Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-01, 18:22   #16
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Överskattade? Liverpool var väl favoriter?
Absolut, vad jag menar var att de skulle varit ännu större favoriter.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 18:46   #17

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 33
Standard

Jobba nu då Spurs!!
manunited03 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 18:55   #18

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 31
Standard

Supersöndag och så torskar United. Mot Liverpool dessutom.. Livet är hårt.

Verkar inte få glädja sig åt en arsenalförlust heller
niklasstoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 19:39   #19
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av niklasstoor Visa inlägg
Supersöndag och så torskar United. Mot Liverpool dessutom.. Livet är hårt.

Verkar inte få glädja sig åt en arsenalförlust heller
O för mej tvärtom. Arsenal-fan, seger i derby. Samt att hatobjekt nr 1 (united) åker på däng, mohaaa. & så klirr i kassan på det. Livet leker.
Gammal 2013-09-01, 19:40   #20

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Absolut, vad jag menar var att de skulle varit ännu större favoriter.
Såg vi samma match? Är otroligt glad att Liverpool vann, men värdet fanns ju helt klart på Scums. Liverpool hade inget anfallspel överhuvudtaget. Man gör 1-0 i 3:e minuten och parkerar sen bussen. Tycker inte United var speciellt bra och ganska uddlösa. Men var ju knappast så att Liverpool dominerade den här matchen. Helt jämn som jag ser det och då fanns ju knappast värdet på favoriten.

anyway, det slutade ju lyckligt så
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 19:48   #21
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Såg vi samma match? Är otroligt glad att Liverpool vann, men värdet fanns ju helt klart på Scums. Liverpool hade inget anfallspel överhuvudtaget. Man gör 1-0 i 3:e minuten och parkerar sen bussen. Tycker inte United var speciellt bra och ganska uddlösa. Men var ju knappast så att Liverpool dominerade den här matchen. Helt jämn som jag ser det och då fanns ju knappast värdet på favoriten.

anyway, det slutade ju lyckligt så
Värdet anser jag fortf fanns på pool i denna match, sen matchbilden du beskriver är klockren, & lite så jag skrev också. United kommer inte skapa ngt & "ganska uddlösa" är snällt sagt....jag trodde pool skulle kunna snubbla in en boll, vilket skedde.
Gammal 2013-09-01, 19:58   #22

Semicolons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Värdet anser jag fortf fanns på pool i denna match, sen matchbilden du beskriver är klockren, & lite så jag skrev också. United kommer inte skapa ngt & "ganska uddlösa" är snällt sagt....jag trodde pool skulle kunna snubbla in en boll, vilket skedde.
Ok, antar att vi resonerar helt olika, jag såg detta före avspark och definitivt efter, som en helt jämn historia. Självklart kunde Liverpool snubbla in en boll, vilket de också gjorde. Men samma sak kan sägas om United och att då få 2.47 på ah +0 på dem före avspark tycker jag var ett sjukt överpris.

I övrigt delar jag din analys. tror dom kommer få det väldigt svårt (united), man ska aldrig räkna bort dem, men detta blir ett tvålagsrace mellan City och chelsea, där jag tror Chelsea kommer vara starkast.

Min känsla när jag såg matchen i dag var att något saknades i United, svårt å sätta fingret på det. Men det var inte som under Fergies tid, den där brutala forceringen kom liksom aldrig riktigt, trots att man satt och väntade på det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+5), henke111 (+1)
Gammal 2013-09-01, 20:20   #23
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ok, antar att vi resonerar helt olika, jag såg detta före avspark och definitivt efter, som en helt jämn historia. Självklart kunde Liverpool snubbla in en boll, vilket de också gjorde. Men samma sak kan sägas om United och att då få 2.47 på ah +0 på dem före avspark tycker jag var ett sjukt överpris.

I övrigt delar jag din analys. tror dom kommer få det väldigt svårt (united), man ska aldrig räkna bort dem, men detta blir ett tvålagsrace mellan City och chelsea, där jag tror Chelsea kommer vara starkast.

Min känsla när jag såg matchen i dag var att något saknades i United, svårt å sätta fingret på det. Men det var inte som under Fergies tid, den där brutala forceringen kom liksom aldrig riktigt, trots att man satt och väntade på det.
Jag bestämde mitt spel redan efter att ha sett deras förra match mot Chelsea, precis som du skriver, ngt saknas. Ingen glädje, inte samma fart som förut, man kommer helt enkelt inte till speciellt många chanser.

Givetvis kan det ändras, men jag tror att förlusten av "Fergie" är värre än många tror.
Gammal 2013-09-01, 21:07   #24

mackyyys avatar

Sharp$: 6348

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Helt plötsligt är Scousers favoriter att vinna ligan hahahaha med vilket lag då?! Bara att boka och skratta hela vägen till banken
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 21:28   #25

Semicolons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Helt plötsligt är Scousers favoriter att vinna ligan hahahaha med vilket lag då?! Bara att boka och skratta hela vägen till banken
hur tänker du nu? 13.5 på betfair. Scums, chelsea och city ligger å skvalpar mellan 3-5 i odds, så favorit är de väl knappast? men kan ju hålla med om att bokningsoddset är trevligt
Gammal 2013-09-01, 21:54   #26

mackyyys avatar

NHL 2014/15

Standard

Tror det var nordicbet som hade de som favorit till 3.50 direkt efter matchen, men spelet försvann illa kvickt
Gammal 2013-09-01, 22:08   #27

Semicolons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Tror det var nordicbet som hade de som favorit till 3.50 direkt efter matchen, men spelet försvann illa kvickt
haha, ok, då förstår jag. Ja det var ju fan årets skämt. Synd att de inte erbjöd bokningsodds. Då hade jag fan lastat in hus och hem. Vilket på NB iofs. inte inneburit mer än 149 kronor i maxinsats....
Gammal 2013-09-01, 22:47   #28

Sharp$: 1281
Standard

Citat:
hur tänker du nu? 13.5 på betfair. Scums, chelsea och city ligger å skvalpar mellan 3-5 i odds, så favorit är de väl knappast? men kan ju hålla med om att bokningsoddset är trevligt

Du skulle inte kunna tänka dig att boka lite @14

Har lite som ligger där och skvalpar, Liverpool har rätt så fördelaktig resa fram tills 2/11.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 22:58   #29

Semicolons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Du skulle inte kunna tänka dig att boka lite @14

Har lite som ligger där och skvalpar, Liverpool har rätt så fördelaktig resa fram tills 2/11.
haha, ja det ser faktiskt ganska behagligt ut fram till arsenal. brukar dock inte vara någon garanti när det gäller liverpool. Swansea borta nästa är väl iofs. en rätt tuff match.
Gammal 2013-09-01, 23:06   #30

mackyyys avatar

NHL 2014/15

Standard

Citat:
haha, ok, då förstår jag. Ja det var ju fan årets skämt. Synd att de inte erbjöd bokningsodds. Då hade jag fan lastat in hus och hem. Vilket på NB iofs. inte inneburit mer än 149 kronor i maxinsats....
Haha nä skojbolag men hade räckt som referens hos en personlig bookie! Dessutom ett Liverpool-fan!
Svara

td