![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() England 23/3
Premier League
21:00 West Ham-Wolverhampton Championship 20:45 Blackpool-Swansea 20:45 Bristol City-Barnsley 20:45 Doncaster-Newcastle 20:45 Ipswich-Plymouth 20:45 Nottingham Forest-Crystal Palace 20:45 Scunthorpe-Peterborough 21:00 Middlesbrough-Preston 21:00 Queens Park Rangers-Derby Har bara ett spel än så länge, kanske inte blir fler. Det är Scunthorpe jag spelat till 2.00 hos lads. Med 8-5-5 som hemma stats kanske inte 2ggr lockar men möter man ligans sämsta bortalag med 1-4-14 i borta stats hamnar detta odds i en annan dager. Ett gyllene läge för Scunthorpe att ta ett av flera kliv som krävs bort ifrån nedflyttning. Nottingham o QPR borde vinna. En kompis som gillar att följa engelsk fotboll varnade för Plymouth och att Blackpool-Swansea blir kryss. Vet inte om jag vågar låta bli dessa... ![]() Vad tror ni? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 9Ryggas resultat Stats: 16 - 20 - 2 ROI: 117.40% Vinstprocent: 44.00% |
![]()
Har också lirat Scunthorpe än så länge. Ev QPR.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Ipswich och samt +0.5 på Derby
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Scunthorpe två gånger degen så given mot bortasvaga Peter.
Någon koll på skador?
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
"Peterboro have to continue without several of their key players, as C Morgan, R Bennett, McLean and Frecklington remain sidelined. Scunthorpe will once again miss the suspended C Byrne and I do not think that their striker G Hooper will be fit to play either."
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() Peterboro måste fortsätta utan flera av sina nyckelspelare, som C Morgan, R Bennett, McLean och Frecklington kvar åsidosatta. Scunthorpe återigen kommer att missa den uppskjutna C Byrne och jag tror inte att deras anfallare G Hooper kommer att passa att spela heller.
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Aldershot @ 1.91 på NB.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Nottingham
Scunthorpe Ipswich Aldershot ------------- Nottingham Forest - Crystal Palace 1 Tottenham - Fulham 1 Genoa - Palermo 1 Valencia - Malaga 1 IBF Falun - Balrog 1 odds: 13 Insats 1000:- Senast redigerad av Babbe den 2010-03-23 klockan 12:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Punter borde väl hitta några roliga matcher idag? no?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Jag tror på er och satsar också en slant på Scunthorpe!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Idag kör jag iallafall 1 kupong enligt nedan:
Sp.Gijon Scunthorpe QPR Och en till vilket kommer ge odds på cirka 20 ggr pengarna. Insats: 500 kr. Funderar på Newcastle, Swansea eller Nottingham.. Hmm, hjälp? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Scunthorpe 2.00 spelad idag viktigast idag.
QPR spelas med och även Boro testas. Gijon spelas här med. Deportivo är inte bra just nu alltså.
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Scunthorpe odds rasat som väntat under dagen.
Se om man gör sitt jobb nu också mot jumbon/sämsta bortalaget.
![]() ![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
lite underligt att inte ett enda inlägg handlat om west ham-wolves... har inte spelat på matchen själv, 1,8-1,85 på west ham är väl ingen betmagnet precis...
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Den avstår jag då den känns så oviss. Men fördel West Ham då man har hemmaplan. Men Wolves tog poäng av Villa borta senast och bortamatchen innan dess slog man Burnley.
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
nån som har nån bra sida för live stream för dem här matchenra ikv?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Tradat ut på Scunthorpe i halvtid. Tack för den matchen
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
HT Scunthorpe United 3-0 (3-0) Peterborough United
![]() Dagens bästa. Helt otroligt att man fick 2.00 idag på dom mot jumbon.
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
![]() Boro vinner 2-0 ![]() Gijon vinner 2-1 ![]() QPR sviker 1-1 ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Det var en fin dag idag Först off var Malmö ff jag hade en trippel med Gefle vinst Och häcken vinst som satt fint
Sen idag Boro Scunthorpe Newcastle +1 Notthingham forest |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Fyfan, jag har lust att ta självmord nu alltså.
Spelade 500 kr på : Scunthorpe Gijon QPR (VARFÖR? VARFÖR?!!!) Newcastle Wolves Hade vunnit över 30 000 kr! Fyfan, jag gråter. QPR era jävla svin. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Sen hade jag en kupong med:
Scunthorpe Gijon Nottingham Ipswich (FAN) Boro Helt stört att dom torskar hemma mot Plymouth.. Hade 300 kr på denna kupong.. Nya tag imorgon, lackar ur snart. Inte vunnit på år och dar känns det som. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
jo en bra kväll med championship.
Gick in högt över medel på Scunthorpe, medel på Nottingham och QPR, småspel på Plymouth och x Blackpool-Swansea där 6,65-oddsaren gick in. Cirka +6units på dessa. Bara att hänga i nu, många matcher imorgon. Jag drar igång nya trådar snart. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|