![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 |
![]()
Enligt The Sun var ca. 16 miljoner kronor investerat på X och runt 2-3 mille på 1-1. Är på jobb så ingen länk oct ta siffrorna med nypa salt. Dock så kommer det nog konsekvenser av denna matchen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Vänta bara till de sista omgångarna. Då kommer allt fler matcher i Italien se ut som denna när maffian ska bestämma hur serierna ska se ut nästa säsong.
Personligen tycker jag att det är konstigt att just X nästan alltid i Italien är det uppgjorda resultatet. Borde vara få gånger båda lagen tjänar på detta i längden. Då förstår jag mer det man gör på Balkan, nämligen att vinna varsin match och få 3 poäng. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
![]() Citat:
Är du sugen på att föra en diskussion på ett seriöst plan angående detta så är du ytterst välkommen.
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
här finns en artikel om händelsen http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...ad-feared.html
![]() ![]() |
![]() |
#35 | |
![]() Citat:
Svårt att se att en sån här diskution går att hålla på en vettig nivå, bara när vi diskutera Iceeman och Pro-Tipster så flippade det ut helt, nu pratar vi om ett land så snart blir väl någon stämplad som rasist ![]() Jag backar nog ur detta samtalet, jag är trots allt här för o snacka spel, inte politik.... Men ljuger om jag påstår att det inte är intressant att spekulera i, är kanske där problemet ligger också, de flesta utredningar/disskutioner blir endast spekulationer...
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Seriöst, kan nån bena ut det här? Har legat sömnlös sen i igår (nästan) och bara tänkt på denna märkliga match? Som ni noterat var krysset nere i 1,80(!) Javisst, båda lagen tenderar att kryssa ibland men ändå... När ett "normalt" kryss ligger minst 3 ggr pengarna är detta en sänkning som heter duga.. 2,80 hade jag köpt men detta är ju nästan halverat. Oddset för slutresultatet 1-1 innan match var så lågt som 3,50(!) när det annars brukar ligga i 6,00/6,50. Alternativet mål/inget mål (bet365) fanns för samtliga italienska matcher i söndags _förutom_ Chievo - Catania...
Tog kontakt med supporten och ställde en hel del frågor om denna matchen och fick inte mycket till svar; "det kan hända att oddssättarna gjort fel"... yeah right?! Bad dom återkomma med utförligare svar men har såklart inte fått någon respons (än?) Syditalienska maffian som ligger bakom? Fyfan vad sorgligt om det är så korrupt... aja ännu en anledning till att hata italiensk fotboll. Får tacka för gratispengarna iaf. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 | |
![]() Citat:
2. Tack för inbjudan, är dock ej intresserad. Har - som du märker inget till övers för italienarna eller Italien heller för den delen. Nog med offtopic från min sida. Lade någon här inne ett större bet på amtchen och i så fall gick det igenom? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
![]() Citat:
De flesta större bolag som inte limiterar tog ju bort matchen direkt? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 | |
![]() Citat:
Det var mest ett par US-bookies som lät X:et ligga kvar på över 2 in på nästa dygn vad jag såg. De flesta tog bort men Expekt valde istället att lägga sig på 1.65, hehe.
![]() ![]() |
![]() |
#40 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1167lodmajsters MMA Stats: 2 - 3 - 0 ROI: 80.65% Vinstprocent: 40.00% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 | |
![]() Citat:
Portugisen; På liven var maxinsatsen som den brukar vara; 33000 kr max i vinst innan tradern måste godkänna överstigande belopp. Dock lirade jag inte för så mycket (men fick det iaf godkänt), men till nästa gång vet jag att man ska rygga Don Corleone... med maxinsats! ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 | |
![]() Citat:
![]() @ den som postade youtubeklippet. Jag förstår inte. Du postar ett youtubeklipp med bilder på när Steven Gerrard, tidernas mest överskattade spelare ramlar i straffområdet, utspritt på hela hans karriär, som svar på att jag gillar hederlig fotboll? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Så fungerar inte betfair, där kan du spela så mycket som du får matchat för, mao no limits. Betfair är en börs där man kan köpa och sälja odds, dvs agera bookie eller player själv. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Någon som har någon teori kring varför bolag som inte tog bort marknaden valde att behålla den?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1167lodmajsters MMA Stats: 2 - 3 - 0 ROI: 80.65% Vinstprocent: 40.00% |
![]() Citat:
Men det är väll dags o släppa diskussionen eftersom vi aldrig kommer komma någon vart. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|