![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Sharpest
|
![]() Which team to kick off
Av ren slump valde jag att logga in på 188bet för att se om jag kanske hade några kvarglömda pengar där och de började tjata på om jag ville se deras nya sida. Klick hit klick dit. Iaf, så reagerade jag på en sak.
"Which team to kick off" ? Lazio 2.02 Genoa 1.90 ![]() Hur kan man få 2.02 på något som är 50/50? Och vad baseras denna oddssättning på? Nu är jag väldigt trött men jag kommer inte på något, vad kan jag ha missat? För inte kan väl huset vara så dum att de lägger ut ett odds de förlorar på i längden? ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Underbart :-)
Italienska ligan är alltså totalt korrupt vilket också spelbolagen tagit rymd för! (Eller så gillar Lazio att byta sida jämt o stöka?) Senast redigerad av lokalime den 2013-11-03 klockan 06:29. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Sharpest
|
![]()
Men det spelar väl ingen roll om de byter sida och har sig? Det är alltid det "förlorande" teamet som börjar sparka bollen.
Procedure Before a kick-off at the start of the match or extra time * a coin is tossed and the team that wins the toss decides which goal it will attack in the first half of the match. * the other team takes the kick-off to start the match. * the team that wins the toss takes the kick-off to start the second half of the match. * in the second half of the match, the teams change ends and attack the opposite goals. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Sharpest
|
![]()
Nu är det inte bara ovanstående match de har den oddssättningen på utan den är genomgående på alla matcher på den marknaden med 290 euro limits.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 414Bahama bränner pengar på Stats: 73 - 103 - 1 ROI: 94.90% Vinstprocent: 41.48% |
![]()
Se hur många du kan spela och vinna innan de limiterar dig.
Spelbolagen kommer aldrig gå back i längden.... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|