![]() |
Super Sunday
Liverpool - Manchester United DNB (2.10)
Arsenal - Tottenham DNB (2.63) Vad har ni för tankar om dagens Super Sunday-matcher? Jag går på DNB för båda bortalagen. Klart värde. |
Citat:
|
Citat:
Sakho och ilori har klarat sina läkarundersökningar, men ingen av dem kommer vara spelklar idag. Inte heller Moses lär vara spelklar förränn nästa omgång. Värdet i mina ögon är helt klart på 2.20 på Scums. Kom i håg att Liverpool är en av de klubbar som har störst fanbase i världen och värdet finns i princip alltid på andra sidan då det alltid spelas ner stenhårt av egna fansen. senaste säsongerna är man det lag som legat i botten av att täcka sina handikapp. Härtat säger Liverpoll, men samtliga hjärnceller skriker Manchester, tyvärr. |
Jag tror LFC - Man Utd blir en tight historia. I måndag skapades knappt en riktig målchans mellan United och Chelsea, tror på liknande här. Riktigt viktigt för United att inte förlora.
Lirar under 2.5 till 1.92 och X till 3.42. Arsenal - Tottenham vågar jag knappt tänka på. Kan gå hur som helst. Brukar var riktigt svängigt så var beredd på liveoddsen där, kommer nog finnas bra marginaler att hämta. EDIT: Fortsätter Liverpool droppa så lirar jag nog United +0.5. |
Citat:
|
Ingen som har några tankar om WB-Swansea?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tycker folk överskattar Liverpool, visst de har spelat bra men 1-0 segrar mot Stoke och Aston Villa är något som är bra men nu möter de förra årets ligasegrare. Ingen sir Alex o ingen Rooney men de är fortfarande en av favoriterna det här året.
3.34x pengarna på United är riktigt bra, 2.25 DNB är ett klockrent spel för mig. |
Citat:
|
Tror på en jämn och tillknäppt tillställning
Lite små spel att följa: 1-1 (6.50) Valencia målskytt (6.75) Manchester United DNB (2.02) Alla spel hos NB |
Citat:
Visst finns risk för kryss, matchen mellan utd-chelsea var en riktig tråkhistoria, kan bli liknande idag. Med den matchen på näthinnan ser jag dock inte att utd ska måla idag, & nog fan tycker jag pool ska kunna snubbla in en boll på hemmaplan. |
A walk in the park. Precis som väntat mot överskattade United.
|
Citat:
|