|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-08-09, 10:34 | #1 |
Bundesliga 9/8
Bayern München - Borussia Mönchengladbach
Bayern att göra över 2,5 mål 1,63 Unibet Känns som att inget kan stoppa Bayerns offensiv i dagsläget. En maskin som bara tuggar på match ut och match in.. Jag tror inte Mönchengladbach har så mycket att sätta emot denna maskin ikväll. Senast lagen mötet i Telekom cup för 3 veckor sedan vann Bayern med 5-1 och då spelades matchen med 2*30 min! Bayern har snittat 3 mål per match under försäsongen. Nu väntas fullsatta läktare på Allianz arena och laget är ordinarie. Prel laguppställningar: Bayern Munich (4-2-3-1): Neuer – Lahm, Boateng, Dante, Alaba – Schweinsteiger, Martinez – Robben, Muller, Ribery – Mandzukic. Borussia Moenchengladbach (4-4-2): Ter Stegen – Korb, Stranzl, Dominguez, Daems – Herrmann, Nordtveit, Xhaka, Arango – Kruse, De Jong. Ser inte hur bortalaget kan undvika att släppa in 3 mål. Var ett tag inne på att Bayern gör över 3,5 till odds runt 2,5 men "fegar" lite och spelar ö 2,5. Matchcenter: http://www.liveresultat.se/match/Cd9...matchsummering Lycka till med era spel! |
|
2013-08-09, 12:39 | #2 |
Gladbach över 0.5 har jag spelat 2.20 på pinnen.
Med tanke på att gladbach är de enda laget som trivts på allianz o mot bayern de senaste säsongerna så ser jag fint värde i detta spel. 1-1 och 0-1 senaste två mötena. Med en mkt bättre offensiv iår dessutom. Bayern är enligt mig de laget att spela emot nu första omgångarna med tanke på alla byten som gjorts hit och dit. Självförtroendet lär inte ligga på topp efter bvb matchen så ett rätt pressat bayern förväntar jag mig. Gl Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+3) |
|
2013-08-09, 20:42 | #5 |
|
|
2013-08-09, 21:18 | #6 |
Över 4.5 mål i matchen till (2.10) testar jag nu i 38-minuten vid 2-0
3-Units
2013-08-10, 14:15 | #7 | |
Citat:
|
||