Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-15, 09:38   #286

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

Var Elfenbenskusten bra i matchen?
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 10:00   #287

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 818
Standard

Såg aldrig matchen men enligt statistiken nedan verkar dom ha fört matchen åtminstone

http://www.flashscore.com/match/lQWD...h-statistics;0
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 10:29   #288

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Schweiz över 1.5 idag till 2.60 är ett spel jag tycker är riktigt bra.

Ecuador imponerade inte defensivt i träningsmatchen mot England som jag såg och hela försvaret var rätt virrigt.
Man var också ganska glada på att dundra på framåt där man iofs va rätt finurliga och gav England en hel del problem. Schweiz har ju klasspelare framåt i Drmic, Seferovic, Shaqiri, Stocker och Xhaka. Jag tror en hel del på Schweiz i detta mästerskap.

Med tanke på målkalaset det har hitintills vart i VM så förvånar de mig inte att Ecuador lyckas pilla in en boll och då måste schweizarna göra två vilket dom är fullt kapabla till då det här helst är en match man ska vinna för att ha en chans på gruppsegern före Frankrike och slippa få möta Argentina i en åttondelsfinal som jag är övertygad om kommer springa hem grupp F.

Vad har ni andra för tankar kring dagens fajter??
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 10:39   #289

Emanresus avatar

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Schweiz över 1.5 idag till 2.60 är ett spel jag tycker är riktigt bra.

Ecuador imponerade inte defensivt i träningsmatchen mot England som jag såg och hela försvaret var rätt virrigt.
Man var också ganska glada på att dundra på framåt där man iofs va rätt finurliga och gav England en hel del problem. Schweiz har ju klasspelare framåt i Drmic, Seferovic, Shaqiri, Stocker och Xhaka. Jag tror en hel del på Schweiz i detta mästerskap.

Med tanke på målkalaset det har hitintills vart i VM så förvånar de mig inte att Ecuador lyckas pilla in en boll och då måste schweizarna göra två vilket dom är fullt kapabla till då det här helst är en match man ska vinna för att ha en chans på gruppsegern före Frankrike och slippa få möta Argentina i en åttondelsfinal som jag är övertygad om kommer springa hem grupp F.

Vad har ni andra för tankar kring dagens fajter??
Viktigt att tänka på är att planen blir lite som Ecuadors hemmaplan, den ligger på cirka 1200m höjd och det är betydligt lättare för Ecuador (som väl normalt spelar på runt 2500m eller något) att spela än för Schweiz.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 11:04   #290

Galeocerdo cuviers avatar

Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Jag såg den första halvleken innan jag somnade. Elfenbenskusten var bedrövligt i defensiven, riktigt virrigt. Man var dock hyfsat vassa offensivt.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 11:11   #291

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Schweiz gick till vm för att de hamnade i lättaste gruppen på jordklotet
sedan har de bara mött skitlag förutom kroatien hemma
Varför tror du på dem ?

[EQUOTE=Riise;349583]Schweiz över 1.5 idag till 2.60 är ett spel jag tycker är riktigt bra.

Vad har ni andra för tankar kring dagens fajter??[/QUOTE]
Gammal 2014-06-15, 11:13   #292

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Viktigt att tänka på är att planen blir lite som Ecuadors hemmaplan, den ligger på cirka 1200m höjd och det är betydligt lättare för Ecuador (som väl normalt spelar på runt 2500m eller något) att spela än för Schweiz.
Bra spaning där men schweizarna borde ha tagit med detta i beräkningen i sina förberedelser före VM och tränat på lite högre höjd en period tycker man. Finns en del berg i hemlandet inte minst. Sen är Ecuador ett väldigt starkt hemmalag som du påpekar men ett väldigt svagt bortalag. Intressant att se hur mycket "hemmaplan" man får när det spelas i Brasilien.
Lär ju påverka deras prestationer en hel del..
Gammal 2014-06-15, 11:25   #293

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Schweiz gick till vm för att de hamnade i lättaste gruppen på jordklotet
sedan har de bara mött skitlag förutom kroatien hemma
Varför tror du på dem ?
Tycker det är ett spännande lag som har en av VM:s bästa coacher i Hitzfeld som skördat stora framgångar i sin tränarkarriär. Bland annat med två CL titlar. Cupspel är något han är bevisat duktig på.
Ålderspannet på nyckelspelarna är perfekt och dom står på toppen av sina karriären. Man har ett försvarsspel som håller hög klass. Kollektivet tar alltid jobbet och gör det svårt för motståndarna samtidigt som man har både spets och bredd framåt med flera intressanta spelare. Ett kontringsspel som är rätt vasst.

Sen finns de ju negativa saker som du nämner att man inte mött superbra motstånd i kvalet och att dom inte riktigt på så sätt blivit testade men man var det enda lag som slog Spanien för fyra år sedan och nu är laget fyra år bättre.

Bara man håller Senderos utanför startelvan som man troligtvis gör när man satsar på ett mittbackspar i Djourou och von Bergen och petar in en Yann Sommer i målet som haft en kanonsäsong i Basel istället för Benaglio så tror jag dom överraskar många.

De va mina tankar iaf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Gammal 2014-06-15, 11:52   #294

Sharp$: 818
Standard

Vill tipsa om Belgien - Algeriet här också. Oddset på Belgien -1 och -1.5 är enligt mig

riktigt snett satt. Jag fick 2.73 på Belgien -1.5 för några dagar sen (2.64 pinnen nu).

Algeriet kvalade in i en grupp med Mali, Benin och Rwanda, inte direkt skräckinjagande
motstånd.

Ska villigt erkänna att jag inte sett dom spela men Belgien och deras spelare har jag följt en hel del och här finns det potential och en sjuhelvetes massa kvalité. Obesegrade i hela kvalet hit mot betydligt bättre lag än Algeriet och bara 4 insläppta mål på 10 matcher
putte64 (+10)
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 11:57   #295

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8324

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

I kväll blir det första live matchen
J-t laddad
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 12:42   #296

sittlers avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 191
Standard

Benzema målskytt Nordicbet @2.15 är taget.

Ligger runt 1.90 på andra bolag vilket jag tycker är mer korrekt.
sittler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 13:16   #297

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 591
Standard

2.24 pinnen på Benzema.
sittler (+3)
Stooges är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 13:20   #298

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Såg bara första halvlek och det var Elfenbenskusten som hade matchen då i alla fall. Men Hondas mål... Fy fan vad snyggt! Det gick brutalt fort från mottagning med högerfoten till en bomb med vänstern upp i målvaktens högra.. Herregud.

Edit:

https://www.youtube.com/watch?v=y9pgtt47As4

Senast redigerad av oggeb den 2014-06-15 klockan 13:22.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 15:22   #299

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1935
Standard

Må jobbe meg opp til 10 forum posts her..
Ser jeg har gått glipp av mange go-kamper mens jeg har vært borte :/
motsi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-15, 15:25   #300

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1935
Standard

Mulig jeg er forsinket, men hvor finner jeg målskytt hos Pinnacle?
motsi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td