![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Fotboll 13/9
---
Senast redigerad av mino den 2013-09-15 klockan 16:23. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Varfor har flera bolag stangt for spel GAIS- VARNAMO ikvall?
Ryktas om laggmatch HT-FT 2-1 eller 1-2 , ngn som har lite info. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
http://www.fotbollskanalen.se/supere...de-vara-hotad/ http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle17464121.ab Inte mycket till info men allt jag hittat.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Seebbo den 2013-09-13 klockan 12:56. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Jag kan spela på Serbiska online bolag. Kollade nyss. Har ni något förslag vad ska man spela?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
---
Senast redigerad av mino den 2013-09-15 klockan 16:22. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Seebbo den 2013-09-13 klockan 13:58. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Gud så osportsligt uppträdande med mutningar. Det måste naturligtvist stoppas!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Sa vi kan tolka detta att man erbjudit nagra Varnamo spelarna att lagga sig? Och trots detta sjunker odds pa Varnamo?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Jag har svårt att få ihop det, hur mutar man en, redan innan matchstart underdog till något förutom en "total kollaps" alternativt att dom fullständigt backar hem i HT o spelar X där och sedan förlorar. Hade väl varit mer troligt att GAIS spelarna skulle blivit mutade till en förlust i mina ögon
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Om mutförsöket är avslöjat är det inte längre lika stor idé att spela på Gais, eftersom de inte möter ett lag som delvis lägger sig. Alltså ökar chansen att Värnamo vinner matchen. Oddset sjunker därmed på Värnamo. Slutet gott allting gott.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
Mkt bra sagt, finns ingen chans att nan forsokt muta Varnamo att slappa matchen. Ar snarare tvartom eller har bagge lagen forsokt komma overrens att ett lag leder i halvtid, Varnamo leder i HT och Gais vinner matchen till odds ca 25 ganger. Finns ingen ekonomisk vinst att muta till sig ett spelobjekt som ger 1.80 i odds. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|