Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-22, 13:20   #61

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5971

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2.79 på Värnamo "moneyline" hos Pinnen måste väl med ovanstående info vara ett bra bet?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 13:48   #62

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Bajen tar äntligen serien
Välkomna till friends
Gammal 2014-04-22, 13:50   #63

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 714
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
2.79 på Värnamo "moneyline" hos Pinnen måste väl med ovanstående info vara ett bra bet?
Kan vara tänkbart men jag känner att det finns kryssrisk idag. Södra har varit nära poäng i de senaste två matcher och jag tror som sagt att de tar sin första poäng idag istället.
Musse_husse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 14:01   #64

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2032
Standard

jo jag lirar X på den matchen....det blir oavgjort
lars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 18:23   #65

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Bajen tar äntligen serien
Välkomna till friends
Är det gårdagens starka insats du grundar det på, eller den övertygande segern mot Assyriska?
Gammal 2014-04-22, 18:49   #66

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Standard

Rygg på det krysset till (3.60) med 2-Units
Gammal 2014-04-22, 21:12   #67

patrik_gs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Musse_husse Visa inlägg
En match idag i superettan, länsderby mellan Jönköpings Södra och IFK Värnamo. Om Värnamo har fått en bra start i seren så går det inte säga detsamma om Jönköpings Södra som har startat med två raka förluster.
I senaste match mot Ängelholm spelade Södra riktigt bra och ledde välförtjänt med 1-0. Tyvärr var mittbacken Joakim Karlsson lite väl övertänd och drog på sig 2 gula kort innan 37 spelminuten. Därefter tog Ängelholm över matchen och kvitterade precis innan paus. Under andra halvlek fortsatte Ängelholm pressen och radade upp chanser. Lite ologiskt tar Södra ledningen i mitten av andra, men Ängelholm kvitterar och avgör matchen i slutet av andra halvlek.
FK Värnamo tog en riktigt fin skalp där de vann mot Östersund borta med 1-3. enligt rapporterna var Värnamo riktigt tillbacktryckta under stora delar av matchen, men visade prov på effektivitet i offensiven när tillfällen dök upp.

Nu till dagens match:
Södra dras av tunga skador och anstängningar. Smylie saknas på nytt och är det tyngsta förlusten tillsammans med nämnde Joakim Karlsson som är avstängd. Mycket ansvar i offensiven läggs på Tommy Thelin och Fredrik Olsson när Smylie är borta. (http://www.jnytt.se/nya-bakslag-pa-s...-smylie-saknas)
För Värnamo var David Engström, Carlos Gaete & Benjamin Fadi borta i förra matchen mot Östersund. De kommer alla troligtvis vara tillgängliga idag eftersom Värnamo Nyheter anger en skadefri trupp (http://www.varnamonyheter.se/artikel...a-ur-underlage)

Detta är grymt viktig match för framförallt Södra, Södra måste börja plocka poäng innan det kommer knorras på stadsparkens läktare. Mats Gren-sopan har redan tagit mycket energi i klubben och snart kommer fokus att enbart ligga på de uteblivna framgångarna på planen.
Värnamo trivs med tillvaron att ses som en underdog trots att tabellen visar något annat och kan spela mer avslappnat ikväll.

Även om en rak 2a lockar så väljer jag att spela på X (3,60 hos Bet365). Även om Södra fans inte kommer hålla med mig så tror jag att ett kryss kan vara en okej nystart efter all turbulens i klubben under senaste tiden (läs Mats Gren-gate). Krysset kan även motiveras av Södras skadesituation som ger en tunnare offensiv (Smylie är saknad).
Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Rygg på det krysset till (3.60) med 2-Units

Tack för denna

Inte varje dag man sätter ett kryss spel
Gammal 2014-04-22, 21:16   #68

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 714
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Tack för denna

Inte varje dag man sätter ett kryss spel
Lugnt, men man får nog tacka Värnamos målis som gjorde två svettiga räddningar i slutet
Musse_husse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 08:42   #69

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 513
Standard

Degerfors +0,5 mot Sirius runt 1.95-2.00 flera bolag (28e april kl 19.20)

De här två lagen tycks vara ganska jämnstarka. Sirius har visat sig vara överhajpat och får nog sikta in sig på hänga kvar denna säsong.

I egenskap av hemmalag tror jag på Degerfors som liten favorit. Att då få en +0,5 lina är mycket tacksamt.
zonwoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 10:13   #70

Standard

2014-04-25 18:20SuperettanSyrianska FC vs Ostersunds FK UNDER U 2.5 FT 1 1.962

Provar ett underspel ikväll i Syrianska - Östersund.

Två lag i kris möts. Syrianska plågas av ekonomiska besvär och hög spelaromsättning. Efter en inledande storförlust mot Sirius och en bortaförlust mot nykomlingen Varberg så kom äntligen första segern borta mot Landskrona senast. Bois hade dock en man mindre sedan i slutet av 1:a halvlek och vad jag sett av Landskrona i år har dom heller inte imponerat.

Östersund har STORA skadeproblem och nya spelare på skadelistan tillkommer varje dag känns det som. Senast var det Boakye som fick en knäskada och blir borta resten av säsongen. Till dagens match kan man bara skicka en trupp på 16 man!

Östersund har i de två senaste matcherna fört spelet men varit för ineffektiva i straffområdet. Dessutom har man varit sårbara för kontringar.

Två lag i spillror tycker jag talar för en målsnål match, särskilt eftersom jag håller ÖFK för det bättre laget, men pga av deras skadeproblem och oförmåga att göra mål så vågar jag inte spela en 2:a.

Senast redigerad av BroderH den 2014-04-25 klockan 22:33.
Gammal 2014-04-25, 18:55   #71

patrik_gs avatar

Standard

Läste idag i lokala tidningen med om alla skadorna i lagen. Under känns rimligt. Ryggar till (2.00) hos NB.
Gammal 2014-04-25, 19:46   #72

patrik_gs avatar

Standard

Underspelet skiter sig, ÖFK är verkligen dåliga mot förra säsongen. Kan inte skyllas allt på skadorna.
Gammal 2014-04-25, 22:32   #73

Standard

2014-04-26 15:00SuperettanVarbergs BoIS vs Landskrona 1 FT 1 2.050

Varberg är överraskande i delad serieledningen efter tre spelade matcher. Landskrona är redan inne i en krisfas och är näst sist.

Varberg har spelat bra på slutet och senast slog man oväntat Sirius borta med 3-2. Landskrona har stora skadebekymmer och kan enligt uppgift inte skicka en full trupp till Varberg. Spelmässigt har det varit lite upp och ner, fast mest ner. Senast var man i ledningen två gånger om hemma mot Syrianska, men en man mindre i över en halvlek blev övermäktigt.

Landskrona var inget vidare bortalag ifjol med 11 förluster på 15 försök. Under de två senaste säsongerna när båda dessa lag har spelat i Superettan har samtliga fyra möten slutat med hemmaseger.

Allt över 2 ggr tycker jag är riktigt bra spel.

Senast redigerad av BroderH den 2014-04-26 klockan 20:38.
Gammal 2014-04-25, 22:34   #74

Standard

Annars synd att inte Östersund kunde täppa till lite bättre. Nån som såg matchen? Noterar att Östersund släppt in totalt sju mål i år och samtliga har kommit den första halvtimmen i matcherna!
Gammal 2014-04-25, 22:51   #75

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Annars synd att inte Östersund kunde täppa till lite bättre. Nån som såg matchen? Noterar att Östersund släppt in totalt sju mål i år och samtliga har kommit den första halvtimmen i matcherna!
Såg halva matchen.
Syns att det var 2 serier mellan lagen förra året.
Östersund har ingenting i Superettan att göra just nu, har aldrig sett ett sämre försvar på den nivån.
Nu har jag iofs inte koll på skadeläget, kanske blir de bättre när alla är friska ???

td