Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-29, 18:07   #46

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Jag har också givetvis på Toni, min stora förhoppning där, han har sagt att han vill spela VM men han sätter press på Prandelli med sina uttalanden att han inte tror att han kommer få följa med. Dock fyller han en klar funktion förutom formen (Mest poäng i hela Serie A). 19 mål och tvåa i skytteligan så tillför han enorm rutin + han kan hoppa in och göra livet surt för många försvar med sin tyngd, Balo i all ära men här vet man verkligen vad man får.

Oddset är galet bra helt klart, nu sänkt till 23 gånger (kanske även det bra?), har också småpengar för jag fick inte spela mer än 78kr tyvärr men det blir ju hyfsad deg ändå om han skulle få chansen.

Sen spelade jag ju givetvis Sterling mycket på att Walcott skadade sig, dagen efter Walcotts tråkiga skada sjönk han från 4,0 till 2,50. Och nu kan köpas för runt 1,20-1,30.

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-04-29 klockan 18:08.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 19:35   #47

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6074
Standard

Toni kommer inte komma till VM. Prandelli har sin trupp och han ingår inte där.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 19:37   #48

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Toni kommer inte komma till VM. Prandelli har sin trupp och han ingår inte där.
Vilka anfallare är i prandellis trupp då?
Gammal 2014-04-29, 20:04   #49

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Vilka anfallare är i prandellis trupp då?
Och hur högt står Toni på "reservisten"? Hoppas fan Toni avslutar med några hattricks för att sätta lite griller i huvudet på Prandelli.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 21:23   #50

ohlzons avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Och hur högt står Toni på "reservisten"? Hoppas fan Toni avslutar med några hattricks för att sätta lite griller i huvudet på Prandelli.
Skulle tro att Toni flyttas högre och högre upp på listan. Formen går spikrakt uppåt och fortsätter det så här kanske det blir en plats till slut.
ohlzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 22:24   #51

sirlarssons avatar

Standard

Carjaval känns ju spännande efter det här, vad har Spanien för högerbackar förutom Arbeloa?
Gammal 2014-04-29, 23:16   #52

Seebbos avatar

Standard

I solocalcios nya fotbollsmagasin så uteslöt alla i panelen Toni från truppen. Balotelli är ju given. Gilardino verkar fortfarande vara med vilket jag kan tycka är lite konstigt och sen har vi Cerci och Cassano.

Så här sa Prandelli i mars.

”Jag har den största av respekten för stora spelare som Totti, Toni och Antonio Di Natale och de förtjänar ett mycket längre svar än det jag kan ge här. Jag väljer därför att säga samma som jag sagt tidigare om Francesco: Detta är spelarna jag har valt. Om nödsituationer uppstår, då letar vi vidare. De unga spelarna har de senaste veckorna brutit sig loss från sina skal och övertygat många tvivlare och visat att de kan hantera pressen.”

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2014-04-29, 23:18   #53

Seebbos avatar

Standard

Glömde att nämna, Rossi tror jag får åka med om han är i matchform. Kanske på Gilardinos bekostnad.

Gammal 2014-04-29, 23:20   #54

sirlarssons avatar

Standard

Jag hoppas på Immobile jag, har spelat honom.
Gammal 2014-04-29, 23:25   #55

sirlarssons avatar

Standard

Hur ska Rossi hinna i matchform är väl frågan dock.
Gammal 2014-04-29, 23:27   #56

Seebbos avatar

Standard

Jag hoppas att också att antingen Immobile eller Destro kommer med men troligtvis inte om inte någon blir skadad eller om Balotelli ballar ur i Milan nu i slutet.

Enligt italiensk media verkar Prandelli ha sin trupp kvar. Är väl tredjemålis som är lite oklart. Vet du om det finns odds på Scuffet?

Gammal 2014-04-29, 23:36   #57

sirlarssons avatar

Standard

Nej tyvärr inga odds där, 2,24 på Rossi känns lågt efter skadeproblemen?

Destro har nog gjort bort sig med sitt krogbråk vare va? Prandelli hatar tydligen sånt riktigt hårt enligt en Milanista polare.
Gammal 2014-04-29, 23:48   #58

Seebbos avatar

Standard

Ja Prandelli är hårt emot skandaler och även längre avstängningar i klubblaget.

Har lagt ett spel.

2014-06-12 22:00VM 2014Giaccherini att komma med i VM? NEJ FT 1 2.700

Tror Giaccherini får det svårt att komma med i år. Han har väl sett sådär ut i år i Sunderland men spelat upp sig lite på slutet, dock lite dålig koll på hur bra han varit. Däremot finns det betydligt mycket bättre spelare som gjort det betydligt bättre i bättre lag. Visst har han varit med mycket i landslaget de senaste åren. Men tycker oddsen är lite fel. 2.50 vore mer lagom.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
Gammal 2014-04-30, 00:21   #59

sirlarssons avatar

Standard

Ryggar den, känns 50/50. Har ej varit speciellt bra i Sunderland, inte ens startspelare många matcher.
Gammal 2014-04-30, 14:54   #60

Lawios avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Carjaval känns ju spännande efter det här, vad har Spanien för högerbackar förutom Arbeloa?
De har Juanfran från A. Madrid också.

Jag spelade att Carjaval skulle komma med i truppen till 5 ggr pengarna. De matcherna han gjorde mot Bayern München måste förbundskaptenen har sett, han var grym.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td