|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-08-06, 16:16 | #1 |
Juventus-Inter
Juventus-Inter -1 EH 2,75 Sportingbet
Champions cup inatt. Jag är inte imponerad av Inter som har rasat ordentligt i kvalité de senaste åren. Mittfältet är trögt och det verkar inte finnas någon glädje bland spelarna. Det har än så länge inte heller lyckats få in någon spelare som skulle kunna lyfta laget. Silly season är dock inte över än.. Inter har torskat två raka senast mot Valenica (0-4) och Chelsea (0-2). Siffrorna har varit i underkant. Juventus som vann ligan komfortabelt förra säsongen har stärkt upp med b.l.a. Llorente och Tévez. I Juves trupp finns en helt annan kvalité över hela plan i mina ögon. Prel laguppställningar: Juventus Buffon Barzagli - Bonucci - Chiellini Lich - Vidal - Pirlo - Marchisio - Asamoah Llorente - Tevez Inter Handanovic Campagnaro - Ranocchia - Juan Jesus Nagatomo - Guarin - Cambiasso - Kuzmanovic - Pereira Alvarez Palacio Mitt utgångstips säger att Juventus tar hem den här matchen och jag tror att det gör det hyfsat enkelt. Därför prövar jag hcp spelet. Den rakan ettan betalar runt 1,6 vilket känns lite lågt. Matchcenter: http://www.liveresultat.se/match/vyg...matchsummering Lycka till med era spel! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hultmaniac (+10) |
|
2013-08-06, 16:19 | #2 |
OBS! Spelstoppet är kl 00.30 i natt om någon undrar
|
|
2013-08-06, 16:26 | #3 |
Hcp-oddset bygger på det raka oddset, 1,5 måls hcp motsvarar ungefär 0,9-1,2 i odds lite beroende på liga och bookie...