![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 27/3 the Championship 16:00
Har usel form och ligger efter med summeringen...ska försöka hamna rätt framöver men det blir kort även idag.
Glöm inte att jag är snett på det just nu så ta liren för vad det är och glöm inte era egna tankar. Detta gillar iaf jag och har lirat inför eftermiddagen; Reading-West Brom, Reading +0 @ 1,98 8/10u Reading fortsatt bra och såg bra ut även mot Leicester även om det krävdes lite tur för seger. Nu plötsligt (två matcher kort) häng på topp-6 och har fin stat hemma mot WBA. WBA har jag sett i två raka segrar då har man inte imponerat på mig så formen bara sådär, idag dessutom utan bäste mf C. Brunt och kanske även utan mf-kollegan R. Koren. Bortaspelet bara sådär och man söker nog ett X här. Till detta oddset (Lads har just nu) är liret givet. Plymouth-Blackpool, Plymouth +0 @ 1,94 6/10u Plymouth var bra mot Ipswich, lite tur visst men det måste man ha borta mot Tractor Boys. Klart bättre hemma och strider för överlevnad, här vinner ingen gratispoäng. En del skador även nu, så har det sett ut länge. Blackpool bättre och mitt usla självförtroende gjorde att jag sumpade liret hemma mot Swans senast, usch! Strider om topp-6-platser men klart svagare borta. Ett bättre lag i grunden men matchen ska givetvis inte vara jämn när båda lagen är högmotiverade. Barnsley-Doncaster, Barnsley -0,25 @ 2,10 4/10u Barnsley har ingen form och svek rejält borta mot BC senast, 3-5 trots ledning med 2-1 är tamt. Lär ladda rejält idag, skadeläget ok. Mitt i tabellen och lika mycket att spela för som Donc då man är en match kort. Donc har form men kommer knappast nå topp-6, det vet man och kan vara nöjda med att kontraktet är säkrat. Inte mycket till bortalag alls, jag tycker att Barnsley normalt skall ha lägre odds än nu. Kom igen! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Rekarna dina uppskattas alltid, även när de kommer i mindre version.. Tack ska du ha!
![]() Hur länge har du varit intresserad/insatt i Championship? Gillar ditt kunnande i en liga som annars kan bli ganska bortglömd bakom de större, där de spelar bra fotboll och har en jäkla passion till sporten... ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
dNA //
Championship är lätt den roligaste ligan att tippa på ![]() Följer den med glädje och tror inte jag är ensam om det.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Nu hoppas vi på vändning punter!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Håller fullständigt med Malderiss.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Glömde bort att tacka punter,rygg där
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Det känns som att jag bara vågar spela Barnsley här, får se om jag vågar spela Reading också. Överlag känns denna omgång väldigt svår.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
DnB-spel på nära dubbla pengarna på lag som har hemmaplansfördel och på pappret är nära samma klass. Känns som bra spela alla tre, mest orolig för Barnsley med tanke på förra helgens meltdown.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
Har väl följt ligan i 15 år kanske, som spelare i 10 ungefär. Det är en underbar liga, de kör alltid 110% i 95 minuter och alla lag håller hög klass, vilket många PL-lag märkt av i cuperna över tiden. Ett topplag i Allsvenskan skulle vara chanslöst över en säsong, här lirar man 46 omgångar plus två cuper. Sen blir den aldrig aldrig genomläst... ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Peterborough United - Bristol City: 2 (2.60) hos Nordicbet
Peterborough åkte på storstryck i veckan borta mot bottenkollegan Scunthorpe (4-0). Tolv poäng nu till nytt kontrakt och bara sju matcher kvar att spela. Det känns rätt kört för Peterborough. Det ät hemma man tar sina segrar, men även hemmaspelet har varit sämre på slutet med bara en seger på tre senaste hemma. Bristol mittenlag med tio poäng till en play-off plats. Hoppas om den placeringen lever och då måste man vinna denna typen av matcher. 5-3 vinst i veckan hemma mot Barnsley och 2-2 matchen innan dess på hemmaplan mot seriledarna Newcastle. Man hade 2-0 i den matchen. Bortaspelet är dock inte så bra med bortaraden: 3-7-9. Därav man inte ligger högre upp i tabellen. Men denna typen av bortamatcher ska man normalt vinna. Tre raka bortavinster har man mot Peterborough. Testar bortaseger här, men håller nere insatsen med tanke på Bristols bortaspel. 3/10 Units
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Patrik_g
Tror också på den, jag kör Coventry, Bristol City, Boro, Barnsley ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()