Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-08, 23:38   #91

Lawios avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Finns footballfunnies på betsson dessa tre har jag tänkt på:

Spelade ytterst lite på dopingfall i VM till 95 gånger, läste en artikel om att Brassarna har otroliga problem att klara dopingtesterna själva, dom ligger inte i framkant här direkt. Har importerat ett labb utifrån men detta labb är inte ens säkert det hinner bli klart. Att det ska ske ett dopingfall på 95 VM ser jag som ganska bra odds. Men som sagt ett jättelitet spel såklart då det inte är speciellt troligt.

Har även kikat åt skallning i någon match men funderar vad som krävs för att det ska räknas som en skallning. Räcker det med en nudd med huvud mot huvud så är det ju ett klockrent spel, sådana företeelser händer ju med jämna mellanrum och i VM kan det bli ganska starka känslor. 24 gånger hos betsson.

Sen känns det tredje spelet som en fullständig bank, "att någon tar av sig tröjan" till 1,49 hos betsson, någonstans mellan 150-180 mål väntas i VM, att någon i eufori eller dumdristighet tar av sig tröjan känns som mycket troligt. Frågan är bara definitionen, om det räcker att man drar upp tröjan över ansiktet för att visa något budskap eller om verkligen allt måste av.

Neymar få ett gult kort för filmning (tyvärr jag är Barca-fan) känns också långt ifrån otrolig, 3 gånger pengarna.

Vad säger ni? Detta var bara mina tankar.
Dopning spelet ser jag svårt att den ska in.

Skallning kommer att ske.

Att Neymar får gult för filmning är svårt, isåfall så måste domaren vara jävligt modig. Han är den största stjärnan i VM. Alla förväntar sig att han ska spela alla matcher.

Att någon tar av sig tröjan är självklart, bank på den
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 23:45   #92

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lawio Visa inlägg
Dopning spelet ser jag svårt att den ska in.

Skallning kommer att ske.

Att Neymar får gult för filmning är svårt, isåfall så måste domaren vara jävligt modig. Han är den största stjärnan i VM. Alla förväntar sig att han ska spela alla matcher.

Att någon tar av sig tröjan är självklart, bank på den
Klart doping är svårt att ske, därför den ger 95 gånger Men däremot tror jag det händer klart fler gånger än 1 på 95 VM

Skallning kommer att ske? 24 gånger såsen får du att låta som en bank

Någon kommer kränga tröjan ja, känns stensäkert.

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-05-08 klockan 23:47.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 00:08   #93

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6074
Standard

Är inte "Blir någon tränare utvisad under en match?"
@2,45 ganska intressant?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 00:14   #94

sirlarssons avatar

Standard

Jo helt klart Seebbo. Finns endel roliga här.

Men återigen, ingen som har koll på Australiens kommande VM-lag?
Gammal 2014-05-09, 00:35   #95

sirlarssons avatar

Standard

Dessa spelare har varit med typ varje kvalmatch till VM för Australien:

North, J - Thompson, A - Cornthwaite, R

Ger 6, 6,50 och 6,50. Där låter det extremt spännande.

Problemet är att ingen av dessa har spelat dom 5 träningsmatcher Australien har spelat sen dess, undra vad det beror på? Någon som vet?
Gammal 2014-05-09, 00:37   #96

sirlarssons avatar

Standard

Har Australien bytt coach kanske? Verkade vara en tysk innan och nu en Australiensare.
Gammal 2014-05-09, 09:09   #97
Cc

Ccs avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Har Australien bytt coach kanske? Verkade vara en tysk innan och nu en Australiensare.
Postecoglou tillträdde i slutet av Oktober förra året. Han inledde en generationsväxling ganska direkt. Archie Thompson är nog helt iskall, 35 bast nu och verkar inte vara påtänkt alls. Jade North är försvarare, 32 bast och det är nog samma är. Båda har kommit tillbaka till Oz efter proffskarriärer.

Cornthwaite kan vara intressantare, han har gjort det bra men inte varit med på slutet då hans proffsliga haft uppehåll. Han är ansedd som "för långsam" av "the public" men kan kanske komma med pga sin rutin då nuvarande backbesättning är ganska färsk! Han nämns iaf i blaskorna som en aktuell kandidat!
sirlarsson (+3)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 09:20   #98

Oscars avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3519
Standard

Skallning känns som ett intressant spel.

Frågan är hur betsson ser på det. Måste det vara en skallning a la Zidane eller räcker det med att de står och tjafsar och skallar varandra "lite lätt"?
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 09:41   #99

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Finns footballfunnies på betsson dessa tre har jag tänkt på:

Spelade ytterst lite på dopingfall i VM till 95 gånger, läste en artikel om att Brassarna har otroliga problem att klara dopingtesterna själva, dom ligger inte i framkant här direkt. Har importerat ett labb utifrån men detta labb är inte ens säkert det hinner bli klart. Att det ska ske ett dopingfall på 95 VM ser jag som ganska bra odds. Men som sagt ett jättelitet spel såklart då det inte är speciellt troligt.

Har även kikat åt skallning i någon match men funderar vad som krävs för att det ska räknas som en skallning. Räcker det med en nudd med huvud mot huvud så är det ju ett klockrent spel, sådana företeelser händer ju med jämna mellanrum och i VM kan det bli ganska starka känslor. 24 gånger hos betsson.

Sen känns det tredje spelet som en fullständig bank, "att någon tar av sig tröjan" till 1,49 hos betsson, någonstans mellan 150-180 mål väntas i VM, att någon i eufori eller dumdristighet tar av sig tröjan känns som mycket troligt. Frågan är bara definitionen, om det räcker att man drar upp tröjan över ansiktet för att visa något budskap eller om verkligen allt måste av.

Neymar få ett gult kort för filmning (tyvärr jag är Barca-fan) känns också långt ifrån otrolig, 3 gånger pengarna.

Vad säger ni? Detta var bara mina tankar.
Kommer någon spelare påträffas med doping under VM har sänkts till 45 nu.

Blev intresserad av skallningsspelet och var som du lite osäker på definitionen på det spelet så tog en kula för laget och kollade med deras chatt.

Frågade om det krävs att man tar sats med nacken och levererar en ordentlig skalle eller räcker det med att man siktar på den andres skalle och touchar något lätt?

Citat:
Dem menar att en spelare måste med mening skalla en annan, det behöver inte vara en nackvridning som du skrev tidigare men det ska inte vara som en del av spelet eller att det sker av misstag.
Då frågade jag: Okej så att det räcker med att en spelare går upp med huvudet lite lätt mot en spelare och menar det?
Citat:
Ja precis, så länge det inte är en del av spelet eller av misstag eller olycka.
Fick iväg knappa 2 U på det spelet.

Sen tror jag mig ha hittat några intressanta spel.

Kommer en supporter invadera planen till 4.00. Känns som att det händer titt som tätt under större matcher och det finns nog många brasilianare som vill krama någon av sina idoler? Finns även en del uppmärksamhetskåta människor som gärna får fem sek i rampljuset. Sen vet jag inget om säkerhetspådraget inför detta VM men det lär ju vara ganska så stort, men det är det även i CL-Finaler och El Clasico etc. Sen vet man ju inte om den nya policyn med att dom inte filmar planstormare kan få folk att lugna ner sig. Ska kika runt lite mer.

Mål att bli avgjort via målkameror till 5.00. Känns ganska så bra. Räknas det 150-180 mål i turneringen samt att det är första gången systemet testas i stora evenemang så kommer det nog vilja testas en del. Är det minsta tveksamt så känns det som att dom kommer att kolla just därför att man nu kan kolla och domarna vill nog inte strunta i att kolla och sen få skit efteråt när möjligheten fanns det att vara helt säker på om det var mål eller inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oscar (+5), Abyss (+5)

Senast redigerad av Melvin den 2014-05-09 klockan 12:01.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 10:27   #100

sirlarssons avatar

Standard

Grymt gubbar att ni är så på tårna!
Gammal 2014-05-09, 10:48   #101

sirlarssons avatar

Standard

Jag tänker också att "någon spelare bli hemskickad pga av bristande diciplin". Detta är väl något som hänt typ varje VM det senaste?
Gammal 2014-05-09, 14:50   #102

Oscars avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3519
Standard

La en peng på skallning tidigare idag. Verkar vara borta nu, om det inte är jag som blivit blind.

Att någon åker fast för doping nere på 30ggr.

Edit: Skallning tillbaka.

Senast redigerad av Oscar den 2014-05-09 klockan 17:46.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 20:19   #103

Lawios avatar

Sharp$: 1771
Standard

Mexikos lag till VM. Skönt att man fick in Dos Santos

Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 20:20   #104

Abysss avatar

Sharp$: 318

Standard

Kommer någon Armadilla att beträda planen under en match? 45.00

Räknas Fuleco?
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 20:33   #105

Abysss avatar

Sharp$: 318

Standard

Det där med skallning är rätt intressant spel men vad avgör det hela?

Det krävs alltså inte att domaren blåser för att det ska räknas som skallning utan bara det visas i TV så räcker det eller har jag fattat det fel?

Sen undrar jag hur de bedömer en nickduell där spelaren som skallar ser den andra spelaren men ändå väljer att gå upp i duellen....eller det kanske klassas inom "vara som en del av spelet"
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td