du kunnat leda tabellen om du satt samtliga. Vi har väl typ bara kommit halvvägs i tävlingen dessutom i skrivande stund.

Men gör som du vill. Fortsätt spamma dina spel. Skriv gärna lite chatt här och där och oneliners. Jag kommer inte se dina inlägg iaf
Gammal 2014-06-18, 19:49   #494

Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Av vad jag har sett utav Spanien och Chile hittills så känns 5.18 på Chile helt ok nu när Spanien måste vinna, får nog bli en slant på det.

Årets rek?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 19:54   #495

patrik_gs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Hahaha du är bra rolig du men aldrig läsvärd så lika bra att blocka istället för att ödsla energi. Verkar ju som att några höll med mig dock i mitt inlägg men fortsätt spamma på du.

Lite intressant dock att du skriver att du spelade på känsla men inte hann med någon analys? Antingen har man ju analyserat en match ELLER så spelar man på matchen på känsla. Blir liksom svårt att spela på känsla efter att man har analyserat

VM-tävlingen är inte stängd efter ett visst datum, man kan gå med när som helst. Just nu har det gått att spela 16 spel sedan i måndags och med +500 på varje spel så hade du kunnat leda tabellen om du satt samtliga. Vi har väl typ bara kommit halvvägs i tävlingen dessutom i skrivande stund.

Men gör som du vill. Fortsätt spamma dina spel. Skriv gärna lite chatt här och där och oneliners. Jag kommer inte se dina inlägg iaf
Ja jävlar hela 17 Sharps fick du Grattis till det

Jag har då bidragit mer på denna sajt genom alla år än dig iaf genom rekar och analyser genom åren.

Ja jag uttryckte mig med ordet "känsla" på mitt dubbelsystem på dessa. Vill mest få ut vad jag spelade innan spelstoppen.

Vad bra att inte VM-tävlingen är stängd då. Kanske man ska hoppa in nu innan det är försent. Men känner inte jag har den energin nu med tanke på att jobbet tar sån tid just nu. Vi får se.

Vad bra du inte ser mina inlägg mer då slipper jag se dina.

td