Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-17, 22:22   #466

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mexico To Win To Nil @9.51 hos 188bet. Väljer det spelsättet framför rak då jag har svårt att se att det blir 2-1 till Mexico.
Mexico har vuxit in i matchen och är inte helt ofarliga. Måste testas.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 22:54   #467

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5184
Standard

Skönt kryss detta!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 23:00   #468

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Fortsätter Brasilien få gratisstraffar så vinner dem såklart. Men jag är inne på att Mexico kan hålla det målsnålt och knipa en poäng. 0-0 eller 1-1?
Vilken kassako detta VM varit hittills! Synd man har noll chans på VM-tävlingen då det finns en hel del som är brutalt duktiga på VM-bettingen
Gammal 2014-06-17, 23:05   #469

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

Sista spelet blir Under 2.5 mål i Ryssland-Sydkorea till (1.72) @ Svs

Trött som fan nu men tycker det luktar lite mål här. Ryssland öser inte in mål precis och Sydkorea har inte sett bra ut inför VM och har ingen offensiv som skrämmer. Okej odds.

6-Units
Gammal 2014-06-17, 23:09   #470

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Klockren analys av Brassen som sa att "brasilien behöver en spelare till för att vinna"...

Referinho var var han !?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 23:23   #471

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Nu är det dags i 59-minuten att gå in live på Brasilien till (1.72) hos Bet365

4-Units
Hade du faktiskt tittat på matchen så hade du aldrig lagt det där spelet. Jag hade sågat spelet lika mycket om jag kollat i tråden under matchen och det faktiska utfallet spelar ju egentligen ingen roll för värderingen vid det aktuella tillfället, så kom inte in och säg att jag snackar i efterhand; jag hade klagat på ditt spel även om det gått in.

Jag la en TV-peng på krysset till 3.10 när Marathon låg och stack ut när Mexiko fick en hörna.

Krysset till 3.80 i Schweiz - Frankrike är mycket bra och sedan så tycker jag faktiskt att 1.25 på Brasilien mot Kamerun är bra, afrikaner lär inte ha samma defensiva disciplin som mexikanerna och de imponerade inte i öppningsmatchen, denna match är enligt mig ungefär lika säker som ett formstarkt Barcelona hemma mot Elche. Har redan Belgien till 2.40 mot ryssen, men jag spelar krysset till 3.60 där redan nu och jag kommer att fylla på lite om Ryssland vinner mot Sydkorea, det är stor krysschans i sådana lägen där det viktiga är att inte förlora.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 00:18   #472
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av geson Visa inlägg
Ken Ring vaktar buren för Algeriet,,,
Sjukt, jag twittrade exakt samma sak. Kul att man inte var ensam om att se det iaf!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 00:42   #473

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Hade du faktiskt tittat på matchen så hade du aldrig lagt det där spelet. Jag hade sågat spelet lika mycket om jag kollat i tråden under matchen och det faktiska utfallet spelar ju egentligen ingen roll för värderingen vid det aktuella tillfället, så kom inte in och säg att jag snackar i efterhand; jag hade klagat på ditt spel även om det gått in.

Jag la en TV-peng på krysset till 3.10 när Marathon låg och stack ut när Mexiko fick en hörna.

Krysset till 3.80 i Schweiz - Frankrike är mycket bra och sedan så tycker jag faktiskt att 1.25 på Brasilien mot Kamerun är bra, afrikaner lär inte ha samma defensiva disciplin som mexikanerna och de imponerade inte i öppningsmatchen, denna match är enligt mig ungefär lika säker som ett formstarkt Barcelona hemma mot Elche. Har redan Belgien till 2.40 mot ryssen, men jag spelar krysset till 3.60 där redan nu och jag kommer att fylla på lite om Ryssland vinner mot Sydkorea, det är stor krysschans i sådana lägen där det viktiga är att inte förlora.
Visst det var kanske inget bra spel att lira brassarna live där, men majoriteten av spelen som postas här på sidan är ju faktiskt rätt dåliga om vi skall vara ärliga så varför hoppa på det här? Var det bara för att skryta om att du fick in krysset live? Stort grattis!

Sedan förstår jag inte riktigt varför vi skall veta att du har Belgien till ett odds som är långt över marknaden just nu?

Edit: faktum att du får lira hos maraton indikerar väl att alla dina spel kanske inte är lika vassa som du vill ge sken av.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+1)

Senast redigerad av jaroiten den 2014-06-18 klockan 00:47.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 02:24   #474

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Visst det var kanske inget bra spel att lira brassarna live där, men majoriteten av spelen som postas här på sidan är ju faktiskt rätt dåliga om vi skall vara ärliga så varför hoppa på det här? Var det bara för att skryta om att du fick in krysset live? Stort grattis!

Sedan förstår jag inte riktigt varför vi skall veta att du har Belgien till ett odds som är långt över marknaden just nu?

Edit: faktum att du får lira hos maraton indikerar väl att alla dina spel kanske inte är lika vassa som du vill ge sken av.
Du ser ingen skillnad mellan limiter på olika marknader? Maxbet är runt 90SEK för mig på många mindre marknader i många fall, men på VM är det ju flera tusen. Det varierar mycket beroende på liga och hur nära matchstart det är.

Nedre delen av mitt tidigare inlägg var inte tänkt att - likt det första stycket - bemöta patrik_g utan var mer allmänt surr. Folk skriver ju dessutom hela tiden om vad de har spelat och till vilka odds, det är väl inget konstigt.

Jag är dock genuint förvånad över att någon som ändå hänger på en seriös spelsida fick för sig att lägga ett livespel på Brasilien i den här matchen och dessutom till det där oddset vid den tidpunkten i en match där dessutom krysset faktiskt inte är någon katastrof för Brasilien och där ett kämpande och supermotiverat Mexiko visar upp ett stabilt försvarsspel. Det är inte direkt vanligt att jag går in och sågar spel i efterhand, men det här var verkligen anmärkningsvärt dåligt.

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Sjukt, jag twittrade exakt samma sak. Kul att man inte var ensam om att se det iaf!
Haha, även jag smsade min bror samma sak. Men tyvärr så är det ju inte lika likt om man skulle plocka bort skägget ifrån de bägge herrarna.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 05:28   #475

patrik_gs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg

Jag så hela matchen och tycker det är ett bra spel ändå. Brasilien borde ha avgjort kolla bara på Silvas nick mitt på målvakten + Neymas lägen som han brände.

Lätt att säga du la spel på krysset så här i efterhand. Hade du sagt det vid brasse vinst med? Eller skrev du det innan i tråden eller?
Gammal 2014-06-18, 05:31   #476

patrik_gs avatar

Standard

Citat:
Nu är det dags i 59-minuten att gå in live på Brasilien till (1.72) hos Bet365

4-Units
Citat:
Sista spelet blir Under 2.5 mål i Ryssland-Sydkorea till (1.72) @ Svs

Trött som fan nu men tycker det luktar lite mål här. Ryssland öser inte in mål precis och Sydkorea har inte sett bra ut inför VM och har ingen offensiv som skrämmer. Okej odds.

6-Units
Brasilien borde ha avgjort denna match efter detta skrevs. Att Silva INTE lyckas göra mål på sin nick på nära håll är ju helt otroligt. Sen hade man några lägen till att avgöra denna match. Men Mexicos målvakt var helt otroligt bra i denna match. Sen hade brassarna en sån dag då bollen bara inte vill in i mål.

Underspelet i Ryssland-Sydkorea satt då det blev 1-1. Såg ej matchen men spelet satt iaf
Gammal 2014-06-18, 11:32   #477

sittlers avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 191
Standard

Uruguay flest offsides mot England @1.68 Unibet.

Uruguay 6-2 mot Costa Rica.
England 0-7 mot Italien.
sittler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 12:30   #478

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 3934
Standard

De Vrij, Guzman och Van Persie alla i Neymar-läge att kunna ta ett kort för att bli avstängda nästa gruppspelsmatch om de så önskar. Unibet ger 2.25 på "över 10.5 varningspoäng" på Holland, d v s två gula kort totalt. Me like :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sittler (+5)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 12:44   #479

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
De Vrij, Guzman och Van Persie alla i Neymar-läge att kunna ta ett kort för att bli avstängda nästa gruppspelsmatch om de så önskar. Unibet ger 2.25 på "över 10.5 varningspoäng" på Holland, d v s två gula kort totalt. Me like :-)
Spelarna att ta kort finns på Ladbrokes för den som så önskar.

Senast redigerad av Tomte den 2014-06-18 klockan 12:47.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 12:45   #480

htsolna08s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1987

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
2.62 bet365
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td