Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-23, 22:27   #31

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Oklart varför man är så engagerad i just detta spel, men det här verkar gå åt pipan.

Öster - Jönköping förutsägelse:
1-0 43'
1-1 54'
2-1 74'
2-2 87'
Inte så illa. Dom två första kom i fel ordning men annars så. 2-3 var bara en formsak, inte ens i VM klarar dom ju av att försvara sina ledningar så varför Öster?

Trippeln Gais, Sirius och Jönköping bör ha gett en bit över hundra.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 21:02   #32

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Århundradets skräll idag, liket lever.

Jag var förövrigt väldigt nära att spela Degerfors, men då jag har insett att i princip alla fotbollsmatcher det senaste året har slutat tvärt emot vad mina instinkter säger så stod jag över. Paradoxalt nog så borde det ha resulterat i en ännu säkrare seger för Degerfors men ibland kan det säkert uppstå någon form av förvirring på Riggverket. Jag har bestämt mig för att totalt sluta spela på fotboll, jag ser ingen form av logik i någonting längre.
Wagner (+20), Cazzius (+5)

Senast redigerad av Slurf den 2014-06-26 klockan 21:13.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 23:16   #33

Wagners avatar

Standard

Fast den här gången tar jag åt mig lite av äran själv. Anti-jinx eller vad det ska kallas? https://www.sharps.se/forums/351844-post211.html

Ja det där var inget jag slängde ur mig på måfå utan man får bläddra till inlägget innan för att förstå sammanhanget. Eller klicka på länken. https://www.sharps.se/forums/351693-post210.html

Ljungskile borta för Sirius nästa gång och nu får det fan räcka. Illa nog att dom slagit både Sundsvall och Hammarby. Öster möter Bajen hemma och vad ska man önska sig där? Får bli Hammarby för det är den duellen jag känner mest skräck inför och vill ha så mycket luft emellan som möjligt. Gais lär ju ändå torska nästa så Öster kan springa ifrån i ett senare skede. Bara dom får tummen ur och den kanske lossna permanent i dag?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2014-07-16, 12:03   #34

Wagners avatar

Standard

Lite goda nyheter inför uppstarten. http://www.unt.se/sport/sirius-tunga...l-3259542.aspx
Gammal 2014-08-11, 21:15   #35

Wagners avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Öster får allt ta och skaffa en vettig idrottspsykolog, de tappar ju förfan i snitt in över ett mål de sista tio minuterna.
Nu är det fan inte roligt längre.

2-1 sen var det ju kört. Det visste man.
Slurf (+5)
Gammal 2014-08-11, 22:55   #36

Slurfs avatar

Sharps.se Kirtap million

Standard

Jag som trodde att Åkesson skulle höja kämparglöden i laget: https://twitter.com/DennisDioukarev/...459584/photo/1

Öster - GAIS i oktober ser ut att kunna bli en viktig match.
Gammal 2014-08-11, 23:36   #37

Wagners avatar

Standard

Han får vara med på en riktig bild. Vem ska annars rädda Sverige om inte han?

Slurf (+5)
Gammal 2014-08-13, 22:42   #38

Honolulus avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 75
Standard

Är detta en bettingsajt eller en töntsajt?
Hälften av alla inlägg handlar om annat än spel eller sport. Det ska väl finnas forumpoliser som städar o spärrar folk?

Betting är ganska klurigt, finns mycket att lära sig på vägen till framgång.
Nånstans i Sverige skulle det kunna skapas en levande positiv sajt för betting.
Sharps kommer dock aldrig bli den internetsajten.
11433 (+20)
Honolulu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 23:12   #39

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Honolulu Visa inlägg
Är detta en bettingsajt eller en töntsajt?
Hälften av alla inlägg handlar om annat än spel eller sport. Det ska väl finnas forumpoliser som städar o spärrar folk?

Betting är ganska klurigt, finns mycket att lära sig på vägen till framgång.
Nånstans i Sverige skulle det kunna skapas en levande positiv sajt för betting.
Sharps kommer dock aldrig bli den internetsajten.
Så är det, möjligheten fanns i starten men nu skrivs det bara skit i alla möjliga trådar.
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 23:32   #40

Wagners avatar

Standard

Spelstopp var för ett halvår sedan så ni kan slappna av lite.

Själv funderar jag på hur Sirius kan vara favoriter borta mot Varberg. Knappa till att börja med men det var då det.

Men visst fan är det töntigt med keps det kan jag hålla med om.
Gammal 2014-08-15, 18:06   #41

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 53
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Spelstopp var för ett halvår sedan så ni kan slappna av lite.

Själv funderar jag på hur Sirius kan vara favoriter borta mot Varberg. Knappa till att börja med men det var då det.

Men visst fan är det töntigt med keps det kan jag hålla med om.
Håller med dig och är lika oförstående! Tog Varberg till 3.30 när min oddsportal indikerade att marknaden droppade oddsen på hemmalaget i förmiddes. 3.30 sitter ja på . Det känns lite som att Sirius fina spel på försäsongen (i Cupen) sitter kvar på oddssättarnas näthinnor...
henkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-15, 18:36   #42

Wagners avatar

Standard

Ja det studsade tillbaka där. Om det fortsatt så hade Sirius hamnat under dubbelt! http://www.oddsportal.com/soccer/swe...rius-tYlnF9Mg/

Få se vad sista timmen ger för besked. Nu försvann den också...
http://www.sbobet.com/euro/football/sweden

edit: för att matchen börjat kanske, trodde 19:20 var skrivet i sten.

Senast redigerad av Wagner den 2014-08-15 klockan 18:39.
Gammal 2014-08-17, 17:40   #43

Slurfs avatar

Sharps.se Kirtap million

Standard

GAIS är på gång, det finns inte en chans att Öster kan hålla dem borta i hela tio omgångar oaktat Åkessons ihärdiga påhejningar.
Gammal 2014-08-17, 18:09   #44

Wagners avatar

Standard

Jaså du försöker gnälla in det här spelet. Ett väl beprövat recept.

Tyvärr kan man inte slänga bongarna som förr i världen. För det första så är sopnedkastet plomberat och för det andra så har jag lämnat in på nätet.

Få saker var annars så uppfriskande som ett nattligt sopkärlsdyk (först på den: Inga resultat hittades för sopkärlsdyk) då det utdömda laget vänt.

En gång åkte 15 papp ner i källarens kulvertar. Andra tider så det kändes som en miljon. Men det var bara att visslande knalla ner och rycka upp dörren, som var låst! Fick ringa en kontakt i undre världen som med ett löfte om en helkväll på Maggans krog kom till undsättning.

Annars så är det ju avslag på Sundsvall så en pinne kanske är möjligt. http://www.oddsportal.com/soccer/swe...ters-2XlXc8iJ/

Edit. Dödade den helt genom att spela Öster @ 5.30 och pengarna tillbaka @ 3.90 hos staten.

Senast redigerad av Wagner den 2014-08-17 klockan 18:12.
Gammal 2014-08-17, 18:32   #45

Slurfs avatar

Sharps.se Kirtap million

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
En gång åkte 15 papp ner i källarens kulvertar. Andra tider så det kändes som en miljon. Men det var bara att visslande knalla ner och rycka upp dörren, som var låst! Fick ringa en kontakt i undre världen som med ett löfte om en helkväll på Maggans krog kom till undsättning.
Jag önskar en beskrivning av spelet och händelseutvecklingen under matchen/eventet.
Svara

td