Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-20, 01:23   #1

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Island-Färöarna 21/3 13:00

Kan inte reka nåt här iom att jag egentligen inte sitter inne med några egentliga fakta eller stats. Vet att Island tog stryk av "lillebror" för nån säsong sen. Men för nån månad sen åkte man till Iran och tog stryck med bara 0-1 med nära hälften av truppen bestående av inhämska spelare vilket jag antar att denna match kommer att bestå av.
Matchen spelas inomhus så yttre faktorer kan vi inte räkna in.
Svårt att dra paralleller men tänk er att Finland ska möta Åland eller nåt... Den här matchen borde Island ta hem.

Nu finns denna marknad hos Nordicbet och tror mig se några intressanta spel. Har fördelat mina units så att om de lägsta spreaden går in (hcp & ö/u) så blir det ungefär +/-0... Har inte angett några units, så ni som tar rygg får räkna och fördela som ni själva vill.

ö2,5 @ 1,72 utgångsbet
ö3,5 @ 3,20 bonusbet
ö4,5 @ 6,50 bonusbet
Island-1(3-way) @ 2,00 utgångsbet
Island-2(3-way) @ 3,55 bonusbet
ö1,5 ht @ 2,73 extrabet

BOL

Senast redigerad av comprende den 2010-03-20 klockan 22:54.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-21, 17:48   #2

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
Kan inte reka nåt här iom att jag egentligen inte sitter inne med några egentliga fakta eller stats. Vet att Island tog stryk av "lillebror" för nån säsong sen. Men för nån månad sen åkte man till Iran och tog stryck med bara 0-1 med nära hälften av truppen bestående av inhämska spelare vilket jag antar att denna match kommer att bestå av.
Matchen spelas inomhus så yttre faktorer kan vi inte räkna in.
Svårt att dra paralleller men tänk er att Finland ska möta Åland eller nåt... Den här matchen borde Island ta hem.

Nu finns denna marknad hos Nordicbet och tror mig se några intressanta spel. Har fördelat mina units så att om de lägsta spreaden går in (hcp & ö/u) så blir det ungefär +/-0... Har inte angett några units, så ni som tar rygg får räkna och fördela som ni själva vill.

ö2,5 @ 1,72 utgångsbet Förlust
ö3,5 @ 3,20 bonusbet Förlust
ö4,5 @ 6,50 bonusbet Förlust
Island-1(3-way) @ 2,00 utgångsbet Vinst
Island-2(3-way) @ 3,55 bonusbet Förlust
ö1,5 ht @ 2,73 extrabet
Vinst

BOL
Blev -0,9u då målfyvärkeriet avtog i andra halvlek. Blev 2-0 vilket det även stod efter 45min.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td