|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-26, 10:32 | #76 |
Det var bara en division emellan lagen ifjol. ÖFK var riktigt bra i Superettan ifjol. Synd på alla skador i år.
|
|
2014-04-26, 20:41 | #77 |
Sur förlust på Varberg spelet idag. Landskrona gjorde mål på sitt första anfall, sen var det Varberg för resten av matchen. I slutet av första halvlek får Landskrona målvakten frilägesutvisad och dessutom straff emot sig. Varberg spelaren skjuter för kung och fosterland, bollen har förmodligen inte landat än....
Varberg fortsätter att dominera och har flera klara lägen i andra halvlek. Kvitteringen kommer logiskt i 96:e minuten! Dock aningen sent.... |
|
2014-04-26, 22:01 | #78 | |||||||
Öster får inte till det, Värnamo nöjd med en pinne i derbyt? Orkar inte motivera mer.... Musse_Husse: Tror du på ny X-match för J Södra imorgon? Mycket som talar för det tycker jag. Senast redigerad av BroderH den 2014-04-29 klockan 11:53. |
||||||||
2014-04-26, 23:00 | #79 |
Jag ska kika på det imorgon när jag har gått igenom båda lagens förutsättningar för matchen.
|
|
2014-04-27, 10:43 | #80 |
Tjena boys! Idag tar Ljungskile emot Jönköpings södra i en av dagens två matcher i Superettan.
Vi går igenom lagen lite snabbt: Ljungskile: Ljungskile har fått en bra start i superettan och är än så länge obesegrade. Senaste matchen lyckades LSK få med sig 1 poäng borta mot GAIS (starkt!) genom att kvittera till 2-2 i slutskedet av matchen. Till dagens match mot Södra dras Ljungskile med två skador, Aaron Nichols & Robin Iglicar missar dagens match: Preliminär laguppställning: Alex Horwath - James Sinclair, Petter Björlund, Brandon McDonald, Niclas Andersen - Jakob Olsson, Aleksandar Kitic, Markus Gustafsson, Ken Sema - Jonas LIndberg, Hannes Stiller. (http://bohuslaningen.se/sport/1.3084...behalla-sviten) Jönköpings Södra: Södra har inte alls fått den start som de har önskat och ligger nästsist med endast 1 inspelad poäng. Den enda poängen kom tidigare i veckan mot Värnamo hemma där Södra kryssade. Södra hade fina chanser i framför allt andra halvlek att avgöra matchen, men hade för dålig skärpa i avsluten. Trots detta var det ett fall framåt eftersom jag tycker Södra spelade bättre än vad de har gjort i tidigare matcher. Till dagens match kommer Södra få två finfina förstärkningar där Joakim Karlsson (mittback) kommer tillbaks efter avstängning och Daryl Smylie (mittfältare och nyckelspelare) är skadefri. Den sistnämnda är grymt viktig att få tillbaks eftersom han kan på egen hand avgöra matcher. Nu vet jag inte om Smylie är tillräckligt frisk för 90 minuter, men jag räknar annars med ett inhopp. (http://www.jnytt.se/viktig-duo-tillb...-forsta-segern) Ljungskile vann båda matcher mellan lagen i fjol vilket gör att jag backar ur för att spela rak tvåa i dagens match eftersom jag tycker Södra är lite starkare lag på pappret. Jag tror dock att det kommer vara en rätt öppen match där båda lagen kommer få många lägen för mål. Jag får erkänna att jag har sämre insikt i Ljungskiles lag men ser att ”Killer” Stiller finns i laget och vi vet vad han gick för i IFK Göteborg. Södras absoluta vapen finns i Tommy Thelin, Fredrik Olsson och nämnda Smylie (om han får spela) som kommer vara rejäla hot i eftermiddag. Jag kommer därmed att spela över 2,5 mål och Pinnacle ger 2,07 i odds för detta. Senast redigerad av Musse_husse den 2014-04-27 klockan 10:47. Anledning: faktafel |
|
2014-04-27, 12:09 | #81 |
Tänk på att planen är otroligt dålig i Ljungskile. Svårspelat underlag brukar inte gynna överspel.
|
|
2014-04-27, 12:19 | #82 | |
Citat:
http://www.skanskan.se/article/20130...atch-installd- |
||
2014-04-27, 16:54 | #83 |
Ja en va usel i premiären. Tror det var jarelind som la ut en bild på sin twitter. Var inte mycket gräs..
|
|
2014-04-29, 11:53 | #84 |
Vad tror ni om ikväll? Är 2,20 spelbart på Ängelholm? Känns i minsta laget.
|
|
2014-04-29, 15:48 | #85 |
2.63 hos Pinnen nu, det tar jag.
|
|
2014-04-30, 20:08 | #86 | |||||||
Orkar inte starta en cuptråd:
Ett av Sveriges bästa lag mot ett av Sveriges mest överskattade lag. Hämtgurka på 1,86! Borde snarare vara 1,5.... Senast redigerad av BroderH den 2014-05-01 klockan 18:24. |
||||||||
2014-04-30, 20:14 | #87 | ||||||||
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|||||||||
2014-05-01, 12:29 | #88 | |
Citat:
|
||
2014-05-01, 13:05 | #89 | ||||||||
Citat:
Sen tänkte jag en dubbel med lite mindre insats med Ellos+MFF