|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-03-28, 18:52 | #1 |
Milan- Lazio 28/3 (20:45)
Milan- Lazio: 2 ML (Pengarna tillbaka vid kryss) till oddset: 3.80 hos Bet24
Förlust i veckan för Milan med 1-0 borta mot Parma efter sent avgörande. Man tappar mark på Roma/Inter. Pressen på tre poäng är stor här efter Romas vinst igår. Men Milan har inte varit bra alls i dom senaste matcherna och har nya avbräck tll denna match. Dinho och Pirlo avstängda. Målvakten Abbiati skadade sig senast och in med Dida i målet. Dessa spelare saknas också: Beckham, Onyewu, Nesta, Bonera, Mancini och Kaladze. Pato är högst osäker till spel också. Lazio har efter en tung period nu två raka 2-0 segrar. Vinsterna mot Cagliari borta och Siena hemma. Inga storlag precis, men bra för självförtroendet. Dabo, Meghni, Manfredini och Matuzalem borta i Lazio. Visst Milan har 11-6-2 på hemmaplan mot Lazio. Men Milan är alldeles för stora favoriter här. Med tanke på deras dåliga form + alla spelare som saknas. Över fem gånger på raka tvåan. Jag testar ML här på Lazio. Insats: 3-Units
2010-03-28, 20:24 | #2 |
Ryggar!
2010-03-28, 20:33 | #3 |
Kollade oddsen nyss och såg att BS hade höjt oddset på Lazio. Hade 3.90 på ML te.x.
2010-03-28, 20:36 | #4 |
Nu ska jag se matchen.
2010-03-28, 21:17 | #5 |
Jag fick bara 3,50 men satsade inte så mycket pengar iaf. Milan leder för er som undrar
2010-03-28, 22:59 | #6 |
1-1 blev det och pengarna tillbaka.
Lazio var minst lika bra och kunde vunnit denna match om man satt sina chanser. Milans mål på en mycket billig straff, typiskt storlagen med billiga straffar. Hade väntat mig mer, men alltså bara insatsen tillbaka. Nya tag.
2010-03-28, 23:12 | #7 | |
Citat:
Även om jag hade pengarna på Milan. Men dom sög verkligen. X var nog rättvist. Billig straff håller jag med om, även om han inte hade stått ivägen där så hade inte flamini hunnit upp bollen, och det även fanns en andra back där bak som hade sparkat iväg den. Men alla storlag får mer straffar, även om jag inte tycker milan är ett storlag nu. |
||
|