Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-03, 23:30   #1

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 118
Standard

Fotboll 4 augusti

Hallå!

Jag tänkte att vi kanske hinner gå igenom lite matcher här i tråden innan det är dags för avspark.

Jag har tittat på följande:

IFK Göteborg - Häcken
Dags för derby!
Två formsvaga lag gör upp om vilka som är bäst i Glennstad.
Min känsla säger IFK Göteborg, oddset: 1,90.
Då formen är dålig hos bägge lagen så känns det som att hemmaplan och grundkapacitet kan räcka långt.
Hur tänker ni kring den här bataljen?

Oostende - Club Brugge
Här nedan är de fem senaste inbördes.
Jag tycker att de siffrorna talar för sig själva.
0-3
3-7
1-2
0-2
1-4

Club Brugge har även skapliga resultat med sig från försäsongen, bl.a vinst mot Wolfsburg.
Tvåan betalar 1,45 och det känns spelbart.

Odense - Viborg
Här får vi 1,95 för hemmavinst och direkt när jag såg det oddset tyckte jag att det kändes lockande.
Har dock ingen matnyttig information gällande den här matchen, men visst känns det väl som att Odense bör väga ganska tungt på hemmaplan?
Odense har vunnit 4 av de 5 senaste hemmamatcherna mot Viborg.
Jag hittar heller inga märkvärdiga resultat under försäsongen hos något av lagen.
Någon som sitter på bra information angående den här matchen?

Senast redigerad av kensilver den 2013-08-04 klockan 10:19.
kensilver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-04, 02:27   #2

surrelitos avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 98

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skärpning nu 1.90?! Vart hittar du ens det? Det bjuds från 2 till 2.08 hos många bookies. Oddsportal.com
surrelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-04, 09:12   #3

Standard

Sorry, glömde nämna att oddsen jag angav inte var högst på marknaden.
Hade använt ett bonuserbjudande hos ett bolag, så jag saxade bara oddsen därifrån, då mina spel läggs hos de idag.

Senast redigerad av kensilver den 2013-08-04 klockan 09:13.
Gammal 2013-08-04, 09:32   #4

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 414

Bahama bränner pengar på
Stats: 73 - 103 - 1
ROI: 94.90%
Vinstprocent: 41.48%

Standard

De 2 första matcherna bör man tänka på att ett av lagen har europacupspel i veckan.
Häcken åker till Schweitz (stavning?) för att försöka vända mot Thun. Tror fokus ligger där.

SvS ligger nu på 2.05 Och det är nästan marknadshögst.

Club Brugge tar emot Śląsk Wrocław hemma för att försöka även dem. 4 av 5 resultat du nämner i den matchen är 8 år eller äldre. 3-7,1-2,0-2,1-4 Det som listar först hittar jag inte så vet ej när det är ifrån. Club Brugge lyckades också dra på sig 1 rött kort förra omgången och har därför 1 avstängning. Duarte har varit avstängd ett tag och är sista dagen idag tror inte han får spela än dock.

Skulle inte röra Club Brugge på bortaplan till 1.45 med de förutsättningarna men jag rör istortsett ingenting under 1.60 överhuvudtaget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kensilver (+15), Rejs (+1)

Senast redigerad av bahama den 2013-08-04 klockan 10:01.
bahama är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-04, 10:13   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bahama Visa inlägg
De 2 första matcherna bör man tänka på att ett av lagen har europacupspel i veckan.
Häcken åker till Schweitz (stavning?) för att försöka vända mot Thun. Tror fokus ligger där.

SvS ligger nu på 2.05 Och det är nästan marknadshögst.

Club Brugge tar emot Śląsk Wrocław hemma för att försöka även dem. 4 av 5 resultat du nämner i den matchen är 8 år eller äldre. 3-7,1-2,0-2,1-4 Det som listar först hittar jag inte så vet ej när det är ifrån. Club Brugge lyckades också dra på sig 1 rött kort förra omgången och har därför 1 avstängning. Duarte har varit avstängd ett tag och är sista dagen idag tror inte han får spela än dock.

Skulle inte röra Club Brugge på bortaplan till 1.45 med de förutsättningarna men jag rör istortsett ingenting under 1.60 överhuvudtaget.
Bra info angående Club Brugge!
Får helt klart titta igenom den matchen lite närmare och se vad jag hittar.

Har du något annat intressant idag?
Gammal 2013-08-04, 10:22   #6

Bahama bränner pengar på

Standard

Svårt att hitta något idag. Europa spel ställer till en hel del.

Men har satt en mindre insats på att CSKA Moskva vinner mot Rubin Kazan.

Såg CSKAs förra match och de spelade förhållandevis avslappnat och gav ett säkert intryck. Man har en mycket bra skytt i Honda. Han gjorde ett väldigt fint frisparksmål i senaste matchen.

Rubin Kazan har också cupspel kommande vecka.

Inbördes brukar vara jämna och hemmalaget brukar vinna. Men just att Rubin Kazan har cup i veckan tycker jag gör att den fördelen utjämnas.

Ryska ligan beskylls ofta för att vara korumperad och tror faktiskt att ingen rök utan eld. Så håller nere insatserna.

Matchstart 11.30
Gammal 2013-08-04, 10:30   #7

Standard

Någon som har funderingar kring någon av följande matcher?

Zwolle - Feyenoord
Kan bortavinst vara aktuellt här månne?

St Johnstone - Hearts
Är inte 4.20 något högt för Hearts idag?
Någon som sitter på bra info?
Gammal 2013-08-04, 10:40   #8

Standard

Citat:
Svårt att hitta något idag. Europa spel ställer till en hel del.

Men har satt en mindre insats på att CSKA Moskva vinner mot Rubin Kazan.

Såg CSKAs förra match och de spelade förhållandevis avslappnat och gav ett säkert intryck. Man har en mycket bra skytt i Honda. Han gjorde ett väldigt fint frisparksmål i senaste matchen.

Rubin Kazan har också cupspel kommande vecka.

Inbördes brukar vara jämna och hemmalaget brukar vinna. Men just att Rubin Kazan har cup i veckan tycker jag gör att den fördelen utjämnas.

Ryska ligan beskylls ofta för att vara korumperad och tror faktiskt att ingen rök utan eld. Så håller nere insatserna.

Matchstart 11.30
Tack! Känns inte alls som en omöjlig uppgift för CSKA.

Ser att Astra Giurgiu är ett populärt spel bland många idag.
Nykomlingen Corona 2010 har inlett svagt med två raka förluster, samtidigt som Giurgiu har startat stabilt.
Kan det vara så att det börjar bli lite för tufft motstånd för Corona? De har ju klättrat väldigt snabbt i seriesystemet fram tills nu.
Gammal 2013-08-04, 10:53   #9

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6074
Standard

Hearts har stora ekonomiska problem så stora att man kan tvingas till konkurs. Vet dock inte hur mycket det påverkar laget. Man börjar även med 15 minuspoäng.

https://www.gp.se/sport/1.1869634-hearts-nara-konkurs

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-04, 11:17   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Hearts har stora ekonomiska problem så stora att man kan tvingas till konkurs. Vet dock inte hur mycket det påverkar laget. Man börjar även med 15 minuspoäng.

https://www.gp.se/sport/1.1869634-hearts-nara-konkurs
Så frågan är då om det här gör spelarna mer taggade eller om de känner uppgivenhet redan?
Intressant läge.
Gammal 2013-08-04, 11:58   #11

axelrooss avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

Tror vi har ett solitt underspel i HBK-MFF idag. HBK har gått under linan 7 av 8 matcher på Örjans i år, och i ärlighetens namn har det varit "undermatcher" för i stort sett hela slanten de gångerna. Man har väldigt svårt att skapa målchanser, och när de väl kommer är ineffektiviteten stor. Baldvinsson är kall för tillfället och det är Boman som ska brunka in målen i dagsläget.

MFF har som bekant matchat ganska flitigt på slutet och det brukar kunna borga för en match i lite lägre tempo idag.

Tar u 2.75 @ 1.9 med ett medel+ bet.

Vi jobbar 1-0 FT!
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-04, 12:06   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av axelroos Visa inlägg
Tror vi har ett solitt underspel i HBK-MFF idag. HBK har gått under linan 7 av 8 matcher på Örjans i år, och i ärlighetens namn har det varit "undermatcher" för i stort sett hela slanten de gångerna. Man har väldigt svårt att skapa målchanser, och när de väl kommer är ineffektiviteten stor. Baldvinsson är kall för tillfället och det är Boman som ska brunka in målen i dagsläget.

MFF har som bekant matchat ganska flitigt på slutet och det brukar kunna borga för en match i lite lägre tempo idag.

Tar u 2.75 @ 1.9 med ett medel+ bet.

Vi jobbar 1-0 FT!
Låter intressant! Men hela matchen i sig känns lite oviss tycker jag.
Gammal 2013-08-04, 12:18   #13

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 321
Standard

Jag tror också GBG slår ner Häcken i eftermiddag. IFK har haft lätt för Häcken de senaste två åren och det intensiva schemat för de gulsvarta har tagit på krafterna. Finns nu 2,2 på WillHill..
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-04, 14:22   #14

Bahama bränner pengar på

Standard

Finns väldigt fina hcp odds på B.M.gladbash i tyska cupen nu 14.30

Har väldigt svårt att se hur ett lag från 3 ligan ska kunna ha något att sätta emot ett bundesliga lag som kommer med vad jag kan se fullt lag.
Gammal 2013-08-04, 14:41   #15

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Finns väldigt fina hcp odds på B.M.gladbash i tyska cupen nu 14.30

Har väldigt svårt att se hur ett lag från 3 ligan ska kunna ha något att sätta emot ett bundesliga lag som kommer med vad jag kan se fullt lag.
2.10 gladbash leda i ht testas

td