![]() |
Fre 4 Okt
Tja,
Någon som har något intressant spel en fredag som denna eller bör man avvakta till imorgon lördag månntro? Tjing! |
Blev en peng på AIK. Tycker 2,15 på unibet var spelvärt då de enligt mig har ett starkare lag än Mjällby samt inte vill tappa poäng i toppen. Då kan man inte tappa poäng mot ett Mjällby med +1 i målskillnad.
Vad tycker ni om den matchen, oddset samt lagen? Alltid kul med diskussion! |
Oddsen sjunkit från 2,15 ---› 2,02 nu
|
2.10 finns fortf
|
Livespel! 45 min spelat
Shakhtar Sverdlovsk att vinna hemmamatchen mot Hirnik Sport. Total dominans i första från hemmalaget. Gick in på AH -0,5,-1,0 till 2.35 Edit: Ser ut att skita sig, 0-1 i början av andra |
AIK ligger på samma poäng som Helsingborg vilka endast innehar tredjeplatsen pga. målskillnad. med 4 omgångar kvar är det kamp om varje poäng i toppen. Det enda Mjällby har att lira för är väl hemmapubliken.
Oddset droppat på Unibet från 2,15 ---› 1,92 nu Återstår bara att vinna matchen :p |
Samtidigt har AIK spelat riktigt dåligt på slutet och tappat poäng i många matcher. Det är ingen lätt match att åka till listerlandet och plocka hem 3 poäng. På sina 13 matcher på hemmaplan iår har MAIF bara förlorat 3. Jag anser värdet mer är på +0.75 till 1.75 @ 188Bet
|
-1 på Skellefteå 2q Dijon 1a hannover
|
Bästa spelet idag för min del
jag spelar karabukspor vs bursaspor över 2.5 mål tror sten hårt på den men ni får rygga på egen risk
|
Citat:
Citat:
|
2-0 AIK, håll detta nu!
|