|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-06-24, 01:28 | #211 |
Obegripligt att Öster kan vara favoriter i match efter match och tillika på bortaplan. Hur länge ska gamla meriter få gälla?
Enköping spelade i Allsvenskan 2003 men det har inte hjälpt dom ett dugg. http://svenskfotboll.se/cuper-och-se...ble&ftid=50279
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+5) |
|
2014-06-25, 10:19 | #212 |
Läste på SBR att det var någon filur som ville sälja info om uppgjord match mellan Gais-Assyriska.
Kan vara värt att ha i åtanke. |
|
2014-06-25, 17:02 | #213 |
2.24 på Gais hemma mot Assyriska måste vara riktigt bra. Gais är bättre än tabelläget och kanske kan tränarbytet göra gott? Det började ju bra med bortaseger mot Bajen iaf. Assyriska är ett hopplöst lag som Gais bör slå tycker jag.
|
|
2014-06-29, 11:18 | #214 | |||||||
Jag har hittat ett intressant underspel i Superettan idag. Nykomlingarna Husqvarna rivstartade serien och var med i toppen efter de första omgångarna. Sen dess har det gått tyngre. På de 10 senaste matcherna har man förlorat 8 och inför dagens match har man förlorat 6 raka matcher. På dessa 10 matcher har man lyckats göra 5 mål. 2 av dessa kom mot Syrianska i förra matchen då man även tog ett steg framåt rent spelmässigt. Man ska dock komma ihåg att Syrianska är bland de lag som släpper inte flest mål i serien. Varberg har överraskat många och har faktiskt häng på en allsvensk kvalplats när nästan halva serien är spelad. Senast förlorade man mot topplaget Ljungsskile och det är inte mycket att säga om, men man har nyligen spelat oavgjort mot Värnamo samt slagit GIF Sundsvall. På bortaplan har man gjort 8 mål på 7 matcher. Jag tycker underspelet känns intressant då Husqvarna har ruskigt svårt att göra mål. Varberg å sin sida plockar många poäng men tar sällan storsegrar. Dessutom såg Husqvarna lite bättre ut senast så jag tror det kan bli en jämn match. Jag spelade under 2,5 mål till 2,04 igår och oddsen har droppat något. De flesta bolag ligger runt 1,90-1,95 men både Marathon och Pinnen har odds kvar över 2 ggr och det tycker jag är spelvärt. |
||||||||
2014-07-25, 11:08 | #215 |
Jag la en slant på Öster - Ängelholm 2 5,0 @bet365.. Tycker att dom håller Oster som alldeles för hög favorit i denna match då dom varit ganska svaga på hemmaplan.. Det känns som det är en match som kan gå lite hur som helst men med oddest på 5 ggr pengarna kan iaf inte jag motstå en slant på en rak 2a
|
|
|