Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-14, 22:43   #31

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Hur bra är Husqvarna? Sirius verkar vara riktigt bra i år, men man får 1,95 på +1,5 för Husqvarna. Är lite sugen.

Att Sirius vann med 5-1 mot Syrianska säger rätt lite då Södertälje-laget verkar vara riktigt under isen.
Sen är ju Sirius upphaussade efter svenska cupen också. Så finns det värde i matchen så ligger det på din sida. 2,01 och vänder inte pengarna riktning i morgon kanske det går att mjölka ut lite till. http://www.sbobet.com/euro/football/...s-husqvarna-ff
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 11:49   #32

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 714
Standard

Citat:
Hur bra är Husqvarna? Sirius verkar vara riktigt bra i år, men man får 1,95 på +1,5 för Husqvarna. Är lite sugen.

Att Sirius vann med 5-1 mot Syrianska säger rätt lite då Södertälje-laget verkar vara riktigt under isen.
Min uppfattning av HFF är att de har ett ramstarkt försvar och släpper till få målchanser för motståndarna. Offensivt ser det lite svagare ut men det finns ett rejält offensivt hot i Kapecevic. Honom har HFF stora förhoppningar att avgöra ett antal matcher åt dem under denna säsong.

Jag har spelat på HFF idag eftersom jag tycker Siruis har blivit alltför stora favoriter och jag tror att HFF mycket väl kan knipa 1 poäng på bortaplan trots att Sirius är ett förmodat topplag. Kanske låter lite klyshigt, men det är väldigt viktigt att HFF är med från start och står emot Sirius press under första 15 minuterna. Jag gissar att HFF kommer fokusera mycket att ha spelare hemåt i banan och undvika att åka på kontringar vid snabba spelvändningar.

Skadeläget för HFF: Michael Ibrahim (revbensskada), i övrigt är alla friska och det är samma trupp som mot Landskrona.
Musse_husse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 14:46   #33

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5971

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Musse_husse Visa inlägg
Min uppfattning av HFF är att de har ett ramstarkt försvar och släpper till få målchanser för motståndarna. Offensivt ser det lite svagare ut men det finns ett rejält offensivt hot i Kapecevic. Honom har HFF stora förhoppningar att avgöra ett antal matcher åt dem under denna säsong.

Jag har spelat på HFF idag eftersom jag tycker Siruis har blivit alltför stora favoriter och jag tror att HFF mycket väl kan knipa 1 poäng på bortaplan trots att Sirius är ett förmodat topplag. Kanske låter lite klyshigt, men det är väldigt viktigt att HFF är med från start och står emot Sirius press under första 15 minuterna. Jag gissar att HFF kommer fokusera mycket att ha spelare hemåt i banan och undvika att åka på kontringar vid snabba spelvändningar.

Skadeläget för HFF: Michael Ibrahim (revbensskada), i övrigt är alla friska och det är samma trupp som mot Landskrona.
Tack för info! Värdet är borta på +1,5 i mina ögon då det är sänkt till 1,85. Med bakgrund av din info så lirar jag istället:

2014-04-15 18:20SuperettanSirius vs Husqvarna UNDER U 2.75 FT 1 2.000
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 17:18   #34

Wagners avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Sen är ju Sirius upphaussade efter svenska cupen också. Så finns det värde i matchen så ligger det på din sida. 2,01 och vänder inte pengarna riktning i morgon kanske det går att mjölka ut lite till. http://www.sbobet.com/euro/football/...s-husqvarna-ff
Man skulle nog ha spelat igår. Till slut gick det upp för folk att Sirius harvat i Division 1 under några år.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2014-04-15, 20:58   #35

Wagners avatar

Standard

Jo jag vet att det är för sent att spela. Men tänkvärt att Unibet öppnade Sirius @ 1.50 och det rimmar dåligt med dryga 2 ggr på + 1.5 på bortalaget.

Fast det där hade väl ni aktiva koll på! 1-1 efter 79 min står det.
Gammal 2014-04-15, 21:47   #36

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6072
Standard

Citat:
Jo jag vet att det är för sent att spela. Men tänkvärt att Unibet öppnade Sirius @ 1.50 och det rimmar dåligt med dryga 2 ggr på + 1.5 på bortalaget.

Fast det där hade väl ni aktiva koll på! 1-1 efter 79 min står det.
Booreds mackapär hade bra koll på detta. Sen var iofs Husqvarna också från div. 1 men Sirius har blivit lite för hypade. Fotboll är ju inte alltid så lätt som man tror och bollen är rund så att säga

Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 21:50   #37

Standard

Sirius borde verkligen ha vunnit denna match. HFF kan tacka sin målvakt för 3 poäng.
Gammal 2014-04-15, 22:59   #38

Wagners avatar

Standard

Citat:
Sirius borde verkligen ha vunnit denna match. HFF kan tacka sin målvakt för 3 poäng.
Alla som gör fler mål än motståndarna vinner. Såna är reglerna och målvakten räknas också in i laget.

Som om inte Sirius var nog hypade efter cupen så vann dom ju borta mot Syrianska första matchen. 0-5 och syrianerna spelade allsvenskt i fjol och Sirius i Div 1 som sagt.

Men med tanke på konkurshot och magra lönekuvert (uteblivna?) undrar man ju hur det gick till. Det finns ju andra sätt att sko sig och Sirius droppade väl från 2.80 till 1.70-1.80 om jag minns rätt.

Kan ha varit årets första fix redan i premiären.
Gammal 2014-04-16, 08:40   #39

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Alla som gör fler mål än motståndarna vinner. Såna är reglerna och målvakten räknas också in i laget.
Du har inga kompisar som håller på Leeds hör jag
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:26   #40

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 714
Standard

Visst var HFF:s målvakt riktigt bra igår, men jag tycker inte Sirius skapade så värst mycket heta chanser. Visst hade de stort bollinnehav, men de hade stora problem att luckra upp HFF:s kompakta försvar.
Musse_husse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:28   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Musse_husse Visa inlägg
Visst var HFF:s målvakt riktigt bra igår, men jag tycker inte Sirius skapade så värst mycket heta chanser. Visst hade de stort bollinnehav, men de hade stora problem att luckra upp HFF:s kompakta försvar.
Skojar du? I första halvan av andra halvlek gjorde ju keepern 4-5 riktigt kvalificerade räddningar! Hade lätt kunnat stå 3-1 efter 65 min.
Gammal 2014-04-16, 15:10   #42

Wagners avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Du har inga kompisar som håller på Leeds hör jag
Inte vad jag vet. Däremot höll jag på dom själv ett tag.

Brorsan höll på Newcastle och hade köpt en vimpel från England och allt. Då var ju jag tvungen att hitta något eget lag och lotten föll på Leeds. Skriver lotten för det hade kunnat bli vilka som helst, mer intresserad var jag inte på den tiden. Det här var väl i samma veva som T-Forden introducerades i Sverige.

Hade också en vimpel och färgerna var vitt, blått och gult/guld funderade jag över lunchen. Visade sig stämma. Men strax efter det började jag intressera mig för spel om penningars värde och då blev det andra bevekelsegrunder för vilka man höll på.

Citat:
Skojar du? I första halvan av andra halvlek gjorde ju keepern 4-5 riktigt kvalificerade räddningar! Hade lätt kunnat stå 3-1 efter 65 min.
Och precis som vanlig räknas bara bollarna som går i mål. Vilket är synnerligen rättvist då alternativen är så mycket sämre. Sirius hade 9-1 i hörnor och 17-6 i avslut. Så med brottningsregler hade Sirius vunnit solklart. Frågan är om vi vill ha det så?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Musse_husse (+5)
Gammal 2014-04-16, 15:32   #43

Standard

Jag tycker fotboll borde vara en bedömningssport. De som ramlar snyggast vinner!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Musse_husse (+5)
Gammal 2014-04-16, 22:24   #44

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 142

Standard

Citat:
Och precis som vanlig räknas bara bollarna som går i mål. Vilket är synnerligen rättvist då alternativen är så mycket sämre. Sirius hade 9-1 i hörnor och 17-6 i avslut. Så med brottningsregler hade Sirius vunnit solklart. Frågan är om vi vill ha det så?
Var hittar man skottstatistik och statistik för hörnor?
ebbot89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 22:29   #45

Wagners avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ebbot89 Visa inlägg
Var hittar man skottstatistik och statistik för hörnor?
Just denna gång hitta jag det här. http://www.unt.se/sport/sirius-forlu...n-3101477.aspx

Men vill man ha andra matcher än Sirius så finns det säkert andra forum. Så jag bollar frågan vidare.
Svara

td