![]() |
England 23/3
Premier League
21:00 West Ham-Wolverhampton Championship 20:45 Blackpool-Swansea 20:45 Bristol City-Barnsley 20:45 Doncaster-Newcastle 20:45 Ipswich-Plymouth 20:45 Nottingham Forest-Crystal Palace 20:45 Scunthorpe-Peterborough 21:00 Middlesbrough-Preston 21:00 Queens Park Rangers-Derby Har bara ett spel än så länge, kanske inte blir fler. Det är Scunthorpe jag spelat till 2.00 hos lads. Med 8-5-5 som hemma stats kanske inte 2ggr lockar men möter man ligans sämsta bortalag med 1-4-14 i borta stats hamnar detta odds i en annan dager. Ett gyllene läge för Scunthorpe att ta ett av flera kliv som krävs bort ifrån nedflyttning. Nottingham o QPR borde vinna. En kompis som gillar att följa engelsk fotboll varnade för Plymouth och att Blackpool-Swansea blir kryss. Vet inte om jag vågar låta bli dessa...:) Vad tror ni? |
Har också lirat Scunthorpe än så länge. Ev QPR. :KO:
|
Ipswich och samt +0.5 på Derby
|
Scunthorpe två gånger degen så given mot bortasvaga Peter.
Någon koll på skador? |
Citat:
|
Citat:
Peterboro måste fortsätta utan flera av sina nyckelspelare, som C Morgan, R Bennett, McLean och Frecklington kvar åsidosatta. Scunthorpe återigen kommer att missa den uppskjutna C Byrne och jag tror inte att deras anfallare G Hooper kommer att passa att spela heller. |
Citat:
|
Aldershot @ 1.91 på NB.
|
Nottingham
Scunthorpe Ipswich Aldershot ------------- Nottingham Forest - Crystal Palace 1 Tottenham - Fulham 1 Genoa - Palermo 1 Valencia - Malaga 1 IBF Falun - Balrog 1 odds: 13 Insats 1000:- |
Punter borde väl hitta några roliga matcher idag? no?
|
Citat:
|
Jag tror på er och satsar också en slant på Scunthorpe! :)
|
Idag kör jag iallafall 1 kupong enligt nedan:
Sp.Gijon Scunthorpe QPR Och en till vilket kommer ge odds på cirka 20 ggr pengarna. Insats: 500 kr. Funderar på Newcastle, Swansea eller Nottingham.. Hmm, hjälp? |
Scunthorpe 2.00 spelad idag viktigast idag.
QPR spelas med och även Boro testas. Gijon spelas här med. Deportivo är inte bra just nu alltså. |
Scunthorpe odds rasat som väntat under dagen.
Se om man gör sitt jobb nu också mot jumbon/sämsta bortalaget. |