|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-25, 17:03 | #31 |
Lite uppdateringar:
• Fiorentinas anfallare Giuseppe Rossi är redo för comeback lagom till den italienska cupfinal om en dryg vecka. Giuseppe Rossi skadade knät den 5 januari i matchen mot Livorno, men nu är han redo för comeback. - Att han skulle vara tillbaka mot Bologna är inte omöjligt men kanske lite svårt, jag ser det som mer troligt att han blir uttagen till cupfinalen, säger Rossis vän och manager, Andrea Pastorello, enligt Gazzetta dello. • Nio brasilianska spelare kan jubla redan nu. Förbundskapten Luis Felipe Scolari bekräftar att de får plats i truppen till VM på hemmaplan. På torsdagen tog tränaren bladet från munnen och tillkännagav hur delar av hemmafavoritens trupp ser ut. Det rör sig om nio spelare som kan börja förbereda sig för turneringen, medan resterande 14 fortsatt hålls på halster. De lyckligt utvalda hittills är David Luiz, Oscar, Ramires, Willian, Paulinho, Julio Cesar, Thiago Silva, Fred och Neymar. Scolari förklarade att han ringt upp de aktuella spelarna och gett dem de glada nyheterna, men att truppen i sin helhet inte offentliggörs förrän 7 maj. Senast redigerad av Lawio den 2014-04-25 klockan 17:05. |
|
2014-04-25, 19:04 | #32 |
Nån som vet nåt odds på Luca Toni och för den delen Totti?
|
|
2014-04-25, 19:10 | #33 |
|
|
2014-04-25, 19:34 | #34 | |
Citat:
Tittar vi på de som har varit med i Italiens landslag i år och förra året så ser jag en eventuell plats för Toni. Det är en hel del "yngre och orutinerade" (men förvisso bra) spelare med som t.ex. Cerci, Destro, Immobile, Insigne, Sharaawy och "gamlingar" som Gilardino och Giovinco och den galne Baloteli. Tror att Toni har en chans men är som sagt ett långskott och beror ju en mkt på skador och hur säsongen avslutas. Totti är ett riktigt långskott, men läste nånstans (tror det var AB eller liknande blaska) att Lippi höll dörren öppen för Totti eller så var det att Totti fortfarande kunde tänka sig att spela för landslaget igen. Men för båda så tror jag att eventuellt kunna avsluta sina respektive karriärer med ett VM i Brasilien är svårt att tacka nej till. Vilken sida hittade du oddsen på? Senast redigerad av kusagwa den 2014-04-25 klockan 20:07. |
||
2014-04-25, 19:37 | #35 |
Finns på betsson. Du kanske inte ska använda ordet n*ger dock kan tas väldigt illa upp. Men tack för reflektionen.
|
|
2014-04-25, 20:09 | #36 |
|
|
2014-04-25, 20:42 | #37 |
Någon som vet något om portugals "långskott"?
Jose Fonte Rafa Lica Adrien Silva Andre Almeida Andre Gomes Andre Martins Vieirinha Cédric Någon trolig här? |
|
2014-04-26, 11:26 | #38 |
|
|
2014-04-29, 16:25 | #39 |
Någon som har någon pejl på Holland?
Rekik 6,45 Schaken 4,50 Vilhena 5,50? För övrigt finns Henderson kvar till 1,50 på UB, endast skada emot som jag tidigare sagt (minst 80%). Han är en mycket trolig starter för England. |
|
2014-04-29, 16:34 | #40 | |
Citat:
Synd som satan bara att Walcott är skadad, där försvinner den bäste offensive spelaren efter Rooney (min åsikt, så ingen episk debatt nu) och som med sin speed hade kunnat utmana och ge en ytterligare en dimension till Englands offensiva spel. |
||
2014-04-29, 16:36 | #41 | |
Citat:
Sen behöver du inte vara orolig för Walcott, där kommer Raheem Sterling in som varit PLs bästa spelare efter nyår som Kalle Karlsson skrev. Senast redigerad av sirlarsson den 2014-04-29 klockan 16:38. |
||
2014-04-29, 16:39 | #42 |
Många verkar inte tro att Nasri kommer med jag spelade till 5 gånger för 1,5 månad sen drygt, nu nere i 1,43. Satan vad pengar det ska ha kommit in där, volymerna var inte jättelåga på dessa spel då jag och flera kompisar har spelat ansenliga summor.
|
|
2014-04-29, 17:45 | #43 | |
Citat:
Men är absolut orolig för England då jag rankar Walcott högre än Sterling (kan lägga till att han mkt väl kan bli bättre än Walcott) för hade Walcott varit frisk och denna säsongen inte varit sämre än förra så hade jag definitivt låtit Walcott gå före. |
||
2014-04-29, 17:50 | #44 | |
Citat:
Kalle Karlsson sa att det är ganska troligt att han tom startar för England. Jag håller Kalle väldigt högt när det gäller PL, där är han förmodligen Sveriges bästa tillsammans med Niva. Jag får hålla med där, kanske Englands formstarkaste spelare. Dessutom ser jag alla Liverpools matcher så jag ser ju hur bra han är och kan dessutom objektivt säga att han utvecklats även defensivt, tar alltid sitt jobb och sliter även mycket i det tysta. Visst har han mer att bevisa men han är tillsammans med Barkley och Shaw Englands just nu två mest spännande ynglingar. |
||
2014-04-29, 18:04 | #45 | |
Citat:
Och säger inte emot dig om att Sterling är riktigt i form nu och att han tillsammans med Barkley och Shaw är det "nya" England som tillsammans med "äldre spelar" som exempelvis Wilshere och Walcott ska ta över efter "gubbgänget" med bland annat Gerrard, Cole, Lampard osv. Däremot om de båda att haft jämbördiga säsonger som jag nämner i inlägget ovan så had jag valt Walcott före och tror även att Hodgson hade gjort samma. Det är två relativt liknande spelartyper (Sterling huserar väl på högerkanten med så att jag inte misstar mig?) bland annat på grund av Walcotts rutin från tidigare mästerskap och att han helt enkelt har större livserfarenhet än Sterling. Walcott har ju som bekant bland annat fått uppleva det som Sterling kommer få uppleva, dvs en "nykomling" med mkt uppmärksamhet på sig tidigare i sin karriär (även fast av olika anledningar). Ja, Kalle Karlsson är definitivt bäste PL/Englands bloggare eller i dylikt i Svearige tillsammans med Niva. Fast Niva är roligare då det alltid är kul att se hans besvikelse när det går dåligt för Spurs Blir mitt sista inlägg för nu iallafall om Walcott vs. Sterling men som sagt fint hittat. Sitter själv och hoppas Toni då jag la in lite småregnar på hans uttagning till 40 ggr pengarna på Betsson och gårdagens två mål i Seria À skadade knappt mitt spel. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3) |
||
|