Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-12, 11:51   #151

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Långsökt och långsökt, det är ju inte första gången man skulle sett ett straffavgörande, och om det skulle bli så är det väl inte oväntat att Hulk får lägga en. Det finns dessutom en risk att Neymar blir skadad och inte alls deltar. Om man inte förutsätter att Neymar eller Fred avgör i finalen så tycker jag nog Hulk är ett roligt spel. Jag jämför gärna med travet, där är en 35 oddsare ingen självklarhet att hitta.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-12, 11:57   #152

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Det finns dessutom en risk att Neymar blir skadad och inte alls deltar.
Den risken finns väl på samtliga spelare under turneringen?
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-12, 12:07   #153

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Tycker det känns som om Belgien överskattas och Bosnien underskattas.

Honduras spelade riktigt hårt och grisigt emot England, känns som ett lag som kan ta många kort i turneringen (vilket jag tror någon i tråden nämnde).
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-12, 12:09   #154

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Den risken finns väl på samtliga spelare under turneringen?
Ja självklart är det så, sedan är risken givetvis större att det drabbar en klen, teknisk ordinarie spelare, som kommer att sparkas ner oftare. Fördelen med ett fritt forum är att jag uttrycker åsikter om spel jag tycker är intressanta, vill man inte haka på så låter man bara bli. Det blir lite tråkigt att bara spela på att Brasilien vinner VM till 2 ggr pengarna tycker jag. Min filosofi är att hitta högre odds och vinna mer men sällan.
Gammal 2014-06-12, 12:30   #155

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ja självklart är det så, sedan är risken givetvis större att det drabbar en klen, teknisk ordinarie spelare, som kommer att sparkas ner oftare. Fördelen med ett fritt forum är att jag uttrycker åsikter om spel jag tycker är intressanta, vill man inte haka på så låter man bara bli. Det blir lite tråkigt att bara spela på att Brasilien vinner VM till 2 ggr pengarna tycker jag. Min filosofi är att hitta högre odds och vinna mer men sällan.
Snabb höftning, ändå med lågt räknade odds:

Odds att Brasilien går till final: 2.50
Odds att det blir ett straffavgörande: 3
Odds att Hulk är på plan när straffavgörandet sker: 2
Odds att han får lägga en straff: 1.50
Odds att han sätter den: 1.50
Odds att det dessutom är den sista målet som sker: 5

Odds= 168
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DamageINC (+10)
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-12, 12:31   #156

Oscars avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3519
Standard

Skulle vilja se kortspel på Australien.

Följer någon på twitter som skriver allt möjligt inför fotbolls-VM. Bland annat detta.
https://twitter.com/OptaJoe/status/475245549789011968

Borde väl räknas som benknäckargäng om något?

Senast redigerad av Oscar den 2014-06-12 klockan 12:37.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-12, 12:35   #157

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Fördelen med ett öppet forum är också att man kan ifrågasätta andras åsikter när de har svag argumentation för att se om några mer välgrundade argument tittar fram. Alla här jagar ju information, så det är rätt grundläggande.

Tillbaka till ämnet: Mitt mest intressanta spel tycker jag är nedanstående då det känns som Argentina fått ett alltför stort favoritskap:

2014-06-25 19:002014 FIFA World CupBosnia to win group F Outright 400 8.250

Dessutom spel på att det blir flest mål i grupp C respektive H till 12 och 10 gånger pengarna. Tycker inte att de grupperna har mindre chans än några andra att skapa mål, utan snarare tror jag på att lagen i dessa öppna grupper ser sina chanser att gå vidare med någon trepoängare och inte kommer fegspela.

2014-06-26 19:002014 FIFA World CupGrupp C most goals Outright 400 12.000

2014-06-26 19:002014 FIFA World CupGrupp H most goals Outright 400 10.000
Gammal 2014-06-12, 12:42   #158

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Fördelen med ett öppet forum är också att man kan ifrågasätta andras åsikter när de har svag argumentation för att se om några mer välgrundade argument tittar fram. Alla här jagar ju information, så det är rätt grundläggande.

Tillbaka till ämnet: Mitt mest intressanta spel tycker jag är nedanstående då det känns som Argentina fått ett alltför stort favoritskap:

2014-06-25 19:002014 FIFA World CupBosnia to win group F Outright 400 8.250

Dessutom spel på att det blir flest mål i grupp C respektive H till 12 och 10 gånger pengarna. Tycker inte att de grupperna har mindre chans än några andra att skapa mål, utan snarare tror jag på att lagen i dessa öppna grupper ser sina chanser att gå vidare med någon trepoängare och inte kommer fegspela.

2014-06-26 19:002014 FIFA World CupGrupp C most goals Outright 400 12.000

2014-06-26 19:002014 FIFA World CupGrupp H most goals Outright 400 10.000
Grupp C låter rimlig, men tror du verkligen på grupp H? Ryssland har en imponerande defensiv, Belgien ser tighta ut där bak. Sydkorea lär veta att det är kontringar som är deras chans till avancemang.

Lycka till
Gammal 2014-06-12, 12:48   #159

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Standard

Har någon här inne snubblat över något officiellt uttalande från FIFA angående hur dom jobbar med alla målkameror nu under VM? Hittar bara artiklar ifrån nyhetssajter men inget officiellt ifrån FIFA.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-12, 12:50   #160

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Har någon här inne snubblat över något officiellt uttalande från FIFA angående hur dom jobbar med alla målkameror nu under VM? Hittar bara artiklar ifrån nyhetssajter men inget officiellt ifrån FIFA.
http://quality.fifa.com/en/Goal-Line-Technology/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melvin (+50)
Gammal 2014-06-12, 13:08   #161

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Snabb höftning, ändå med lågt räknade odds:

Odds att Brasilien går till final: 2.50
Odds att det blir ett straffavgörande: 3
Odds att Hulk är på plan när straffavgörandet sker: 2
Odds att han får lägga en straff: 1.50
Odds att han sätter den: 1.50
Odds att det dessutom är den sista målet som sker: 5

Odds= 168
Där ser man...jag räknar bara på mitt evt spel...inte på vägen dit. Typ som på trav, spelar jag en hundring på 3 hästar som ger 3,25 i odds så är där en vinst om ngn av dem vinner. I detta fallet ligger Neymar på 16 ggr, lägst odds på att göra VM:a sista mål, därefter Fred. Dessutom gäller oddset enbart vem som gör sista målet. Det måste alltså inte ske efter straffar, men OM det blir förlängning och straffar så är det det som räknas. Det är alltså ett vad på att en av Brasiliens forwards gör VM:a sista mål, känns inte helt osannolikt i min värld. Själv tycker jag t ex att det är betydligt roligare att spela på att Holland hamnar före Spanien i gruppen...men å andra sidan har jag alltid tyckt om Holland 😉
Gammal 2014-06-12, 13:26   #162

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Där ser man...jag räknar bara på mitt evt spel...inte på vägen dit. Typ som på trav, spelar jag en hundring på 3 hästar som ger 3,25 i odds så är där en vinst om ngn av dem vinner. I detta fallet ligger Neymar på 16 ggr, lägst odds på att göra VM:a sista mål, därefter Fred. Dessutom gäller oddset enbart vem som gör sista målet. Det måste alltså inte ske efter straffar, men OM det blir förlängning och straffar så är det det som räknas. Det är alltså ett vad på att en av Brasiliens forwards gör VM:a sista mål, känns inte helt osannolikt i min värld. Själv tycker jag t ex att det är betydligt roligare att spela på att Holland hamnar före Spanien i gruppen...men å andra sidan har jag alltid tyckt om Holland 😉
Missuppfattade i så fall spelet. Letar du högoddsare måste det finnas bättre spel - värdet är, trots missuppfattningen högst tveksamt. 16 ggr pengarna på Neymar låter som bättre värde.
Gammal 2014-06-12, 13:34   #163

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Standard

Sitter å funderar lite på Tysklands oddset. Många ser ju dem som utmanare till att vinna hela köret... Vettifaaaan om jag är villig att gå så långt, tror det blir Brazil, men det känns väl ändå som att Tyskland borde kunna manövrera ut Portugal? Åtminstone inte förlora? Hur är det med produktiviteten efter Reus skadan som nog kommer göra mer skada än vad många tror?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-12, 13:50   #164

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Sitter å funderar lite på Tysklands oddset. Många ser ju dem som utmanare till att vinna hela köret... Vettifaaaan om jag är villig att gå så långt, tror det blir Brazil, men det känns väl ändå som att Tyskland borde kunna manövrera ut Portugal? Åtminstone inte förlora? Hur är det med produktiviteten efter Reus skadan som nog kommer göra mer skada än vad många tror?
Visst att Reus borta är trist. Podolski tackade för förtroendet med 1 mål och 3 assist i fredags. Visst att det var mot sopigt motstånd men ändå, han är ofta bra i landslaget och kommer göra bra ifrån sig.
Gammal 2014-06-12, 13:57   #165

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Var hittade du Dzeko till 51 ggr pengarna. Har själv funderat på honom. Räcker med proppen ur mot Iran, så är han med och fightas om det i en turnering som blir allt mer målsnål för varje gång den spelas.
http://www.oddschecker.com/football/...top-goalscorer

Där har du jämförelse på "Bästa målgörare"

td